Speedronde #4029 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#4029 NLS(Speed)
Snelheid: 350
Start: Maandag 08-04-19 19:00
Einde: Maandag 08-04-19 22:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Maandag 08-04-19 19:00
* Einde: Maandag 08-04-19 22:00
* Snelheid: 350
* Startniveau: Uitgebouwd dorp (10.019 punten)
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 1 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1 per speler
* Verlaten dorpen groeien: nee


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 15 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Een edelman verlaagt de toestemming met minimaal 40 en maximaal 50.
 

DeletedUser80779

Guest
Leuke instellingen! Ik ga meespelen. Nog meer mensen hier aanwezig die gaan spelen?
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Niet gelijk mans doen pipo. De indelijg van het account was poep. ☺️

:(

Well played. Je had er een mooi tempo opzitten.

Ik moet toch weer iets meer gaan inspelen hiervoor. Had totaal de organisatie niet meer om zo non-stop te blijven gaan.

Tja, oefening baart kunst, het kost even tijd om er met zulke rondes helemaal weer in te komen. En de ligging bepaald ook alles ofc
 
Reactiescore
133
Well played. Je had er een mooi tempo opzitten.

Ik moet toch weer iets meer gaan inspelen hiervoor. Had totaal de organisatie niet meer om zo non-stop te blijven gaan.

Ik speelde van half 9 tot einde, had mooi de bb's voor als laatst bewaard. Zodat ik ze tussentijds kon farmen als beest.
 

DeletedUser80779

Guest
Tja, oefening baart kunst, het kost even tijd om er met zulke rondes helemaal weer in te komen. En de ligging bepaald ook alles ofc

We gaan 't zien! Als er over een tijdje nog zo'n ronde is als deze wil ik een herkansing om te kijken of ik het edeltempo al aan kan. Ligging kan ik niet over klagen tho, ik lag prima gister. Viel zelf stil in mijn pogingen georganiseerd te spelen. Ben toch altijd meer de Lvl. 0 / 1 starter geweest.

Ik speelde van half 9 tot einde, had mooi de bb's voor als laatst bewaard. Zodat ik ze tussentijds kon farmen als beest.

Goede kans geweest. Je knalde gigantisch hard weg op 't einde. Zo had ik het waarschijnlijk ook wat meer moeten aanpakken. Lesje voor de volgende keer.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
We gaan 't zien! Als er over een tijdje nog zo'n ronde is als deze wil ik een herkansing om te kijken of ik het edeltempo al aan kan. Ligging kan ik niet over klagen tho, ik lag prima gister. Viel zelf stil in mijn pogingen georganiseerd te spelen. Ben toch altijd meer de Lvl. 0 / 1 starter geweest.



Goede kans geweest. Je knalde gigantisch hard weg op 't einde. Zo had ik het waarschijnlijk ook wat meer moeten aanpakken. Lesje voor de volgende keer.

Ik edelde in de start enkel spelers, dan krijg je daar grondstoffen in die dorpen + je farmt de barbaren oftewel dubbele gs inkomsten, daardoor had ik contant 5/6 edels staan
 

DeletedUser80779

Guest
Ik edelde in de start enkel spelers, dan krijg je daar grondstoffen in die dorpen + je farmt de barbaren oftewel dubbele gs inkomsten, daardoor had ik contant 5/6 edels staan

Is inderdaad de beste tactiek. Ik verloor wat veel offense early om het spelers edelen vol te blijven houden, maar volgende keer proberen we het weer op die manier.

Ook nog tips voor No Haul? Nog nooit gedaan... :p
 

DeletedUser62927

Guest
Ik speelde van half 9 tot einde, had mooi de bb's voor als laatst bewaard. Zodat ik ze tussentijds kon farmen als beest.

Had nog spannend geweest, moest Mudmen mij op het einde niet plots genaaid hebben maar gg, thomas en andré :D
 
Bovenaan