Speedronde #3337 - Barbarenronde

Reactiescore
575
#3337 NLS(Speed)
Snelheid: 350
Start: Zaterdag 13-01-18 19:00
Einde: Zondag 14-01-18 21:00
Scenario: Alternatief
Barbarenronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zaterdag 13-01-18 19:00
* Einde: Zondag 14-01-18 21:00
* Snelheid: 350
* Startniveau: Niveau 4
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De stam met de meeste punten wint!
* Prijs: De leden van de winnende stam krijgen 100 premium punten ieder.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 300 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: ja
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 4 per speler
* Bonusdorpen: ja, 4 per speler
* Verlaten dorpen groeien: nee


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Ingeschakeld

De slaapmodus is verplicht en moet 60 minuten op voorhand worden ingesteld!
* Minimum slaaptijd: 8 uur
* Maximum slaaptijd: 10 uur
* Minimum wakkertijd: 10 uur
* Maximum wakkertijd: 12 uur

Hoe werkt de slaapmodus?
Lees deze aankondiging voor een gedetailleerde handleiding van de slaapmodus.


Restricties

* Beginnersbescherming: 45 minuten
* Stamleden: 2
* Gesloten stammen: ja
* Boerderijlimietregel: ja, 1200 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tussen 00:00 uur en 08:00 moet er door je troepen gerust worden. Daarom is de verdediger in het voordeel: hij vecht drie keer zo sterk als de aanvaller (300%).

(!) Na zondag 14:00 uur is het niet langer mogelijk om barbarendorpen te edelen. Dit tijdstip is met enkele minuten afwijken, omdat dit manueel moet worden ingesteld.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
315
Juist, er word tegenwoordig erg veel geklaagd over het speedniveau,

Het ging als volgt, er werd een leuke barbarenronde aangekondigd, ik dacht die doe ik mee en ik vroeg een maat die me wel wou co'en en ja die wou wel. Mijn tactiek was om 5 minuten later te starten voor een RIM (ligging aan buitenkant map) te hebben, en ja tot zover ging het goed maar toen ik op de kaart keek beviel het me niet helemaal dus ik deed een restart, en toen kwam ik ontzettend slecht te liggen met 5 barbs en 4 spelers dicht bij me dus ik baalde. Ik farmde mijn trein bij elkaar en jumpde naar een dorp op 3+ minuten, dat ging niet zomaar de toestemming bleef op 2 haken dus het kostte me 6 minuten en ik stuurde de trein erna weer dus 9 minuten.. Intussen edelde de top vrolijk door, uiteindelijk zag het er beter uit, ik nam wat barbs en maakte er troepen, toen 5 minuten nadat mijn bb afgelopen was kreeg ik 20 aanvallen van Tim (Mijnheer Katapultje ingame) (beter bekend als @tim010 )

Ik blokte een deel en 1 trein cancelsnipte ik en ik verloor geen dorpen alleen wat deff en een off dodgefout. ik rebuilde gelijk en farmde de edels weer en edelde bb's bij tot een totaal van 12 dorpen, toen opeens rond 20:15 kreeg ik weer iets van 17 aanvallen van Tim. ik deffde het met wat ik had en verloor toch een dorp :oops: ik recapde had en ik wou chagrijnig weer verder en rebuilden, zo'n 5 minuten later kreeg ik 56 aanvallen binnen van Expecto Patronum (Oftewel Oussama) (beter bekend als @empiror ) en gelijk erna kreeg ik 10-20 aanvallen van Sagittarius.

Voor de 3 zielige spelers:

Dit is bedroevend dat spelers als deze die het spel wel begrijpen alleen mij op deze manier aan durven te vallen, echt schaam je jullie hebben de grootste bek over solo spelen en de pik op de Engelse spelers omdat ze met 3 teamen maar jullie zijn geen haar beter.

de inc :(
de inc :(
Tim


Ik hoop dat jullie mijn volgende advies aannemen,

Stop met deze speed en ga je schamen :eek::confused:

Groetjes,
André
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik heb het je op skype al gezegd en ik zal het hier nog eens doen want er zit precies stront in je oren.

Ik ben jou 1 vs 1 komen aanvallen. Dat je je start hebt verneukt is jouw probleem. Het eerste moment dat ik hoorde dat Expecto Patronum op je liep ben ik gestopt. Geen zin om mij hier dus dingen te verwijten. Ja jammere timing voor jou maar niet teamen. En als je niet ophoudt met dat arrogant vingers wijzen als dingen je tegensteken ga ik eens echt op je teamen en tzal meer dan 1 ronde zijn.

Wener
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
315
Ik heb het je op skype al gezegd en ik zal het hier nog eens doen want er zit precies stront in je oren.

Ik ben jou 1 vs 1 komen aanvallen. Dat je je start hebt verneukt is jouw probleem. Het eerste moment dat ik hoorde dat Expecto Patronum op je liep ben ik gestopt. Geen zin om mij hier dus dingen te verwijten. Ja jammere timing voor jou maar niet teamen. En als je niet ophoudt met dat arrogant vingers wijzen als dingen je tegensteken ga ik eens echt op je teamen en tzal meer dan 1 ronde zijn.

Wener

de aanvallen kwamen 2 min na jouw laatste aanval ivbm langere looptijden, ik heb in die 6 minuten tussen de aankomsten geen tijd gehad om muren op te bouwen en deff bij te maken, je had veel troepen van mij gesloopt dus ik kon me nauwelijks weren..
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik zeg toch niet dat je geen pech hebt gehad. Ik zeg dat je mij niet moet gaan beschuldigen van teamen. Dat zijn 2 verschillende zaken en als je uitgeweend bent zal je dat vast ook inzien dus zwijg gewoon een paar uur en denk er dan nog eens over.
 

DeletedUser17472

Guest
Oei, gisteren een feestje en taart... vandaag niet meer :(
 
Reactiescore
133
Leuk om empiror bij de likes te zien van de posts van Tim. Tijd om een taart te kopen in je face te gooien #teamer. XD

@empiror, je zal nooit goed worden in speed.

Wel weer leuk dat er wat AF sensatie bij zit.
 

DeletedUser78024

Guest
Leuk om empiror bij de likes te zien van de posts van Tim. Tijd om een taart te kopen in je face te gooien #teamer. XD

@empiror, je zal nooit goed worden in speed.

Wel weer leuk dat er wat AF sensatie bij zit.

Wat een onzin. Ous kan prima speeden.
Had deze week nog een goeie fight met Marnix. Die gelijk aan elkaar opgingen.
 
Reactiescore
133
Wie is er dan goed, jij of ouss? Ik snap het niet echt.
 
Bovenaan