Speedronde #886 - Boost ronde

Reactiescore
575
#886 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Woensdag 12-09-12 18:00
Einde: Woensdag 12-09-12 21:00
Scenario: Zwart
Boost ronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Woensdag 12-09-12 18:00
* Einde: Woensdag 12-09-12 21:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Uitgebouwd dorp (!)
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 100 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 1 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: nee


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 2%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 30 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: ja
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Iedereen start met een uitgebouwd dorp (10.019 punten).
 

DeletedUser

Guest
Oh yeah . Maar heb tot 5 u school dus hoop dat ik niet hoef te werken
 

DeletedUser

Guest
Wat een epic ronde xDD
Robbe kwam weer is met een bazen start en bracht ons nummer 2 ik deed het eind stukje. We hadden een inmens voorsprong en dacht ik groei wel even rustig door. Bietje clearen hier en daar en opeens 3 min op het einde staat berke4 1k achter me?!!? ik in paniek raken snel dorpje pakken hij ook nog steeds 1k achter me ik snel overal hq uppen en uiteindelijk nipt boven hem geeindigt. ( Gelukkig maar robbe zou me anders afmaken xD )

Gefeliciteerd Berke4 met je 2e plek en Little Recuse met je 3e plek. ;)
 

DeletedUser

Guest
ARhg, ik was 3e geweest :p

In de laatste 20 sec kreeg ik een edel binnen op een dorp wat ik net geedeld was en die edel duurde 10 sec en kon niet meer deffen :(
En dan stond ik net paar honderd of tien punten boven Little, want had van dorp 1 tot 20 hoofd naar 25 :(
 

DeletedUser

Guest
ARhg, ik was 3e geweest :p

In de laatste 20 sec kreeg ik een edel binnen op een dorp wat ik net geedeld was en die edel duurde 10 sec en kon niet meer deffen :(
En dan stond ik net paar honderd of tien punten boven Little, want had van dorp 1 tot 20 hoofd naar 25 :(
 

DeletedUser

Guest
ja wat pech had ik constant al men nukes doodgelopen , njah dit soort rondes zijn best wel kut

Ben ik het met je eens. Nukes doodlopen lag gewoon aan moraal. Niet normaal gewoon. Ik moest al die spelers edelen met 10.000 punten terwijl ik 250k had en had steeds 3-5 nukes nodig om ze te clearen. Wat deze ronde betreft; 75% is gewoon geluk. Hoe beter je ligging op het begin hoe groter de kans is dat je hoger eindigt op het einde. Maar ja, soms is het wel leuk om iets anders te spelen i.p.v altijd dezelfde rondes. ;)
 

DeletedUser46778

Guest
Ben ik het met je eens. Nukes doodlopen lag gewoon aan moraal. Niet normaal gewoon. Ik moest al die spelers edelen met 10.000 punten terwijl ik 250k had en had steeds 3-5 nukes nodig om ze te clearen. Wat deze ronde betreft; 75% is gewoon geluk. Hoe beter je ligging op het begin hoe groter de kans is dat je hoger eindigt op het einde. Maar ja, soms is het wel leuk om iets anders te spelen i.p.v altijd dezelfde rondes. ;)

dus jij bent die jonge die zo van koekjes houd....

ging nog ff 1 uur later starten maar dan zijn alle bb's al weg:p wel leuk nog wat nukes gemold haha en toen maar beetje mijn vriend geholpen.
 

DeletedUser

Guest
Ik deed Recuse van 18:30-20:00 en heb 15 dorpen moeten terugedelen!!! Iemand bouwde steeds edel en pakte terug. Daarna iemand die alles scoutte en nukes neerhaalde pff

Anders ruim 2e/1e dus nix "dan was ik 3e" zeg ik ook over 2e/1e
 

DeletedUser46778

Guest
Ik deed Recuse van 18:30-20:00 en heb 15 dorpen moeten terugedelen!!! Iemand bouwde steeds edel en pakte terug. Daarna iemand die alles scoutte en nukes neerhaalde pff

Anders ruim 2e/1e dus nix "dan was ik 3e" zeg ik ook over 2e/1e

het was echt te grappig om af een toe eens iemand zijn dorp over te edelen als hij hem net had en dan me deff er in te zetten XD
niet bij jullie gedaan hoor : P
 

DeletedUser

Guest
Dat is normaal, maar met 1 edel constant terugedelen is vreselijk
 
Bovenaan