Speedronde #937 - Autumn Games (ronde 5)

Reactiescore
575
#937 NLS(Speed)
Snelheid: 350
Start: Zondag 21-10-12 14:00
Einde: Zondag 21-10-12 21:00
Scenario: Alternatief
Autumn Games (ronde 5)

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zondag 21-10-12 14:00
* Einde: Zondag 21-10-12 21:00
* Snelheid: 350
* Startniveau: Niveau 0
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: /
* Prijs: /
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 100 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: nee, pakketjes, geen stijgende kosten
* Barbarendorpen: ja, 2 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2500 punten (snelheid: 40%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 60 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: ja
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Meer informatie over de Autumn Games kun je hier en hier vinden.
 

DeletedUser

Guest
ben ik de enige waarbij de server er continu uitvalt?
zo is het ook niet te doen natuurlijk...
 

DeletedUser

Guest
2e :D

Wel leuk dat ik Siemen & Noud allebei heb geowned toen ze allebei op een apart account speelden xD


En oja , ik vind de autumn games erg leuk concept, maar de puntenverdeling slaagt echt nergens op xD
 

DeletedUser46778

Guest
bedankt robbie;)

ik was al gestopt met serieus spelen maar toch mooi 13 punten voor dat toernooi gepakt en 400k oda XD
 

DeletedUser

Guest
Robbie zou jij deze rondes niet een week van te voren aankondigen? Dat staat wel in het topic in discussie's. Dat vind ik wat overdreven maar 24 uur mag toch echt wel. ;)
 
Reactiescore
575
Robbie zou jij deze rondes niet een week van te voren aankondigen? Dat staat wel in het topic in discussie's. Dat vind ik wat overdreven maar 24 uur mag toch echt wel. ;)
Ja, je hebt helemaal gelijk. Ik heb het de afgelopen dagen heel erg druk gehad. Soms heb je bepaalde situaties of omstandigheden niet in eigen hand en loopt het anders dat ik graag zou willen. Ik ben nu met de rondes bezig en hoop ze zo snel als mogelijk aan te kondigen. Mijn excuses in ieder geval, ik doe mijn best. ;)

Groetjes,
 

DeletedUser47948

Guest
2e :D

Wel leuk dat ik Siemen & Noud allebei heb geowned toen ze allebei op een apart account speelden xD


En oja , ik vind de autumn games erg leuk concept, maar de puntenverdeling slaagt echt nergens op xD

noud speelde niet en mensen die later starten ownen is niet moeilijk ?
 
Bovenaan