Speedronde #327 - Vrije Instellingen (L0)

DeletedUser

Guest
#327 NLS(Speed)
Snelheid: 300
Start: Vrijdag 01-10-2010 17:00
Einde: Zondag 03-10-2010 22:00
Vrije Instellingen (niveau 0)

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Vrijdag 01-10-2010 17:00
* Einde: Zondag 03-10-2010 22:00
* Snelheid: 300
* Startniveau: niveau 0
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De stam met de meeste punten wint!
* Prijs: /
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 100 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 2 per speler
* Bonusdorpen: ja, 0.5 per speler
* Verlaten dorpen groeien:ja, tot 1500 punten (snelheid: 30%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.33
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 5%


Slaapmodus: Ingeschakeld

De slaapmodus is VERPLICHT en moet 30 minuten op voorhand worden ingesteld!
* Slaaptijd (min./max.): 8 / 18
* Wakkertijd (min./max.): 6 / 24

Hoe werkt de slaapmodus?
Lees deze aankondiging voor een gedetailleerde handleiding van de slaapmodus.


Restricties

* Beginnersbescherming: 40 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: nee
* Boederijlimietregel: 2000
* Moraal: ja
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: Eén internetverbinding (ip-adres) per account, één account per internetverbinding!
Het is tijdens deze speedronde te strengste verboden om via meerdere internetverbindingen in te loggen. Dit wilt zeggen dat er maar één speler op een account mag spelen. Het wijzigen van de internetverbinding op bewuste basis, inloggen op een andere internetverbinding of gebruik van co-spelers is ten strengste verboden gedurende deze ronde. Zorg dat niemand je wachtwoord kent, een vreemd ip-adres leidt tot onmiddellijke uitsluiting van de ronde. Meerdere accounts binnen een huishouden zijn verboden, per internetverbinding mag er slechts één account actief zijn.
 

DeletedUser

Guest
Hmm spijtig dat die zolang duurt
ik zal beginnen vrijdag maar of ik hem uitspeel ,,
die kans lijkt me klein ;)
toch leuk dat de speeds stillaan terugkomen ;)
 

DeletedUser18438

Guest
Ik bied me aan als co :) want uitgaansleven gaat voor!!
 

DeletedUser15154

Guest
Dit zijn de speeds, zoals het hoort..

Niveau 0, voor de echte starters, barbaren groeien ook niet te lang door.

1 minpuntje is wel dat het 2.5 bb dorpen per persoon zijn, dat wel erg veel.
 

DeletedUser37133

Guest
Daar voor bestaat VV en vrienden:p
ik ga dees niet doen:p ben ik niet goed in:$, niet dat ik verder goed kan speeden, maar dit duurt te lang(a)
Wel mooie jan:p
 

DeletedUser47681

Guest
Als je geen vv's kan regelen is het gewoon 2 dagen no-lifen. :eek:

Ga ik dus niet doen.
 

DeletedUser39990

Guest
je kan gewoon met normale co's spelen. Enkel moet dat via vv gebeuren dan.. maakt niet zoveel uit toch?
 

DeletedUser

Guest
Erg mooie instellingen :)
Jammer dat ik gewoon te slecht bent in speeden :p
 

DeletedUser30571

Guest
je kan gewoon met normale co's spelen. Enkel moet dat via vv gebeuren dan.. maakt niet zoveel uit toch?

betaal jij me pa dan ? Het is echt niet zo makkelijk om met 4 man bij de eerste 100 te komen. En bovendien met vv heb je ook dat gekloot dat je bijna niemand aan kan valen. Zulke speeds falen gewoon zonder co's . Beter stelt jan zulke rondes niet in mits de co regel terug komt . Met co's was het ook vele malen leuker. Dan maar het backtabben terug ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zoek een invallertje of 2/3 (+ nico + gerard :)D))

PM maar of @ MSN :)
 

DeletedUser39990

Guest
betaal jij me pa dan ? Het is echt niet zo makkelijk om met 4 man bij de eerste 100 te komen. En bovendien met vv heb je ook dat gekloot dat je bijna niemand aan kan valen. Zulke speeds falen gewoon zonder co's . Beter stelt jan zulke rondes niet in mits de co regel terug komt . Met co's was het ook vele malen leuker. Dan maar het backtabben terug ;)

Nou.. ik raak altijd binnen bij de eerste 100... + ik maak er ook niet van 30 PA te besteden, zoveel is dat nu ook weer niet he .
Verder moet je voordien co's zoeken die spelen om te vv'en en niet zelf eerst de halve wereld aanvallen he :)
 

DeletedUser30571

Guest
Nou.. ik raak altijd binnen bij de eerste 100... + ik maak er ook niet van 30 PA te besteden, zoveel is dat nu ook weer niet he .
Verder moet je voordien co's zoeken die spelen om te vv'en en niet zelf eerst de halve wereld aanvallen he :)

Nou is mij te veel werk. Geef mij de oude co regel maar weer ;D
 
Bovenaan