Speedronde #883 - Vrije instellingen

DeletedUser

Guest
Ja misschien zijn wij op tw ong gelijk..

In Voetbal en school ben ik sws beter xD

Ik heb bij Graafschap gevoetbald, nu gestopt en ik twijfel zeer of ik weer ga voetballen na de winter ofso denk het wel... en ja ik doe maar havo maar vwo kan ik denk ik wel aan.

Daarbij heb ik ook veel wereld ervaring.
 

DeletedUser46778

Guest
Ik heb bij Graafschap gevoetbald, nu gestopt en ik twijfel zeer of ik weer ga voetballen na de winter ofso denk het wel... en ja ik doe maar havo maar vwo kan ik denk ik wel aan.

Daarbij heb ik ook veel wereld ervaring.

dat laatste is waar.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb bij Graafschap gevoetbald, nu gestopt en ik twijfel zeer of ik weer ga voetballen na de winter ofso denk het wel... en ja ik doe maar havo maar vwo kan ik denk ik wel aan.

Daarbij heb ik ook veel wereld ervaring.

Wil niet lullig doen maar graafschap :eek:
Waar ik voetbal word iedereen gescout voor Psv, Ajax Willem 2 ( omdat ik in tilburg woon ) en daar zeggen ze dan nee op. Graafschap is een beetje onder niveau. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wil niet lullig doen maar graafschap :eek:
Waar ik voetbal word iedereen gescout voor Psv, Ajax Willem 2 ( omdat ik in tilburg woon ) en daar zeggen ze dan nee op. Graafschap is een beetje onder niveau. :p

Ja nou ik woon in Doetinchem daar is de Graafschap, dus dichtbij. Ik was ook bijv Vitesse, PSV enso. Maar dat is ver weg enso...

Ik denk dat ik meer wereld ervaring als jou heb ;)

Dat zal vast:rolleyes:
 
Reactiescore
76
Dat is wel erg toevallig dat je het combineerd met speeden, wat ik zelf bij top 5 of 30 mil + nooit gekunt heb...

Dat is prima te combineren deed ik vroeger ook alleen zat ik toen hele dagen voor pc soms 14uur aan een stuk lang, Njah nu speel ik geen werelden meer dat suckt en de lol is er af
 

DeletedUser

Guest
Dat is wel erg toevallig dat je het combineerd met speeden, wat ik zelf bij top 5 of 30 mil + nooit gekunt heb...

Je hebt in het begin 3 co's en later nog 1 of 2. Dan kan je dat makkelijk combineren. Heb nu alleen nog 1 wereld en speed. Combineer ik met gemak heb 1 co.

heb jij mij nooit op af gezien? XD ik zag jou dagelijks op het af bij de normale werelden:p ben alleen je accs vergeten.

Denk wel ergens
 

DeletedUser

Guest
Je hebt in het begin 3 co's en later nog 1 of 2. Dan kan je dat makkelijk combineren. Heb nu alleen nog 1 wereld en speed. Combineer ik met gemak.

Dan heb jij tijdens het weekend niks te doen en tijdens de week geen hw of sport...
 

DeletedUser

Guest
Heeft niks met verdelen te maken ;) Ik maak meer tijd voor school en jij meer voor tw..

Weet ik niet, ik hoef niet zo veel te leren om een 10 te halen. Met 3 keer leren heb ik een 8+ vaak wel binnen voor de meeste vakken. Ligt er maar net aan of je goed kan leren
 

DeletedUser

Guest
Weet ik niet, ik hoef niet zo veel te leren om een 10 te halen. Met 3 keer leren heb ik een 8+ vaak wel binnen voor de meeste vakken. Ligt er maar net aan of je goed kan leren

Je hebt gwn minder hw als mij wrs en minder leerstof;)
 
Bovenaan