Speedronde #2601 - Deathmatch

Reactiescore
575
#2601 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Maandag 01-08-16 10:00
Einde: Maandag 01-08-16 16:00
Scenario: Alternatief
Deathmatch

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Maandag 01-08-16 10:00
* Einde: Maandag 01-08-16 16:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 4
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De stam die aan het einde van de ronde overblijft, wint! Indien er meerdere spelers overblijven, wint de stam met de meeste punten.
* Prijs: De leden van de winnende stam krijgen 50 premium punten ieder.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 1.5 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 9000 punten (snelheid: 25%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 20 minuten
* Stamleden: 2
* Gesloten stammen: ja
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Deze ronde draait op het deathmatch-principe. Indien je bent overgenomen, kun je niet meer herstarten en dus niet meer verder spelen.

(!) Tijdens deze ronde is de grondstoffenproductie verdubbeld.
 

DeletedUser77067

Guest
Haha, nog altijd even erg als vroeger, peutertje heeft 4 vrienden nodig om mij te pakken

cc97942ea6.png


Grow some balls and 1v1 me.
 
Reactiescore
133
Dikke zem, ik begon gewoon zelf met aanvallen en heb je deftig weggespeeld. Jij stond qua troepen erbeter voor omdat ik gewoon keihard tegenzat tot en met 6 dorpjes ofzo.. Dus ga aub niet huilen.

GG iig.
 

DeletedUser76153

Guest
Peutertje toch, het staat algemeen bekend dat jij enkel slaafjes gebruikt. Dat heb je nu ook weer gedaan. Laf, maar echt laf weer...
 
Reactiescore
133
Peutertje toch, het staat algemeen bekend dat jij enkel slaafjes gebruikt. Dat heb je nu ook weer gedaan. Laf, maar echt laf weer...

Je weet niet eens waar je het over hebt en wat er gebeurt is. Ik had vernomen na dat Kleenex me begon te scoutten en alles doodliep dat ik de gene moest zijn die als eerste moest komen. And so i did.
 

DeletedUser76153

Guest
Je weet niet eens waar je het over hebt en wat er gebeurt is. Ik had vernomen na dat Kleenex me begon te scoutten en alles doodliep dat ik de gene moest zijn die als eerste moest komen. And so we did.

Even aangepast voor je.
 

DeletedUser77067

Guest
Mijn scouts kwamen nog maar toe en ik kreeg al katas van je slaafjes ;).

Maar geen probleem, ik zal het voortaan ook zo spelen.
 
Reactiescore
133
Als je niet tegen je verlies kan, kan je dat ook zeggen. In plaats van dit geswets.
 

DeletedUser76153

Guest
Als je niet tegen je verlies kan, kan je dat ook zeggen. In plaats van dit geswets.
Ben je nu serieus? Je hebt weeral oneerlijk gespeeld, in de plaats van het te negeren doe er iets aan, oefen aan je solo werk want alleen kan je niks.
 
Bovenaan