Speedronde #327 - Vrije Instellingen (L0)

DeletedUser

Guest
was best lache speed. Hetgeen Roze koek deed met zijn stam was pure teamwork. props voor hem. Ik kon merken dat ookal had hij 9x zo weinig punten, we toch wel iets van angst hadden ofzo.

Als roze onder aanval lag, stackte hele stam hem, etc. etc. Dus met moraal 50 was het voor ons moeilijk :p.

De uurtjes die ik had gespeeld waren wel leuk, toen ik inlogde waren er weinig troepen. Ik heb alles doorgebouwd naar 60 full clears ofzo, en veel gecleared, jammer dat we alleen overal zo laag moraal hadden.

:p Ik heb niet heel veel os gehad ofzo, maar ik dodgede mn off dorpen en 3 defdorpen steeds, waardoor ik idd 3 dorpen door de stam moest laten os-en steeds en dat werkte blijkbaar ;)

Las je niet last wilt hebben van moraal, moet je niet de 5 hoogste spelers in één stam doen :D

Maar terugkomend op jou, toen de stam dood was ging ik ook in SM ^^ want alle kleine beetjes helpen
 

DeletedUser49767

Guest
Haha jha ik bedank de mesnen die helpen geholpen hoor ;p
 

DeletedUser

Guest
En met hoeveel man heb jij gesid :D om mij en jeroen/thijs te kunne snipe? :D alhoewel mij je niet kon snipe :rolleyes:

:p ik stackte én snipete thijs :O Ik weet niet hoe jij sniped? maar waarom moet je sidden om te snipen als je 1 trein binnen krijgt??
Als je weet dat ik al door 4 spelers getreind ben... is het dan echt zo "pro" dat je mij daarna hebt xD
+ Je deed backstab, eerst op Pim en toen mij lol
+ Wie is er nu alweer gebanned dan? Dat krijg je toch altijd weer sneller voor elkaar dan een edeltreintje..
 

DeletedUser

Guest
:p ik stackte én snipete thijs :O Ik weet niet hoe jij sniped? maar waarom moet je sidden om te snipen als je 1 trein binnen krijgt??
Als je weet dat ik al door 4 spelers getreind ben... is het dan echt zo "pro" dat je mij daarna hebt xD
+ Je deed backstab, eerst op Pim en toen mij lol
+ Wie is er nu alweer gebanned dan? Dat krijg je toch altijd weer sneller voor elkaar dan een edeltreintje..

Ah bah die is gemeen :(
 

DeletedUser

Guest
ja idd, zwakke zooi hiero

+1 als ze nou eerst eens een discussie met de forum gangers aan gaan in plaats van gelijk een topic sluiten. Hun wil is wet? :eek: Fail/ Durf op zijn minst een discussie te beginnen. Het teken van een topic sluiten is het teken ( als het goed is ) dat jij zoiezo gelijk hebt. Bewijs maar eens.Vaak word een topic om de verkeerde rekeningen gesloten misschien zit er wel een diepe gedachte achter? :rolleyes:
 
Bovenaan