Speedronde #4448 - Soloronde

Reactiescore
575
#4448 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Maandag 23-12-19 19:00
Einde: Maandag 23-12-19 22:00
Scenario: Alternatief
Soloronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Maandag 23-12-19 19:00
* Einde: Maandag 23-12-19 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 3
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 1 per speler
* Bonusdorpen: ja, 2 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3000 punten (snelheid: 25%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 20 minuten
* Stamleden: 1
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: nee


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde is een bijkomende restrictie actief. (NLS §3: Eén speler per account). Meerdere verbindingen / IP-adressen per account leiden in de regel tot een uitsluiting van de ronde.
 
Reactiescore
575
@ropiloot11 , hoe staat het met dat aanvallen vanuit bescherming???
Het is doorgegeven. De terugkoppeling is dat het vermoedelijk niet zal worden geïmplementeerd.

Echter, ik snap dat het vervelend is. Op gewone werelden komt dit natuurlijk ook voor, maar is de impact waarschijnlijk kleiner omdat de snelheid lager is. Een alternatief dat we wel zouden kunnen implementeren, is dat we de beginnersbescherming op speedrondes (standaard?) inkorten of zelfs helemaal weghalen. Hoe staan jullie daar tegenover?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Inkorten, zeker op hogere startlevels lijkt me de juiste oplossing. Ik weet dat velen (waaronder onze speedkampioen van 2018) bewust 2 minuten later start op niv 4 en 10K rondes om vanuit bescherming hun eerste edeltrein te sturen. Weghalen lijkt me niet het beste plan, zeker op de lage levels aangezien je daar ofwel voor de troepen gaat ofwel voor de gs levels, en iemand die start om anderen te irriteren kan gewoon met 200 bijl enorm veel last veroorzaken. Ik denk onderstaande tijden zijn de maxima die je kan instellen:


Niv 0 & 1: Tot 25-30 minuten zonder probleem
Niv 2: 15-20 minuten
Niv3: 10-15 minuten
Niv 4: 10 minuten
10K+: 10 minuten


Meningen? @Kulta Lakko , @driesbiljart @idkwelke speeders er nog actief zijn atm
 
Bovenaan