Speedronde #878 - Solo ronde

DeletedUser51009

Guest
Ik zeg ook nergens dat hij stabt, en ik ontken ook niet dat hij geen goede speler is. Dat heb ik namelijk zelf gezien. Maar dat hij zo'n grote bek tegen mij opentrekt zonder mij te kennen staat mij niet echt aan. Of wil jij ontkennen dat zijn ego iets te groot is en hij hier voor niets mensen zit uit te dagen?
En ik zal zelf wel even beslissen hoe en of ik over hem oordeel. Jij kan me niet dwingen om dat niet te doen al BEN je 100x beter dan ik.

das juister se :p
 

DeletedUser

Guest
nja je kent em niet , ik wel dus beter oordeel je niet zo over hem;)
ik kan je wel zeggen dat het niet zo is en hij is een eervolle en goede speler die weinig tot nooit denk zelfs nooit aan erge stabs meedoet , hiervan kunnen veel van leren

Aah doet me goed dat je dit over me zegt :D

En held wat ik je probeer wijs te maken is dat je gewoon rustiger aan op het forum, omdat dit alleen maar in je nadeel werkt ;) Zit geen stoerdoenerij achter, maar een wijze les
 

DeletedUser56576

Guest
Aah doet me goed dat je dit over me zegt :D

En held wat ik je probeer wijs te maken is dat je gewoon rustiger aan op het forum, omdat dit alleen maar in je nadeel werkt ;) Zit geen stoerdoenerij achter, maar een wijze les

Jij bent de enige die er stoerdoenerij in ziet hoor. Want ik ben totaal niet iemand die staat te pronken met wat ik allemaal kan en wat ik allemaal heb bereikt.... en ik moet het rustiger aan doen op het forum? Want wat heb ik dan allemaal gepost dat ik haters krijg? Ik kan mijn haters namelijk zonder handen nog tellen. Precies 0.
 

DeletedUser48693

Guest
Jij bent de enige die er stoerdoenerij in ziet hoor. Want ik ben totaal niet iemand die staat te pronken met wat ik allemaal kan en wat ik allemaal heb bereikt.... en ik moet het rustiger aan doen op het forum? Want wat heb ik dan allemaal gepost dat ik haters krijg? Ik kan mijn haters namelijk zonder handen nog tellen. Precies 0.

Ik haat je,
 

DeletedUser56576

Guest
Wat zeg ik al 3x dat je dat niet doet door stoer te doen op forum

Het probleem is dat ik dat ook niet doe.
Ik bood me aan om te gaan co'en voor iemand. Als dat al stoer doen is dan is een klap op jouw neus geven een zware misdaad :eek:
 

DeletedUser54614

Guest
Ja ik ben ook gewoon te baas voor iedereen ;) Behalve voor steven voor hij hier een reactie neerzet ben ik hem voor


Hahaa man iedereen lacht omdat jij dat er voor de lol opzet...?
Maak vaker van de leuke grappen, gelukkig vind je jezelf noob :) das mooi

Hou jij je bek nu maar want buiten dat wat in het vet staat komt er toch niets interesants uit.
 
Bovenaan