Speedronde #579 - Vrije instellingen

DeletedUser62970

Guest
lol rank 1 is zo een noob , 5 keer gesniped en zijn full nuke gepakt met maar 2k/600 , lolololol:D

nice gesniped idd. maar als je me had kunnen vertellen hoe ik beter time dan in 150 ms??? trouwens toen je dorp pakte was ik 5 min weg;)
 

DeletedUser62377

Guest
nice gesniped idd. maar als je me had kunnen vertellen hoe ik beter time dan in 150 ms??? trouwens toen je dorp pakte was ik 5 min weg;)

Ja, toen hij het dorp pakte had jij net een trein op hem gestuurd die hij gesniped had en de troepen stonden buiten het dorp. Als jij 5 minuten weg was geweest was dit niet zo. Onzin.

Btw best zielig dat je hem nu gaat aangeven voor ongepaste taal, als jij iemand van 10k niet kan pwnen terwijl jij 60k hebt en 1000keer zoveel dorpen.
 

DeletedUser51009

Guest
Ja, toen hij het dorp pakte had jij net een trein op hem gestuurd die hij gesniped had en de troepen stonden buiten het dorp. Als jij 5 minuten weg was geweest was dit niet zo. Onzin.

Btw best zielig dat je hem nu gaat aangeven voor ongepaste taal, als jij iemand van 10k niet kan pwnen terwijl jij 60k hebt en 1000keer zoveel dorpen.

1001 keer :d
 

DeletedUser62970

Guest
Ja, toen hij het dorp pakte had jij net een trein op hem gestuurd die hij gesniped had en de troepen stonden buiten het dorp. Als jij 5 minuten weg was geweest was dit niet zo. Onzin.

Btw best zielig dat je hem nu gaat aangeven voor ongepaste taal, als jij iemand van 10k niet kan pwnen terwijl jij 60k hebt en 1000keer zoveel dorpen.

als iemand me gaat uitschelden voor kankerlijer ben ik niet van gediend dus niks zielig. De enige die hier zielig bezig zijn zijn jullie met je backstab op P.(lovesttrawberries) dan krijg je tegenaanvallen en dan is de oplossing schelden.. denk het ook
 

DeletedUser51009

Guest
als iemand me gaat uitschelden voor kankerlijer ben ik niet van gediend dus niks zielig. De enige die hier zielig bezig zijn zijn jullie met je backstab op P.(lovesttrawberries) dan krijg je tegenaanvallen en dan is de oplossing schelden.. denk het ook

backstab haha yeah , dat was N. en niet P.
 

DeletedUser62377

Guest
als iemand me gaat uitschelden voor kankerlijer ben ik niet van gediend dus niks zielig. De enige die hier zielig bezig zijn zijn jullie met je backstab op P.(lovesttrawberries) dan krijg je tegenaanvallen en dan is de oplossing schelden.. denk het ook

Ow en jij vindt het gek dat iemand je uitscheldt wanneer wij op LoveStrabwerries gaan en jij lekker komt meeprofiteren wanneer we een gevecht aan 't doen zijn? :') Daarbij was het geen Pieter, maar Noud en Noud heeft ons al vaak genoeg gebackstabt. Als je dat had geweten had wat had je je bakkes wel gehouden.

Daarbij, geef diegene dan direct aan en niet pas als je in de problemen komt tegen iemand met een grootte van een kleine 10k tegen jouw 60k. I LOLLED.
 

DeletedUser62970

Guest
trhomas wat ben jij een sneu figuur! gaat ie het wachtwoord veranderen hoe sneu ben je man -.-
 

DeletedUser

Guest
Deze faal is onbergrijpelijk ik had Gitaar 26x snipt xd Komt een noob met edels 5 sec voor hem op me dorp OMG achjha kga niet weer restarte kbn het beu xd
 

DeletedUser62970

Guest
haha lol:p oh thomas, sorry kdacht dat je de dorpen aan costi ging geven :p
 

DeletedUser

Guest
Jezus man. Die nr 1 is gewoon full defence. xD

Inderdaad :(
Hij kan wel een 2 sec trein snipen btw.

Goede aanval noem jij dat Hyper, 2 sec trein? XD
Ik pakte samen met Nou... jou, ging lekker maar jij hebt inderdaad wel veel deffence xD
Kreeg btw een trein van iemand met 4.5/5k lc :O


Wel netjes gespeeld van iedereen, moest weg kom ik terug sta ik gewoon focking 3e met mijn verprutste start xD

Ben nu weg, co zit :D
 

DeletedUser62970

Guest
Inderdaad :(
Hij kan wel een 2 sec trein snipen btw.

Goede aanval noem jij dat Hyper, 2 sec trein? XD
Ik pakte samen met Nou... jou, ging lekker maar jij hebt inderdaad wel veel deffence xD
Kreeg btw een trein van iemand met 4.5/5k lc :O


Wel netjes gespeeld van iedereen, moest weg kom ik terug sta ik gewoon focking 3e met mijn verprutste start xD

Ben nu weg, co zit :D

haha 2 sec trein wat minder;P

De noobs van diddykong valt niet mee te sollen :cool:
 
Bovenaan