Speedronde #2627 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#2627 NLS(Speed)
Snelheid: 300
Start: Woensdag 17-08-16 19:00
Einde: Vrijdag 19-08-16 21:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Woensdag 17-08-16 19:00
* Einde: Vrijdag 19-08-16 21:00
* Snelheid: 300
* Startniveau: Niveau 2
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 200 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 300 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja, halve prijs
* Barbarendorpen: ja, 2 per speler
* Bonusdorpen: ja, 3 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 4500 punten (snelheid: 75%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Ingeschakeld

De slaapmodus is verplicht en moet 60 minuten op voorhand worden ingesteld!
* Minimum slaaptijd: 8 uur
* Maximum slaaptijd: 12 uur
* Minimum wakkertijd: 12 uur
* Maximum wakkertijd: 14 uur

Hoe werkt de slaapmodus?
Lees deze aankondiging voor een gedetailleerde handleiding van de slaapmodus.


Restricties

* Beginnersbescherming: 60 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde zijn de (dag)awards geactiveerd.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Zo, hele start rank 1 gespeeld. Waren amper goede spelers aanweizg. Tis dan ook zeer triest dat Nik met 4 anderne in een stam kruipt en me gaat aanvallen omdat hij van anderen hoorde dat ik off was. Door de deffstam kon ik enkel snipen want backtimen had geen zin, heb dus heel wat treinen over me zien gaan.

Verloren dorpen kunnen recappen en rank 1 gebleven. Der is nog wat werk aan de winkel hoor Nik, buiten farmen heb ik het gevoel dat je vrij weinig waard bent als speeder.
 

DeletedUser43559

Guest
In stam kruipt hmm. Maar effe serieus geen skills treintjes die 5min lopen is zeer makkelijk te snipen voor elke speler. Tegen dat mijn deff daar aankomt is de recap er al. En dan nog de stam van mij heeft jouw zelfs niet eens aangevallen. En had je een btime gedaan was ik gelijk plat. Bij noobs zoals ik duurt het even voordat wij antwoord geven en deff sturen naar allys.
 
Reactiescore
21
Nja, is ofc nu niets tegen te beginnen :p.. sta ik net op 50 incs, dan is het snel gedaan ofc
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
In stam kruipt hmm. Maar effe serieus geen skills treintjes die 5min lopen is zeer makkelijk te snipen voor elke speler. Tegen dat mijn deff daar aankomt is de recap er al. En dan nog de stam van mij heeft jouw zelfs niet eens aangevallen. En had je een btime gedaan was ik gelijk plat. Bij noobs zoals ik duurt het even voordat wij antwoord geven en deff sturen naar allys.

Voila net wat ik bedoel. Als je weet dat het easy te snipen is dan zorg je ervoor dat je extra aanvallen timed waardoor dat niet meer lukt. Ipv gwn kansloos opnieuw n opnieuw te sturen.En als je toch niets aan je stam had, had hem dan geleaved en een faire 1 vs 1 gespeelt.
 

DeletedUser77691

Guest
Ik vind sws triest om in stam te gaan.
Speed is voor jezelf niet voor anderen.
 

DeletedUser77330

Guest
Pff start ik rond 17u en logt men cospeler van andere werelden (die gisteren als eens had ingelogd op ander acc) in op men acc...

Ban buuuuh :(
 

DeletedUser

Guest
Nik zou sowieso verbannen moeten worden als ik soms lees en zie hoe hij het spelletje speelt..?
 
Bovenaan