Speedronde #337 - Vrije Instellingen (L0)

DeletedUser

Guest
Ja jammer da twe net geatt werden toen ik etenwas nu nog maar 1 dorp maargoed:S En je ownt omdat je gwongiga deff hebtxD
 

DeletedUser

Guest
wtf troepenkomen neit 000 trg nadat ze aangekomen zijn bij bb:confused: Ik had dik sniped wtf is dit
 

DeletedUser15154

Guest
Toch een leuke speed. Begon erg sterk, maar veel toppers werden gebanned, waardoor ik niet heel actief meer bezig was. Toen zag ik echter dat macbook en Galvanize nog keihard bezig waren, en werd ik dus gedwongen verder te gaan.

De trein op Galvanize liep, ik rekende op een snipe, dus stopte veel troepen bij mijn edels. Dit hielp, echter bleef de toestemming haken op 6. Daarna nog aantal keer heen en weer geweest, en hij snipede keer op erg goed, waardoor het lang duurde voordat ik zijn dorp had. Toen wilde ik Macbook ook nog aangaan vallen, maar moest eten. Vanaf toen nam Mathias het over, en stuurde trein op macbook, wat weer goed gesniped werd.

Zal vast een leuke trainingsronde zijn geweest ;)

Laatste half uur speelde ik zelf nog, en pakte nog 2 dorpjes. De uitloop was echter al zo groot, dat winnen een formaliteit was.

Mathias leverde zeer goed werk, alle credits aan hem.

Eindstand:
Rank:
Rang Naam Stam Punten Dorpen Puntengemiddelde dorp
1 sorry babe x [Add] 99.034 18 5502
2 .MacBook Pro. Damn! 70.186 16 4387
3 Roccom ZO 48.500 11 4409

ODa:
Rang Naam Verslagen
1 sorry babe x [[Add]] 119.416
2 .MacBook Pro. [Damn!] 83.090
3 kikker1 55.098

ODd:
Rang Naam Verslagen
1 sorry babe x [[Add]] 206.110
2 .Badboy Taya [[Add]] 75.646
3 Galvanize [Damn!] 64.236

ODtotaal:
Rang Naam Verslagen
1 sorry babe x [[Add]] 325.526
2 .MacBook Pro. [Damn!] 121.871
3 .Badboy Taya [[Add]] 120.651

Al met al zeer tevreden dus :)
 

DeletedUser18987

Guest
Hoeveel troepen had je toen je 4k had?
Ik zag iets van speer en LC :)
 

DeletedUser

Guest
Je had ook wel een mooie ligging :)

Ik farmde geen ruk dus was de plezier er snel af, anders speelde ik ook nog wel :D

Maar alsnog feli :)
 

DeletedUser15154

Guest
Toen ik scoutte had je boerderij 28 geloof ik.
Maar nice troepen, feli :)

Dan had je iets later moeten komen :p

Ik ging in iedergeval later weer kut.. Zat echt heel lang te nixen, HQ die niet liep etc..

Kwam vooral doordat ik dacht dat ik op me gemakt kon gaan, omdat er geen toppers verder waren..
 
Bovenaan