Speedronde #577 - Kata ronde

DeletedUser55797

Guest
Geen zin meer... Mensen die dicht bij me liggen, je bent vrij om me te farmen :p
 

DeletedUser

Guest
Rang Naam Stam Punten Dorpen
1 The Big Bad Wolves Bawz! 9.436 1
2 From Pole to Pole Bawz! 8.175 1

Wat is onze Wolf weer een lucker, volgens mij heeft hij op het einde totaal geen katapult zien langskomen.
Hier kwamen ze om heel al fucken, anders waarschijnlijk wel rond de 10k gehaald :(
 

DeletedUser22517

Guest
Speed weer gefaald, ongelukkig gebacktimed dus top 5 ODA net niet gehaald en op het einde nog naar rang 9 gekata'd
 

DeletedUser

Guest
Yey, ik win me 1e speedje
:$

Rang Naam Stam Punten Dorpen
1 The Big Bad Wolves Bawz! 9.436 1
2 From Pole to Pole Bawz! 8.175 1

Wat is onze Wolf weer een lucker, volgens mij heeft hij op het einde totaal geen katapult zien langskomen.
Hier kwamen ze om heel al fucken, anders waarschijnlijk wel rond de 10k gehaald :(

Disagree, heb wel degelijk kata's gezien :p
 

DeletedUser

Guest
20'ste normaal wel top 5 maar tw moest me blocken wegens fout ;( xd
 

DeletedUser54888

Guest
Ging wel lekker, half uur later begonnen en uurtje tussendoor niet gespeeld. :)
 

DeletedUser

Guest
Yey, ik win me 1e speedje
:$



Disagree, heb wel degelijk kata's gezien :p

Niet veel in ieder geval ;)
Want we liepen minstens gelijk en ik had eerder hq 30 als ik jou pm's moest geloven!
Dus ik liep sowieso beter xD
 

DeletedUser

Guest
bah 3e
Over de hele speed gezien had ik mezelf de verdiende winnaar gevonden.
Stond constant op 1 totdat ik me lc steeds ging verliezen op noobs die ik wel moest b-timen (kata'ssss :()en dan op def liep.
Toen kwam noud/koen wie ook dan speelde met kata's op me hq, 30 --> 28, Ik deed hetzelfde bij hem maar doordat ik dus bijna geen lc had liep ik dus dood. Toen ging me hq nog naar 25, was vergeten ah te bouwen maar doordat speed zo extreem doorliep was ie net nog optijd af. Wel jammer dat ik nog op -200p 3e wordt xD
 

DeletedUser

Guest
We liepen indd gelijk, maar voordat jij werd gekata'd liep ik volgens mij ook al zo'n 600 puntjes uit. Maar heb er indd niet veel gezien nee :p

bah 3e
Over de hele speed gezien had ik mezelf de verdiende winnaar gevonden.
Stond constant op 1 totdat ik me lc steeds ging verliezen op noobs die ik wel moest b-timen (kata'ssss :()en dan op def liep.
Toen kwam noud/koen wie ook dan speelde met kata's op me hq, 30 --> 28, Ik deed hetzelfde bij hem maar doordat ik dus bijna geen lc had liep ik dus dood. Toen ging me hq nog naar 25, was vergeten ah te bouwen maar doordat speed zo extreem doorliep was ie net nog optijd af. Wel jammer dat ik nog op -200p 3e wordt xD

Ik stond vanaf +-5k de hele tijd eerste, dus weet niet wat je constant vind? :p
 

DeletedUser

Guest
bah 3e
Over de hele speed gezien had ik mezelf de verdiende winnaar gevonden.
Stond constant op 1 totdat ik me lc steeds ging verliezen op noobs die ik wel moest b-timen (kata'ssss :()en dan op def liep.
Toen kwam noud/koen wie ook dan speelde met kata's op me hq, 30 --> 28, Ik deed hetzelfde bij hem maar doordat ik dus bijna geen lc had liep ik dus dood. Toen ging me hq nog naar 25, was vergeten ah te bouwen maar doordat speed zo extreem doorliep was ie net nog optijd af. Wel jammer dat ik nog op -200p 3e wordt xD

Je had sowieso niet gewonnen, mijn hq stond al 30 toen die van jou nog moest opstarten naar 30 :rolleyes:

We liepen indd gelijk, maar voordat jij werd gekata'd liep ik volgens mij ook al zo'n 600 puntjes uit. Maar heb er indd niet veel gezien nee :p



Ik stond vanaf +-5k de hele tijd eerste, dus weet niet wat je constant vind? :p

Ja maar jij liep 500p uit maar mijn hq stond toen al op 30 en die van jou niet, dus ik kon je zo weer inhalen, ben ik zeker van! Maar door die stomme noobs was mn hq 25 en daarna nog een keer van 29 naar 28, anders had ik uitgebouwde boederij + opslag etc. Had ik meer dan 10k gehad! I'm sure
 

DeletedUser

Guest
We liepen indd gelijk, maar voordat jij werd gekata'd liep ik volgens mij ook al zo'n 600 puntjes uit. Maar heb er indd niet veel gezien nee :p



Ik stond vanaf +-5k de hele tijd eerste, dus weet niet wat je constant vind? :p

Ja, toen ik dus met lc verloor, stond dus de 1 2e uur zowat wel 1e
hebben nog tussen 4k-5k 1e gestaan nadat ik me lc verloor :D
Wel leuk dat johan zich nog aan onze nap hield, gebeurt niet vaak op kata's :D
Gratz aan jullie ofc nog!


Je had sowieso niet gewonnen, mijn hq stond al 30 toen die van jou nog moest opstarten naar 30 :rolleyes:

Hoelaat stond de jouwe op 30?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, toen ik dus met lc verloor, stond dus de 1 2e uur zowat wel 1e
hebben nog tussen 4k-5k 1e gestaan nadat ik me lc verloor :D
Wel leuk dat johan zich nog aan onze nap hield, gebeurt niet vaak op kata's :D
Gratz aan jullie ofc nog!




Hoelaat stond de jouwe op 30?

Geen idee, iig eerder dan die van jou, als jouw pm's de waarheid bevatte
Weet tijdstip niet namelijk.
 

DeletedUser

Guest
Je had sowieso niet gewonnen, mijn hq stond al 30 toen die van jou nog moest opstarten naar 30 :rolleyes:



Ja maar jij liep 500p uit maar mijn hq stond toen al op 30 en die van jou niet, dus ik kon je zo weer inhalen, ben ik zeker van! Maar door die stomme noobs was mn hq 25 en daarna nog een keer van 29 naar 28, anders had ik uitgebouwde boederij + opslag etc. Had ik meer dan 10k gehad! I'm sure

Mwah toen ik zei dat die van mij 29 stond zat die pakweg nog maar 20 sec van de 30 af, dus we zullen hem wel redelijk tegelijk hebben gehad. Ik had denk ik ook wel op de 10k+ kunnen zitten maar moest zonodig gaan kata'en van Joachim enzo:mad:
 

DeletedUser

Guest
Ging redelijk goed wel niet veel farms int begin, buurt beginnen clearen en dan 2 x Speedking gebacktimed.. Stond laaste halfuur hele tijd 5de en dan kwamen de kata's... snap niet waarom die noobs mij kata'en ook al lig ik heel de andere kant, door Hq dat hele tijd afgebroken werd dus nog 10de geworden en opt einde nog een backstab van Speedking die zat te wenen bij Pole datk moest stoppen met hem aan te vallen..
 
Bovenaan