Speedronde #896 - Solo ronde

DeletedUser65285

Guest
Heb het gezien bij mij hetzelfde. Ging net treintje sturen naar mario die dorp heeft van 7k en dan word ik ook gegangd

Is mijn post nou verwijdert? ij staat er niet meer?

sorry staat er nu toch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36693

Guest
En ene Satanu Di Komeo ofso

Ik viel lance ook lastig moet ik toegeven, maar we wisten het niet van elkaar


En dan sta je tweede, edel je de derde, kom je eerste, block je trein van nummer 2, en bij zn 2e trein krijg je dit -.-


Binnenkomende troepen Andere bevelen (4) Aankomst Aankomst in
IsMeMarioG2Gs dorp vandaag om 21:30:58:293 uur 0:00:55
IsMeMarioG2Gs dorp vandaag om 21:30:58:343 uur 0:00:55
IsMeMarioG2Gs dorp vandaag om 21:30:58:393 uur 0:00:55
002 vandaag om 21:30:58:401 uur 0:00:55


toch nog even oefenen op snipen -.- 8 ms erachter


Ook wel jammer dat mijn terugkerende treintje van Illuminated meteen werd gebacktimed door itsmemariog2g.. Wat je solo noemt, anders had ik mario allang kunnen treinen en had ik easy gewonnen... maarja hij verdient het hij speelde goed
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65285

Guest
Kan iemand me eens zeggen hoe je die trein zo snel achter elkaar duurt bij mij lukt het in het beste geval in 2sec. Kan iemand me een trucje leren om het sneller te doen?
 

DeletedUser36693

Guest
Hij heeft verdiend gewonnen al was het niet helemaal fair omdat als illuminated niet terugkomsttijd van mn edels had doorgegeven ik hem getreind had...
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft verdiend gewonnen al was het niet helemaal fair omdat als illuminated niet terugkomsttijd van mn edels had doorgegeven ik hem getreind had...

je weet dat ik in staat ben om te snipen? en ja hij had tijd niet moeten doorgeven want je kon me backtimen
 
Bovenaan