Speedronde #3717 - Scenarioronde

Reactiescore
575
#3717 NLS(Speed)
Snelheid: 350
Start: Woensdag 05-09-18 19:00
Einde: Woensdag 05-09-18 22:00
Scenario: Alternatief
Scenarioronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Woensdag 05-09-18 19:00
* Einde: Woensdag 05-09-18 22:00
* Snelheid: 350
* Startniveau: Uitgebouwd dorp (10.019 punten)
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler die aan het einde van de ronde het boostdorp in bezit heeft, wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 150 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 2 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: nee


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 15 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Deze ronde draait op het 'king of the hill-principe'. Dit houdt in dat gedurende de ronde één boostdorp op de kaart zal opduiken en de speler die aan het einde van de ronde in het bezit is van dit dorp zich de winnaar van de ronde mag noemen. Let op, het boostdorp geeft zich niet zomaar gewonnen.
 

DeletedUser74668

Guest
'Let op, het boostdorp geeft zich niet zomaar gewonnen.' dus??? Krijgt het opeens verdediging ofz?
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
315
Er stonden inderdaad verdedigende troepen in het dorp ;)

Wat vonden jullie van deze ronde?

Zeer leuke instellingen, enkel heb ik misschien 5 barbaren gezien naast mij, daardoor waren Speedking J en Dan x3. erg in het voordeel en daardoor won Dan x3., ik denk dat het leuker is als het aantal barbs op 4 ligt PP en er meerdere boostdorpen zijn en anders halve munten of dubbele GS. Om zonder farm barbarendorpen je troepen constant aan te houden en munten te slaan is een NO GO. Ik wist door spelerfarm nog terug te komen en heb een 2e plek behaald..
 
Bovenaan