Speedronde #456 - Vrije Instellingen (L0)

Goed concept?


  • Totaal aantal stemmers
    132

DeletedUser

Guest
Hehe eindelijk van die speed af (vervelende speed) , mooi gedaan Bram ;)
 

DeletedUser

Guest
Het is Furry Friends.

Mooi gedaan trouwens .Luigi, nooit gedacht dat het record zo snel verbroken zou worden.

Bedankt ;) , was wel saaie speed , maar wsch is volgende speed het record weer verbroken aangezien zo'n start...
 

DeletedUser37133

Guest
Het is Furry Friends.

Mooi gedaan trouwens .Luigi, nooit gedacht dat het record zo snel verbroken zou worden.

bedankt;) , wij zagen het de laatste daagjes ook niet echt haalbaar maar met wat inzet hebben we het toch gehaald:)
 

DeletedUser

Guest
Gewonnen ! :D

Felic, bram en co .. Netjes gedaan ;-) En bedankt om me te helpen !

Was er zelf de laatste 2 uur niet, maar voor de rest heb ik het zelf gefixed, en heb het wel verdiend gewonnen :D Laat die pa maar komen !

Rang Naam Verslagen
1 .luigi 41.225.268
2 owner1337 20.030.592
3 iSitDownToPee 10.631.979

hehe lool :D
 

DeletedUser43257

Guest
Gewonnen ! :D

Felic, bram en co .. Netjes gedaan ;-) En bedankt om me te helpen !

Was er zelf de laatste 2 uur niet, maar voor de rest heb ik het zelf gefixed, en heb het wel verdiend gewonnen :D Laat die pa maar komen !

Rang Naam Verslagen
1 .luigi 41.225.268
2 owner1337 20.030.592
3 iSitDownToPee 10.631.979

hehe lool :D

Feli!
 

DeletedUser

Guest
Ik zit al klaar voor de volgende speed, al kan ik alleen de eerste 2 uur spelen omdat ik vanmiddag naar Spanje ga, daar zal ik ook nog wel ff koekeloeren op deze speed:D
Even een mooi start maken en dan weg;D
 

DeletedUser43257

Guest
Ik zit al klaar voor de volgende speed, al kan ik alleen de eerste 2 uur spelen omdat ik vanmiddag naar Spanje ga, daar zal ik ook nog wel ff koekeloeren op deze speed:D
Even een mooi start maken en dan weg;D

1. Beetje verslaafd?
2. Beetje zelfoverschatting?
3. Fijne vakantie ;)
 

DeletedUser37133

Guest
Gewonnen ! :D

Felic, bram en co .. Netjes gedaan ;-) En bedankt om me te helpen !

Was er zelf de laatste 2 uur niet, maar voor de rest heb ik het zelf gefixed, en heb het wel verdiend gewonnen :D Laat die pa maar komen !

Rang Naam Verslagen
1 .luigi 41.225.268
2 owner1337 20.030.592
3 iSitDownToPee 10.631.979

hehe lool :D

geen probleem man;) , je verdiende die pa:)
 

DeletedUser

Guest
Gewonnen ! :D

Felic, bram en co .. Netjes gedaan ;-) En bedankt om me te helpen !

Was er zelf de laatste 2 uur niet, maar voor de rest heb ik het zelf gefixed, en heb het wel verdiend gewonnen :D Laat die pa maar komen !

Rang Naam Verslagen
1 .luigi 41.225.268
2 owner1337 20.030.592
3 iSitDownToPee 10.631.979

hehe lool :D


Bedankt:cool: , jij ook mooi gedaan:cool: en ik ben de co (bryan dus) :p
 

DeletedUser

Guest
Gewonnen ! :D

Felic, bram en co .. Netjes gedaan ;-) En bedankt om me te helpen !

Was er zelf de laatste 2 uur niet, maar voor de rest heb ik het zelf gefixed, en heb het wel verdiend gewonnen :D Laat die pa maar komen !

