Speedronde #274

DeletedUser33606

Guest
je moet naar de culture club in gent gaan, daar is het altijd de max!! :p
 

DeletedUser

Guest
Nou, je kwam met het verzoek om zogenaamd te fuseren, wat harde l gisteren overigens ook al had gevraagd.
Ik moest al mijn troepen wegsturen etc.
Als je het mij vraagt is dit toch wel een backstab die in de maak is.

Van de andere kant kun je natuurlijk ook stellen dat wanneer ik mijn troepen echt gedumpt had, ik in feite mezelf backstabde ;)

Maar om verdere rondslomp te voorkomen ben ik maar even de slaapmodus ingedoken.

nu lieg je zwaar ik had je al 2 waves gegeven , met telkens 150 k verlies van je maar ik moest telkens weg en je kwam wat stoer doen op het AF

sommige mensen weten niet meer wat de term bs'en betekend
 

DeletedUser

Guest
njah ik nu ook in SM

volgens mij had president een aanvalsbui rond 20:00 want volgens mij werd iedereen gecleard door em:p

Gelukkig bleven de edels uit:p

President verdient het om te winnen.
 

DeletedUser

Guest
njah ik nu ook in SM

volgens mij had president een aanvalsbui rond 20:00 want volgens mij werd iedereen gecleard door em:p

Gelukkig bleven de edels uit:p

President verdient het om te winnen.

Lol hij verdient het sowieso niet om te winnen:p eigenlijk verdiende alleen muoto het (vanwege de ruime voorsprong) alleen hij moest weer zo nodig voor aap spelen en cheaten-.-
 

DeletedUser

Guest
Lol hij verdient het sowieso niet om te winnen:p eigenlijk verdiende alleen muoto het (vanwege de ruime voorsprong) alleen hij moest weer zo nodig voor aap spelen en cheaten-.-

Ik weet niet hoe Xilios (dacht ik?) op ons account zat te SID'den, snap ook niet dat Ruben en/of Jeroen dat toeliet(en) :s
 

DeletedUser

Guest
Naja, We4President tot einde in SM dus deze ronden winnen we.

Ik wil Jonas (Distractor.) enorm bedanken voor het samen met mij creeëren van het account en het naar een hoger plan brengen (winnaar :p). Bedankt daarvoor.

Verder wil ik Jonas (Oneal), Robert (Luigi) en Joachim (Basher.King) bedanken. Jonas (1e week) en Robert + Joachim (2e week) hebben nog enorm goed werk verricht via vv.

Iedereen verder veel plezier op #275! Ik vertrek na 5 overwinningen die ik dit seizoen al heb, op een welverdiende vakantie :D.
 

DeletedUser

Guest
njah ik nu ook in SM

volgens mij had president een aanvalsbui rond 20:00 want volgens mij werd iedereen gecleard door em:p

Gelukkig bleven de edels uit:p

President verdient het om te winnen.

wie was je als je gubernare was kreeg je het door mij flink te verduren
 

DeletedUser

Guest
nu lieg je zwaar ik had je al 2 waves gegeven , met telkens 150 k verlies van je maar ik moest telkens weg en je kwam wat stoer doen op het AF

sommige mensen weten niet meer wat de term bs'en betekend

Ja dat klopt, ik heb deze speed al meerdere waves van we4president gehad waarbij ik ook wat dorpen verloren ben.

Maar vertel mij nou eens wat dit met die fusie te maken heeft... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja dat klopt, ik heb deze speed al meerdere waves van we4president gehad waarbij ik ook wat dorpen verloren ben.

Maar vertel mij nou eens wat dit met die fusie te maken heeft... :eek:

Ach, nog altijd bezig over die fusie? Ik snap niet waarover jij zo moeilijk doet...
 
Bovenaan