Speedronde #896 - Solo ronde

Reactiescore
575
#896 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Donderdag 20-09-12 19:00
Einde: Donderdag 20-09-12 22:00
Scenario: Groen
Solo ronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Donderdag 20-09-12 19:00
* Einde: Donderdag 20-09-12 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 1
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 100 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 1 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 1500 punten (snelheid: 100%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 35 minuten
* Stamleden: 1
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: nee


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde is een bijkomende restrictie actief. (NLS §3: Eén speler per account). Meerdere verbindingen / IP-adressen per account leiden onmiddellijk tot een uitsluiting van de ronde.
 
Reactiescore
604
deze doe ik mee
 

DeletedUser65285

Guest
enkel weinig barbs om te farmen. Denk dat dit eerder op een no haul gaat lijken zeker in het begin. Later kan je mensen die veel farmen clearen en zo zelf veel winst maken maar in het begin zal de winst laag zijn; voor de rest een zalige ronde!
 

DeletedUser

Guest
enkel weinig barbs om te farmen. Denk dat dit eerder op een no haul gaat lijken zeker in het begin. Later kan je mensen die veel farmen clearen en zo zelf veel winst maken maar in het begin zal de winst laag zijn; voor de rest een zalige ronde!

Nog te veel. :D
 

DeletedUser65285

Guest
Hey thijs!!! Ben je terug? Doe je weer mee aan speeds? ik gebruik nog steeds die guide de je me gaf :)
Zonder jou speelde ik nu nog steeds als een noob die blij was als hij 500lc had xd
Hoop dat je weer wat vaker komt mee doen!
 

DeletedUser

Guest
Hey thijs!!! Ben je terug? Doe je weer mee aan speeds? ik gebruik nog steeds die guide de je me gaf :)
Zonder jou speelde ik nu nog steeds als een noob die blij was als hij 500lc had xd
Hoop dat je weer wat vaker komt mee doen!

Haha ik ben nooit weg geweest. :p Ik speel alleen heel af en toe en dat zal nog wel blijven, de leukste rondes pik ik nog wel mee. Gisteren ging ik bijv. alleen maar kloten omdat ik me even verveelde. xD Was op zich wel grappig. :p

En ik ben blij dat me guide werkt, hopelijk kun je het later zelf gaan perfectioneren om nog beter te worden. Veel succes alvast. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik speelde gisteren op Louder Than Boom, dat is eigenlijk mijn gebruikelijke account. :p
 

DeletedUser65285

Guest
Echt?! dan waren we stamgenoten zonder dat ik wist dat jij het was!!!
 

DeletedUser65285

Guest
Je heb ook niks beters te melden vuile hacker

Wat scheelt er in godsnaam met jou? Mensen gaan uitschelden is veel nutteloser om te zeggen dan dat je zegt dat je mee doet. Als je niets beters te zeggen hebt dan mensen uitmaken ga dan weg. Ik denk dat vele mensen het met met me eens zullen zijn.
 

DeletedUser48693

Guest
Wat scheelt er in godsnaam met jou? Mensen gaan uitschelden is veel nutteloser om te zeggen dan dat je zegt dat je mee doet. Als je niets beters te zeggen hebt dan mensen uitmaken ga dan weg. Ik denk dat vele mensen het met met me eens zullen zijn.

nee ik vind het grappig:D
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar snappen mensen niet wat solo betekent, gaan ze beetje lopen gangen met 3 man..
 
Bovenaan