Speedronde #891 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#891 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Zondag 16-09-12 10:00
Einde: Zondag 16-09-12 13:00
Scenario: Oranje
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zondag 16-09-12 10:00
* Einde: Zondag 16-09-12 13:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 1
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 100 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: ja, zonder nieuwe ridderfeatures
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 3-level systeem
* Goudmunten: ja, halve prijs (!)
* Barbarendorpen: ja, 1 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3000 punten (snelheid: 50%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 35 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde is de prijs van goudmunten gehalveerd.
 

DeletedUser45788

Guest
ach kut was weer eens op gang gekomen en wie was er, ja een defnoob:mad:
 

DeletedUser

Guest
Wat een speed xD
Werd op het begin lastiggevallen door een noob met deff/lc. Kwam heletijd met 1k lc, maar zag in dat dat niet hielp. Stuurde dus groepjes van 222 lc en ik blokte ze toen allemaal. Hij had nog 200 lc over ik mijn lc en 500 speer. 3 kwartier later komt ie weer deze keer met 1k lc en 300 katta's... Ik had net mijn smed 20 en had al targets en hij bracht smed van 20 naar 0 kwam daarna weer ijzermijn 20 naar 0 muur 15 naar 0 en verloor zo 1,5k punten en verloor 10 rangen. Toen hij nog een keer kwam dacht ik fuck it en btimde ik hem alleen was hij gelukkig voor mij zo dom om z'n deff te dodgen en sloopte z'n lc en katta's. D8 dat hij leeg was en viel nog een keer aan al m'n lc dood. Ik had 1 uur tijd om 3e te worden. Ik comebacken komt z'n maatje helpen viel hij me aan btimde ik hem hij verloor z'n bijl en lc viel em nog een keer aan zat toen vol met os sloopte het. 2k bijl 200 lc over. Kreeg hulp van back up hij hielp me met gs oversturen nummer 3 te pakken etc. Ik pakte dvg's hoofddorp en daarna z'n 2e dorp 10 sec voor tijd en toch 3e geeindigt. Thnx back up. :D
 

DeletedUser57788

Guest
Wat een speed xD
Werd op het begin lastiggevallen door een noob met deff/lc. Kwam heletijd met 1k lc, maar zag in dat dat niet hielp. Stuurde dus groepjes van 222 lc en ik blokte ze toen allemaal. Hij had nog 200 lc over ik mijn lc en 500 speer. 3 kwartier later komt ie weer deze keer met 1k lc en 300 katta's... Ik had net mijn smed 20 en had al targets en hij bracht smed van 20 naar 0 kwam daarna weer ijzermijn 20 naar 0 muur 15 naar 0 en verloor zo 1,5k punten en verloor 10 rangen. Toen hij nog een keer kwam dacht ik fuck it en btimde ik hem alleen was hij gelukkig voor mij zo dom om z'n deff te dodgen en sloopte z'n lc en katta's. D8 dat hij leeg was en viel nog een keer aan al m'n lc dood. Ik had 1 uur tijd om 3e te worden. Ik comebacken komt z'n maatje helpen viel hij me aan btimde ik hem hij verloor z'n bijl en lc viel em nog een keer aan zat toen vol met os sloopte het. 2k bijl 200 lc over. Kreeg hulp van back up hij hielp me met gs oversturen nummer 3 te pakken etc. Ik pakte dvg's hoofddorp en daarna z'n 2e dorp 10 sec voor tijd en toch 3e geeindigt. Thnx back up. :D

no problem ;) volgende keer gewoon minder ragen haha :D
 

DeletedUser

Guest
Wat een speed xD
Werd op het begin lastiggevallen door een noob met deff/lc. Kwam heletijd met 1k lc, maar zag in dat dat niet hielp. Stuurde dus groepjes van 222 lc en ik blokte ze toen allemaal. Hij had nog 200 lc over ik mijn lc en 500 speer. 3 kwartier later komt ie weer deze keer met 1k lc en 300 katta's... Ik had net mijn smed 20 en had al targets en hij bracht smed van 20 naar 0 kwam daarna weer ijzermijn 20 naar 0 muur 15 naar 0 en verloor zo 1,5k punten en verloor 10 rangen. Toen hij nog een keer kwam dacht ik fuck it en btimde ik hem alleen was hij gelukkig voor mij zo dom om z'n deff te dodgen en sloopte z'n lc en katta's. D8 dat hij leeg was en viel nog een keer aan al m'n lc dood. Ik had 1 uur tijd om 3e te worden. Ik comebacken komt z'n maatje helpen viel hij me aan btimde ik hem hij verloor z'n bijl en lc viel em nog een keer aan zat toen vol met os sloopte het. 2k bijl 200 lc over. Kreeg hulp van back up hij hielp me met gs oversturen nummer 3 te pakken etc. Ik pakte dvg's hoofddorp en daarna z'n 2e dorp 10 sec voor tijd en toch 3e geeindigt. Thnx back up. :D


Hoho, vergeet je boerderij niet. Die was ook van 25 naar 18 en daarna van 18 naar 1.

Jij backtimde mij, zag je aanval pas laat binnenkomen, en dacht dat het een scout was. Daarom dodgde ik met mijn def, zodat jij niet mijn troepen te weten zou komen. Maarja, niet zo slim dus. Zag 2 seconden later dat het een backtime was, dus ik nogsnel terugtrekken, was ik net 1 seconde te laat.

Jij helemaal P.M sturen, als je me nog 1 keer aanvalt sloopt backup je helemaal, alleen kon je het niet winnen. Maja, de enige noob vanochtend op de speed was jij wel, lol.

Je vriendjes moesten mij ook nog een trein sturen, maarja ik had genoeg def helaas voor jou.

Dat je rang 3 was geëindigd was ook een geluk voor jou, ik was aan het eten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan