Speedronde #871 - Cluster ronde

DeletedUser65747

Guest
Jaa idd is direct volle actie, hou er ook wel van vandaag 2 speeds gedaan beide gefaald overgenomen door spelers :eek: maar het is aanpassen en een bepaalde techniek ontwikkelen



Jij hebt mij overgenomen :( ik was zo goed bezig en dan kom je met die dikke clear over mij heen :p

Haha sorry, je was het enige leuke dorp in de omgeving!(wat in feite een compliment is:D)
 

DeletedUser

Guest
Achja de start ging pro, eerst ff geownt en toen tim verder laten gaan. Maarja ik heb vandaag weer gezien hoe weinig tegenstand ik krijg op speeds en hoe slecht ik daardoor ben ik dingen als deffen. Gestabt door Dirty Workz. (Schocker :eek:), ik zie de lol er wel van in. Uiteindelijk met 30 dorpen begon te stab en met 30 dorpen geeindigt. Mooi werk van Noud, alleen jammer dat hij altijd moet stabben. Slechte gewoontes leer je niet zomaar af.

Leuke speed, gz Little Recuse :)
 

DeletedUser

Guest
Achja de start ging pro, eerst ff geownt en toen tim verder laten gaan. Maarja ik heb vandaag weer gezien hoe weinig tegenstand ik krijg op speeds en hoe slecht ik daardoor ben ik dingen als deffen. Gestabt door Dirty Workz. (Schocker :eek:), ik zie de lol er wel van in. Uiteindelijk met 30 dorpen begon te stab en met 30 dorpen geeindigt. Mooi werk van Noud, alleen jammer dat hij altijd moet stabben. Slechte gewoontes leer je niet zomaar af.

Leuke speed, gz Little Recuse :)

Is geen slechte gewoonte? xD
 

DeletedUser

Guest
Maurits kickte me en ging me edelen (denk om siemen 3e te laten). Maar bleef gelukkig 3e door barbs te noblen:p
 

DeletedUser

Guest
Eerst op lance proberen te stabben en toch maar niet doen vond ik wel een prachtige actie :D

jonge ik heb toch nergens lance proberen te stabben? xD ik lig aan de andere kant van de wereld xD

Maurits kickte me en ging me edelen (denk om siemen 3e te laten). Maar bleef gelukkig 3e door barbs te noblen:p

Nahh siemen ging weg aan 15k en toen mocht ik het oplossen xD jij werd 3e doordat er een debiel op 10 sec men dorpen kwam pakken en ik full off was xD
 

DeletedUser

Guest
jonge ik heb toch nergens lance proberen te stabben? xD ik lig aan de andere kant van de wereld xD



Nahh siemen ging weg aan 15k en toen mocht ik het oplossen xD jij werd 3e doordat er een debiel op 10 sec men dorpen kwam pakken en ik full off was xD

Mn ts op .little op het laatst bleef haken :(
 

DeletedUser39729

Guest
Haha, ik durf te wedden dat bijvoorbeeld killerkenneth 80% van de pro's die nu spelen nog steeds afmaakt hoor.. De toppers van nu vind ik niet beter dan die van vroeger, alleen speelden er vroeger véél meer mensen op speeds. Waardoor je ook meer noobs had.

Killerkenneth was toen al een van de beste en is in de loop der tijd ook steeds beter geworden. Maar de killerkenneth van vroeger zou het zeker afleggen. Niveau van toen lag gewoon echt niet hoog waardoor de verschillen ook kleiner waren. Tegenwoordig zie je 3 man de hele speed afmaken omdat het verschil te groot is. Dat was vroeger niet en dat had het wel kunnen zijn. En die verschillen vielen nog mee in de tijd van SD en Memo en zijn sindsdien alleen maar groter geworden.
 

DeletedUser

Guest
welwant als je me gaaat stabbe pwn ikje en durf je 12uur fzo niet meer op forum te komen :Dnooobjeee quot dit maar en zet er weer is racisctisch ma who carss :)

Nou je hebt me nog maar 1x gesniped als ik je stabde, wat wel nice was want ik had er 100 fakes bij gestuurd dus daarvoor wel chapeau. De rest van de keren begin je al op voorhand te ragen en doe je geen moeite meer om te snipen :p

btw toen heb ik zelfs toegegeven dat je mooi gesniped had dus ik weet niet waar je het over hebt.


En racistische opmerking: ga terug naar Kazachstan
 
Bovenaan