Speedronde #380 - X-MAS concept (L1)

DeletedUser

Guest
ik heb onderandere een omgekeerde L ingezonden (H) xD
ja mijn uitleg faalt ook, ik moest ook weg xD
 

DeletedUser44403

Guest
Nou eigenlijk ben ik toch een 2-tal uur bezig geweest met het verwerken van de PM's en het maken van screenshots en verwerken tot een overzichtelijke post. Vrij saai en eentonig werkje en ik kan je verzekeren dat ik betere dingen te doen heb dan dat ;)

achja je doet je best zo te zien xD nog veel plezier met dat soort werk xD
 

DeletedUser

Guest
Ongeveer 40 mededelingen, maar een 5-tal bleken nogal "flauwe" inzendingen te zijn :p Eenmaal je de PM hebt moet je echter de naam kopiëren en lay-outten (ja ik verzin een woord), op de kaart markeren, opslaan, naampje geven, forumbijlage toevoegen, browsen naar file, uploaden, toevoegen als afbeelding, ... en dat een 35-tal keer :( Najah, ik ga proberen toch de top zoveel te laten zien en zal eens kijken wat we met de rest doen. Ik vind sommige eerder lijken op "we hebben wat gedaan en verzinnen er een leuke uitleg bij" :p

hmm 40 zijn er wel wat ja :p
 

DeletedUser53927

Guest
Winnaar is terecht natuurlijk :rolleyes:


zaterdag om het te vieren met kerst, eet ik KALKOEN :D!!
 

DeletedUser47948

Guest
Gefeliciteert, alleen vind ik toch wel nergens een kerstkalkoen in je tekening .. Ik vind het eerlijk gezegt niet zo verdient maarja, het is nu zo dus geniet van je Pa.
 

DeletedUser47948

Guest
wow siemen ik bn t een keer met je eens:p

Die kerel geeft een figuur waar ik eerlijk gezegt geen kalkoen in zien xD Der zijn zulke mooie kerstbomen gemaakt, er was iemand met 4 mooie figuren, want zo'n stomme kalkoen :p Wss was Jan bang voor de reacties wanneer ze een 'pro' zouden laten winnen xD
 

DeletedUser

Guest
Die kerel geeft een figuur waar ik eerlijk gezegt geen kalkoen in zien xD Der zijn zulke mooie kerstbomen gemaakt, er was iemand met 4 mooie figuren, want zo'n stomme kalkoen :p Wss was Jan bang voor de reacties wanneer ze een 'pro' zouden laten winnen xD
neen, ik zie dat degelijk erin :D Jij hebt gewoon geen inzicht :eek:
 
Bovenaan