Speedronde #334 - Barbarenronde (L2)

DeletedUser45034

Guest
Als je niet naar stammen kijkt kijk je ook niet naar je pm ;)
Wat een slechte uitvlucht man ;)
Eerst stabbe en dan sorry :) Serieus ^^

Ik farm constant, berichten krijg ik CONSTANT ;) Daar kijk je dus makkelijk over. En mijn 'uitvluchten' zijn nog steeds beter dan jou argument hoor.

En wat dan nog? Ik had er geen BG mee, punt. Geen backstab dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
cenk, ja mss :( xd
Ik farm constant, berichten krijg ik CONSTANT ;) Daar kijk je dus makkelijk over. En mijn 'uitvluchten' zijn nog steeds beter dan jou argument hoor, bitch.

En wat dan nog? Ik had er geen BG mee, punt.
Man, jouw argumenten trekken op niets, dus ga niet volwassen spelen en zeggen, ik farm constant, ik heb geen tijd om berichten te kijken blablabla ;)
Jij ging stabben, mss DKB ook maar JIJ hebt het uiteindelijk gedaan omdat je hem niet vertrouwde, als je hem niet vertrouwt wat doe jij dan nog in z'n stam?
Serieus ^^ Mja care, ik heb ook gestabt het enige wat je daaruit leert is hoe addict je aan het spel bent om te winnen :p Gelukkig doe ik dat nietmeer ;)
 

DeletedUser

Guest
Rang Naam Stam Punten Dorpen Puntengemiddelde dorp
1 Dr House RoeKoe 33.671 6 5612
2 Jugi50 Total. 16.266 6 2711
3 Galvanize RoeKoe 16.254 4 4064


Waar is de tegenstand ? :p

Betere vraag, waar sta jij in de ranglijst nu :$? :O:O

---


Speed-Vrienden:
Thijs (LTB) -> Stabbed
Lowie (Fujimoto) -> Stabbed
Pim
Noud
Bram
Geppie
Mathias
Ruben
Zenon
Frank-John
Mark
Mehdi
Jorn
Gerard
Johnny
Kenneth


Gratz! Ik heb er ook een paar, moet ik ze ook posten ofwat? :O
 

DeletedUser

Guest
hehe we kregen mass atk en was naar 15k gepwnd
en dan teruggekeerd en jammergenoeg gene 2e xD
 

DeletedUser

Guest
Svenne zat van 18:00 tot 20:30 heel nais. Ik kwam op het laatste nog heel dicht 10 k ingelopen op pimxD
 

DeletedUser

Guest
Mmm jammer. Was leuke speed, alleen als ik het iets beter had aangepakt stond ik makkelijk top 3. Mja, wel ff Dr House flink geirriteerd door zn grote dorpen te pakken en hem te snipen/blocken ;p..
 

DeletedUser

Guest
Svenne zat van 18:00 tot 20:30 heel nais. Ik kwam op het laatste nog heel dicht 10 k ingelopen op pimxD

Ik ging op t einde niet meer voluit. Noowt kwam vragen of ik hem rang 1 wou gunnen en dat wou ik wel aangezien hij dik 1e stond voor zijn massa, hij kon mij helaas niet edelen wegens gemeenschappelijke vv anders had ik hem 1 dorpje gegeven, dus ik zat rustig aan te doen zodat hij mij kon inhalen maar toen ik zag dat er meer kapers op de kust waren ben ik toch heel langzaam gaan groeien en nog gewonnen.

Toch knap van Galvi en Noowt dat jullie beide na een zware periode nog terugkwamen naar rang 2 en 3, nice gespeeld jongens!
 

DeletedUser45594

Guest
spijtig, ben deze speed onbezonne te werk gegaan xp veel te snel een adnere speler aangevalle en toen mn hoofddorp verloren had nog 1 dorp maar heb een lange tijd niet gedaan en dan 30-45 minuten voor tijd even snel terug op gepakd en nog 4 dorpen overgenomen:p
 

DeletedUser

Guest
Dit was de eerste speed waar ik actief aan deelnam. Werd in het begin al gebacktimed toen ik mijn 1e dorp wou edelen :D Ben opnieuw begonnen, nog even in top 20 gestaan maar werd toen aangevallen door 2 top 5 accounts (ben de namen alweer vergeten :p )

Leuke ervaring, als ik morgen niks te doen heb, ben ik weer van de partij :D
 

DeletedUser

Guest
spijtig, ben deze speed onbezonne te werk gegaan xp veel te snel een adnere speler aangevalle en toen mn hoofddorp verloren had nog 1 dorp maar heb een lange tijd niet gedaan en dan 30-45 minuten voor tijd even snel terug op gepakd en nog 4 dorpen overgenomen:p

wie was jij? XD
 

DeletedUser

Guest
illusionist. ;) speeds zijn voor mij ook deels een plaatjes campagne:p voor elke speed maak ik een nieuw plaatje:p die ik gebruikt heb komen in het archief:p

haha slim, maar daar hou ik me niet mee bezig, ik ga voor goeie speeds :p
heb vind ik zelf een zeer mooi plaatje gecreeert voor Dr House alleen lichtinval is verkeerd ma da was de bedoeling eig :p
 
Bovenaan