Speedronde #326 - barbarenronde (L3)

DeletedUser47779

Guest
te laat om hier mee te doen dus heb ik maar op spaanse server gewonnen :)
 

DeletedUser

Guest
Oei ik kom net tot de conclusie dat ik in het geval van 70k punten meer halen op deze speed ik de # 4 op de eindeloze ranking zou zijn :p

Naja, morgen dan maar proberen :(
 

DeletedUser30507

Guest
hehe dat zeg je mooi ^^ zo is hij gewoon hij heeft mij ook en keer gestabt omdat ik effe weg was me relatie liep kut met me vriendin vandaar effe 2 uurtjes weg ging hij me ook stabbe om 1e te worden hij is gewoon en faal beer hij misbruikt andere spelers voor hem zelf en als ik 1 vs 1 wil gaat hij huilen bij ze vriendjes die hij vervolgens gebruikt omdat hij het zelf niet kan

lol. dat 1vs1 is nu je nieuwe zinnetje? en je oude staat erboven, je gebruikte altijd je relatie als excuus. Wie is hier nu de faalhaas? :p

en verder. .nl begint eindelijk in te zien dat teamwork goed werkt. Alleen had ik liever gezien dat men hier Jeroen had proberen te pakken, door goed teamwork, no offence naar jeroen niks tegen hem, maar als de top 20 voor groot deel uit sezoen bestaat, ga je toch nr 1 pakken omdat hij andere stam is?
 

DeletedUser

Guest
lol. dat 1vs1 is nu je nieuwe zinnetje? en je oude staat erboven, je gebruikte altijd je relatie als excuus. Wie is hier nu de faalhaas? :p

en verder. .nl begint eindelijk in te zien dat teamwork goed werkt. Alleen had ik liever gezien dat men hier Jeroen had proberen te pakken, door goed teamwork, no offence naar jeroen niks tegen hem, maar als de top 20 voor groot deel uit sezoen bestaat, ga je toch nr 1 pakken omdat hij andere stam is?

Over dat eerste gedeelte heb je wel gelijk, The Ghost Police moet hier niet zo komen wenen ;).

Heb je btw de vetgedrukte tekst uitgevonden? :p
 

DeletedUser30507

Guest
Over dat eerste gedeelte heb je wel gelijk, The Ghost Police moet hier niet zo komen wenen ;).

Heb je btw de vetgedrukte tekst uitgevonden? :p

ja man, ik denk miss lezen mensen de post meer als ik willekeurige woorden vetgedrukt neerzet :$ xD

maarja, deze ronde suckte hoorde ik, om maar ff on-topic te blijven
 

DeletedUser

Guest
ja man, ik denk miss lezen mensen de post meer als ik willekeurige woorden vetgedrukt neerzet :$ xD

maarja, deze ronde suckte hoorde ik, om maar ff on-topic te blijven

Deze ronde was niet erg leuk nee, het was enkel BB's edelen tot ze op waren en toen had je nog zo'n 30 á 40 minuten om wat spelers van de kaart weg te vegen maar dat kwam er ook niet echt van omdat er 3(?) spelers plots barb werden :p
 

DeletedUser

Guest
Deze ronde was niet erg leuk nee, het was enkel BB's edelen tot ze op waren en toen had je nog zo'n 30 á 40 minuten om wat spelers van de kaart weg te vegen maar dat kwam er ook niet echt van omdat er 3(?) spelers plots barb werden :p

4 volgens mij :s

Opeens zag ik de top-20. Vier mensen 0 punten 0 dorpen -.-''

Wel lame, getuigd van een slechte activiteit van de mods, anders zou het meteen geregeld zijn denk ik zo. Nu kom je er helemaal op het einde achter dat je opeens gebanned word, wel zonde...
 
Bovenaan