Speedronde #333 - Kataronde (L0)

DeletedUser

Guest
Gratz maar nu is je internet in 1x niet meer lagg?

moet dit echt?
mijn internet laggt ook fking veel ja geloof dat dan toch, als mensen dat zeggen menen ze dat
net alsof we gaan liegen over hoe we gepwnd zijn, we zijn gepwnd ja, hoe dat gebeurt is doet er niet toe
(als we lagg hebben he xD)
 

DeletedUser18438

Guest
Ik heb het niet enkel over jou gewoon over het algemeen, maar iedereendie ooit top 5 in eenspeed is geowrden meot gewoon kapot in een kata als de server een beetje op niveau is.

Ik werd kapotgemaakt maar kwam mooi terug :p
 

DeletedUser34078

Guest
@ Jeroen: Ja klopt, ik heb veel geluk gehad dat ik middenin de speed geen kata's te verduren kreeg. Op het einde had ik het een beetje zien aankomen en heb ik dus wat speren gemaakt.

@ Patrick: Vandaag even lagg gehad, maar kreeg geen aanvallen op dat moment dus viel niet op. Verder kan ik niet klagen over m'n verbinding vandaag.. :)

@ Lars: Je hebt inderdaad mooi werk geleverd, ik begrijp niet waarom je mij niet katapulteerde na al die conflicten. Toch bedankt.

@ Mathias: Zeer mooie inhaalactie, 3k in 1 update, zéér sterk!

@ Noud: Lagg valt inderdaad niet te voorspellen, en iedereen heeft daar wel eens mee te maken. Maar bij mij is het gewoon mijn verbinding die regelmatig wegvalt. Dan moet ik liggen blazen en doen in de internet plug-in, en dan werkt het weer. :p
 

DeletedUser

Guest
JOngens wat doenjullie schijt aandit nagebabbel :



HHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNDDD

Wat spelenwe lekker niet normaalxD
 

DeletedUser

Guest
moet dit echt?
mijn internet laggt ook fking veel ja geloof dat dan toch, als mensen dat zeggen menen ze dat
net alsof we gaan liegen over hoe we gepwnd zijn, we zijn gepwnd ja, hoe dat gebeurt is doet er niet toe
(als we lagg hebben he xD)

Internetlagg gaat niet zomaar weg hoor:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
JOngens wat doenjullie schijt aandit nagebabbel :



HHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNDDD

Wat spelenwe lekker niet normaalxD

4-1 ;)

NL - Swe was het meer dan waard om de speed niet voor te spelen ;)
 

DeletedUser15154

Guest
@ Jeroen: Ja klopt, ik heb veel geluk gehad dat ik middenin de speed geen kata's te verduren kreeg. Op het einde had ik het een beetje zien aankomen en heb ik dus wat speren gemaakt.

@ Patrick: Vandaag even lagg gehad, maar kreeg geen aanvallen op dat moment dus viel niet op. Verder kan ik niet klagen over m'n verbinding vandaag.. :)

@ Lars: Je hebt inderdaad mooi werk geleverd, ik begrijp niet waarom je mij niet katapulteerde na al die conflicten. Toch bedankt.

@ Mathias: Zeer mooie inhaalactie, 3k in 1 update, zéér sterk!

@ Noud: Lagg valt inderdaad niet te voorspellen, en iedereen heeft daar wel eens mee te maken. Maar bij mij is het gewoon mijn verbinding die regelmatig wegvalt. Dan moet ik liggen blazen en doen in de internet plug-in, en dan werkt het weer. :p

Die post..

Geen gebluf, klinkt oprecht..
Geeft andere complimentjes..

Leuk om te lezen..
 
Bovenaan