Speedronde #257

DeletedUser

Guest
Ik kom net thuis van werken en zie dit naja jammer dat ze bik hebben gestabbed was ik er had ik het wel tegengehouden.

Maarja ik mag ook weer niet klagen aangezien 2 accounts ( rank 1 + rank 2 ) beide accounts zijn waar ik op gespeeld heb :D ( rush niet deze speed maar ben er wel co op ) dus weer beter op twtotal en seven rank 1 :D
 

DeletedUser20836

Guest
Ik kom net thuis van werken en zie dit naja jammer dat ze bik hebben gestabbed was ik er had ik het wel tegengehouden.

Maarja ik mag ook weer niet klagen aangezien 2 accounts ( rank 1 + rank 2 ) beide accounts zijn waar ik op gespeeld heb :D ( rush niet deze speed maar ben er wel co op ) dus weer beter op twtotal en seven rank 1 :D

Ruben dankje ;)
 

DeletedUser

Guest
Btw wat een gigantische epische failende faaaaal van seven nation army om nog 2de te worden en dat rush wint :eek:
 

DeletedUser20836

Guest
Whahahaahhahaahaa serieus dat is echt zwak!!!!!

Of Rush is goed op eind op Sever heeft ontiegelijk lopen klooien...
 

DeletedUser45604

Guest
hoi :D
cenk gaat in om 20 uur 0 off met 220 k
gaat hij effe 21 nice ownen ;D die gast ;D
en word eerste met 500 k bijna ownage ? XD
1. die gast was interner ;(
2. de dorpen die hij nam die speler viel Seven Nation Army aan ;D
 

DeletedUser20836

Guest
hoi :D
cenk gaat in om 20 uur 0 off met 220 k
gaat hij effe 21 nice ownen ;D die gast ;D
en word eerste met 500 k bijna ownage ? XD
1. die gast was interner ;(
2. de dorpen die hij nam die speler viel Seven Nation Army aan ;D

interner? wie allemaal dan:rolleyes:

en wat kan ik eraan doen, ik had vv niet ofzo ;)
 

DeletedUser45604

Guest
interner? wie allemaal dan:rolleyes:

en wat kan ik eraan doen, ik had vv niet ofzo ;)
Stijn zei het dat je internet was + roze koek ;,D + hoe komt het dat je bijna leeg was ahah xD en je snipte niet, backtime net behalve 1 attac =o
 

DeletedUser

Guest
Stijn zei het dat je internet was + roze koek ;,D + hoe komt het dat je bijna leeg was ahah xD en je snipte niet, backtime net behalve 1 attac =o

Backstabben is 1 ding cenkhan maar er daarna zo erg mee lopen stoefen vind ik toch wel bendenmaats van je.
 

DeletedUser

Guest
lol naabjes ^^.

bik heeft mij ook gesniped en mn off stuk laten lopen :(
seven viel ik aan om een reden die ik hem gister al vermeld had

rush of army ownd? lol. sneue speed, bik eerlijke winnaar vind ik
 

DeletedUser18438

Guest
Hallo,

Harde L. hier, ik zie dat ze bik gestabbed hebben , en mijn co heeft daar aan meegedaan:mad:

Die co mag dus nooit meer meespelen met mij , en ik bied mijn oprechte excuses aan de spelers van bik en rode trap.
 
Bovenaan