Speedronde #888 - Watch your OD(A)

DeletedUser47948

Guest
In support mag heir ook niet over gepraat worden :D

Waar staat ook weer precies dat ik je hacked heb?

Zoals ik al zei, staat het bewijs in support en mag daarover niet gesproken worden op het forum en zal ik dus niet verder reageren.
 
Reactiescore
604
jup haha
 

DeletedUser46778

Guest
Kan iemand mij uitleggen hoe dit nu precies zit.

Punten:

2 back up Cold. 41.591 8
3 Ik hou van koekjes noob 39.566 8

Oda:

3 Ik hou van koekjes 36.385
10 back up 14.554

http://nl.twtotal.net/ladder/profile.php?u=Ik+hou+van+koekjes&s=24

Bronze beker.

Hoe komt het dat ik geen zilvere krijg want ik heb dus duidelijk meer oda.. ?

twtotal ziet dat niet :p
had ik ook een keer, was op tijd als eerste met uitgebouwd dorp maar bij tw als 4de neergezet maar kreeg toen ook geen goude beker.
 

DeletedUser

Guest
twtotal ziet dat niet :p
had ik ook een keer, was op tijd als eerste met uitgebouwd dorp maar bij tw als 4de neergezet maar kreeg toen ook geen goude beker.

Wtf is dit voor bullshit dan? This een Watch your ODA ronde, maar het maakt geen fuck uit of je 1 mill oda hebt of 100k oda? --"
 

DeletedUser54614

Guest
Wtf is dit voor bullshit dan? This een Watch your ODA ronde, maar het maakt geen fuck uit of je 1 mill oda hebt of 100k oda? --"

Als jij het beter wil doen, ga dan zelf twtotal runnen ja?
Dit staat los van TW zelf, en alle rondes worden bekeken, bash of punten. Dus wat boeit het nou dat je een beker meer of minder hebt, TwTotal is niet veel meer waard hoor...
 

DeletedUser

Guest
Als jij het beter wil doen, ga dan zelf twtotal runnen ja?
Dit staat los van TW zelf, en alle rondes worden bekeken, bash of punten. Dus wat boeit het nou dat je een beker meer of minder hebt, TwTotal is niet veel meer waard hoor...

Deze naab krijgt niet zo veel bekers. Als die er een heeft gehaald wil hij die beker dan ook. ;(
 
Bovenaan