Speedronde #2602 - De wereld(en) rond: Wereld 3

Reactiescore
575
#2602 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Maandag 01-08-16 19:00
Einde: Maandag 01-08-16 22:00
Scenario: Alternatief
De wereld(en) rond: Wereld 3

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Maandag 01-08-16 19:00
* Einde: Maandag 01-08-16 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 1
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 200 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 3-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 2 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: nee


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 5%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 30 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: ja
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Even aankondigen dat als ik vanavond ga spelen het volkomen solo is. Krijg je toevallig meerdere aanvallen ga dan klagen bij het bekrompen speeders bureau en ga niet haten. Dank!


E: De eerste die met kata's komt krijgt al me slaven op hem!
 

DeletedUser68954

Guest
op 5ts geen 2e geworden :p

BTW dit was van dit toernooi wel de meest preutse speed.
 

DeletedUser76153

Guest
Het moment dat een kerel die zijn eerste speed speelt er voor zorgt dat 3 semi-toppers hun troepen verliest.
Goed gespeeld .RawR, 8441 en nelsonnn. Omhooggevallen noobs.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ja de geluksfactor heeft de hele uitstand bepaald...

Ik kreeg volgende clear:
552e7ed91a42c5e2edcb490ac0faeef9.png


Zet ik in simulator een min voor dat geluk:
28da9c74079744111d6b85e789a7bfa5.png


Daarna kwamen kleine kata fakes die me voor de rest vd ronde het gebruikt van adelshoeve hebben ontnomen. Die hadden dus mooi geblockt geweest zijn met wat meer geluk. (of tegenslag voor aanvaller). Ik had op dat moment 2 edels, 1 in me dorp, 1 in productie, die natuurlijk net dood ging door een stomme aanval die zelfde seconde aankwam.

Alle miserie voorbij en ik probeer verder te spelen. Ik slaag erin nog een dorp te edelen met mijn lc en die ene edel. Gebeurd er hetvolgende laatste minuut:
f23e3dfa4f27f1b3ea75d40e7bbcb9f0.png

Zowel de troepen als die ts daling weer alles van geluk tegen.



En zo van 2e naar 8e in laatste minuut. Heb ronde volledig solo gespeeld, niemand btime tijden gegeven of aangezet iemand anders aan te vallen. Denk dat ik al bij al een goede ronde speelde, alleen jammer vd pech.
 

DeletedUser77658

Guest
Ja de geluksfactor heeft de hele uitstand bepaald...

Ik kreeg volgende clear:
552e7ed91a42c5e2edcb490ac0faeef9.png


Zet ik in simulator een min voor dat geluk:
28da9c74079744111d6b85e789a7bfa5.png


Daarna kwamen kleine kata fakes die me voor de rest vd ronde het gebruikt van adelshoeve hebben ontnomen. Die hadden dus mooi geblockt geweest zijn met wat meer geluk. (of tegenslag voor aanvaller). Ik had op dat moment 2 edels, 1 in me dorp, 1 in productie, die natuurlijk net dood ging door een stomme aanval die zelfde seconde aankwam.

Alle miserie voorbij en ik probeer verder te spelen. Ik slaag erin nog een dorp te edelen met mijn lc en die ene edel. Gebeurd er hetvolgende laatste minuut:
f23e3dfa4f27f1b3ea75d40e7bbcb9f0.png

Zowel de troepen als die ts daling weer alles van geluk tegen.



En zo van 2e naar 8e in laatste minuut. Heb ronde volledig solo gespeeld, niemand btime tijden gegeven of aangezet iemand anders aan te vallen. Denk dat ik al bij al een goede ronde speelde, alleen jammer vd pech.

Ik had idd wel het geluk langs mijn kant gisteren. Al had .RawR ook wel knijte veel ongeluk (laatste 10 seconde wordt zijn dorp gerecapt door een noob die nu 3de wordt).
 
Bovenaan