Speedronde #905 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#905 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Donderdag 27-09-12 18:00
Einde: Donderdag 27-09-12 22:00
Scenario: Groen
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Donderdag 27-09-12 18:00
* Einde: Donderdag 27-09-12 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 1
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 100 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 3 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 1500 punten (snelheid: 40%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 45 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser65285

Guest
Ropiloot dit is mijn speed en doordat het van 5 uur is kan ik niet mee deoen :(
Kan je hem echt niet naar 18uur verschuiven pls het is m'n eigen ronde. Ik zou je zooooo dankbaar zijn.
 

DeletedUser55737

Guest
Ropiloot dit is mijn speed en doordat het van 5 uur is kan ik niet mee deoen :(
Kan je hem echt niet naar 18uur verschuiven pls het is m'n eigen ronde. Ik zou je zooooo dankbaar zijn.

zoiezo moeten ze met het eten oppassen, want een normaal iemand eet rond 6 uur..
 

DeletedUser65285

Guest
Wij rond 17uur 30 dus de speeds van 18uur kan ik meestal net mee doen. Die van 17uur onmogelijk. Dus ik hoop dat die van mij naar 18uur gaat zodat ik waarschijnlijk wel kan meedoen.
 

DeletedUser47948

Guest
Ropiloot plant de speed goed hoor, er is altijd wel iemand die komt zeuren dat het te vroeg of te laat is, leer er mee leven :p

Edit : ropiloot plant de speeds niet goed als hij hem weer later laat eindigen ...
 

DeletedUser65285

Guest
Ropiloot plant de speed goed hoor, er is altijd wel iemand die komt zeuren dat het te vroeg of te laat is, leer er mee leven :p

Edit : ropiloot plant de speeds niet goed als hij hem weer later laat eindigen ...


Het gebeurt wel vaker dat hij voormee niet uitkomt en dan doe ik gewoon niet mee. Maar omdat ik deze zelf heb ingesteld vond ik het jammer als ik er zelf niet zou kunnen aan mee doen.
 

DeletedUser47948

Guest
Het gebeurt wel vaker dat hij voormee niet uitkomt en dan doe ik gewoon niet mee. Maar omdat ik deze zelf heb ingesteld vond ik het jammer als ik er zelf niet zou kunnen aan mee doen.

Er lijkt mij niet veel speciaals hoor aan de instellingen ?
 
Reactiescore
575
Ropiloot plant de speed goed hoor, er is altijd wel iemand die komt zeuren dat het te vroeg of te laat is, leer er mee leven :p

Edit : ropiloot plant de speeds niet goed als hij hem weer later laat eindigen ...
Normaal gesproken zullen we niet, nadat een ronde aangekondigd is, een ronde nog aanpassen. Alleen omdat de bedenker van deze ronde op dat moment niet kon, heb ik hem bij uitzondering wel even aangepast ;)

Groetjes,
 

DeletedUser

Guest
Pff kan ik hem weer niet uitspelen :s en vond het nog een nice ronde.
18u eet ik zoals iedereen.... Dus graag op aanvraag terug ? ;) meer mensen die dat beter vinden.
 

DeletedUser65285

Guest
Sorry ropiloot,

ik kan donderdag toch niet mee doen. Mijn moeder moet worden geoppereerd en dus ik kan niet.
Misschien kan je hem omwisselen met de speed van morgen (woensdag) die doorgaat van 13:30 to 17:30. Als je hem niet omwisselt kan ik m'n eigen bedachte speed jammer genoeg niet mee doen. Ik reken er niet echt op dat je deze speed verzet maar ik zou wel ontzettend blij zijn. Je ziet zelf maar wat je wil doen voor me.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Sorry ropiloot,

ik kan donderdag toch niet mee doen. Mijn moeder moet worden geoppereerd en dus ik kan niet.
Misschien kan je hem omwisselen met de speed van morgen (woensdag) die doorgaat van 13:30 to 17:30. Als je hem niet omwisselt kan ik m'n eigen bedachte speed jammer genoeg niet mee doen. Ik reken er niet echt op dat je deze speed verzet maar ik zou wel ontzettend blij zijn. Je ziet zelf maar wat je wil doen voor me.

Nou maak je het wel erg bont jongeman. :p
 

DeletedUser

Guest
Ropiloot plant de speed goed hoor, er is altijd wel iemand die komt zeuren dat het te vroeg of te laat is, leer er mee leven :p

Edit : ropiloot plant de speeds niet goed als hij hem weer later laat eindigen ...

EDIT : ik speel wel uit noob
 

DeletedUser

Guest
Pff ik begon terug op NLS maar ik zie dat er amper pro's zijn ,jammer xD
 
Bovenaan