Rang Naam Verslagen
1 .luigi 41.225.268
2 owner1337 20.030.592
3 iSitDownToPee 10.631.979

hehe lool :D

Feli
 

DeletedUser

Guest
Beste spelers,

Ronde #456 is uit de twtotal statistieken gehaald vanwege logische redenen. Het is niet de bedoeling dat de top-10 een tw-total score krijgt aangezien de nr. 10 de winnaar is. Het is duidelijk dat het concept niet haalbaar is als enkele spelers zich niet aan het concept houden en ik betreur dit vast te stellen. Moest dit concept alsnog worden toegepast zal ik genoodzaakt zijn om strenge voorwaarden af te spreken bij de deelname aan de ronde.

Met vriendelijke groeten,

Jan (Masterslayer00)
Speedadmin tribalwars
 

DeletedUser

Guest
Hier heb ik even commentaar van iSitDownToPee op deze speed :


Ik wil ook even mijn zegje doen over deze speed .. Het concept opzich was niet zo'n leuk concept. Speeden en niet je best mogen doen om de meeste punten te mogen hebben anders win je niet is niet echt motiverend. Ik begon deze speed op mijn gemak al deffent omdat ik niet echt zwaar actief kon zijn en omdat ik die PA wel goed kon gebruiken. Robbie was goed bezig deze speed. Hij stond op rang 1 met zo'n 80K en luigi en owner volgend op zo'n 20K, beiden waren ze al redelijk zwaar neergehaald, maar door de goedgelovigheid van robbie kwamen ze tot een BG. Jammergenoeg wanneer de beide bovengenoemde vlot groeiden, vonden ze het leuk om Robbie te gaan backstabben. Resultaat : De 2 stabbers domineerden de speed, terwijl ze goed weten dat ze zonder Robbie niet eens deze speed top 20 zouden eindigen. Luigi, die zoals altijd failt, ging voor rang 1 op een speed waar NIEMAND serieus op speelt, want anders kan hij die plek natuurlijk niet halen. Hij wou ook het eerlijke record van Furry Friends verbreken, daarvoor heeft hij zelf mensen gedwongen en uitgescholden op dorpjes af te geven zoals Divine Divinity. Ikzelf speelde ook een grote rol in deze speed, ik was de defgod van NLS 456, luigi kon met zijn lage moraal moeilijk door mijn def geraken, en ik ging telkens slim optijd in slaapmodus. Wat mij een hoge ODD rang bezorgde, met amper wat dorpen verlies. Luigi had hier natuurlijk een oplossing voor, owner full offence laten recruten, nadat hij hem eigenlijk ook al had gestabt, zodat ik met 100 moraal gepakt zou kunnen worden. Hij kon me nog niet eens aan met zo'n 5mil vs 150K. Het werk van cenkhan was goed, hij timede op al mijn dorpen edeltreinen net na de nachtbonus, gelukkig voor mij kon ik in sm gaan .. Maar dit was enkel uitstel van executie. Om 24u zou ik uit sm komen, ik had de mogelijkheid om op mijn account te gaan, maar ik ging liever gaan slapen dan mij bezig te houden met toch wel schitterende timingen van Cenkhan, ik kom de volgende ochtend weer terug op de speed en wat zie ik ? Luigi kon het weer niet zelf en maakte gebruik van de anderen, hij edelde mijn grootste dorpen en owner ging ervandoor mijn mijn pas geedelde 500 ptn dorpen terwijl Cenkhan het beste werk leverde. Alweer kon luigi het niet halen ..



Conclusie : Het record van luigi is onverdient, zoals Jan ook zei is het betreurend hoe hij deze speed wou domineren, met al het mogelijke stabwerk dat hij kon doen behaalde hij de 12 mil. Hiervoor maakte hij bovendien ook ruzie met anderen omdat hij dorpen wou internen, en hij maakte gebruik van andere spelers, zoals de clears van Owner, want alleen kon hij het niet halen .. Cenkhan vind ik wel verdient dat hij die Pa wint, hijzelf vond ik voor de tijd dat hij speelde erg goed, en dat is hij al lang .. altijd perfecte aanvallen, ik denk zelf dat ik nog nooit van hem won ..


Aan luigi : Get a life, speel speeds waar je iets moet doen om te winnen en kom niet stoefen met iets wat iedereen op zo'n manier kan :)


Greetz Siemen
 
Bovenaan