Speedronde #235

DeletedUser

Guest
Moehahaha! Tis vakantie en dan ben ik altijd wel wat actiever op het forum, en wat ik in die paar dagen al heb geleerd is dat die jongen genaamd 'Joachim' idd een zieligerd is.

Hf tegen Tom de volgende speed, hij pwnt je met zn ogen dicht, zn vingers in zn neus en ondertussen zeikt hij je nog lekker af op het AF :D

Nouja zo zielig is joachim niet.

ja op de manier hoe hij ze terugpakt wel ja. Maar vind het ook erg lullig dat tom en patrick hem er zo maar van afschoppen. Ok hij heeft slechte start maar wie speelt er niet wel eens slecht? :S
 

DeletedUser

Guest
Nouja zo zielig is joachim niet.

ja op de manier hoe hij ze terugpakt wel ja. Maar vind het ook erg lullig dat tom en patrick hem er zo maar van afschoppen. Ok hij heeft slechte start maar wie speelt er niet wel eens slecht? :S

Nou,.. jij? :p

Ik zeg enkel wat ik waarneem, en hoe ik zijn posts ervaar :)
 

DeletedUser

Guest
Ja dat kan wel zo zijn ja maar ik snap in ieder geval wel zijn standpunt dat ie boos dat ie er zo af werd gegooid
Die gast speelde een keer bij mij en hijs niet goed ofzo hij zeikte om de 5 min of hij mocht spelen dat is gewono irritant.
 

DeletedUser

Guest
Die gast speelde een keer bij mij en hijs niet goed ofzo hij zeikte om de 5 min of hij mocht spelen dat is gewono irritant.

Ja dat snap ik ja maar maak dat gewoon duidelijk dat ie op dat moment echt niet kan spelen.

Maar om nou zomaar ineens het wachtwoord te veranderen zonder hem van te voren in te lichten ofzo.
 

DeletedUser

Guest
Ja dat snap ik ja maar maak dat gewoon duidelijk dat ie op dat moment echt niet kan spelen.

Maar om nou zomaar ineens het wachtwoord te veranderen zonder hem van te voren in te lichten ofzo.
Snap dat ook niet maarja snap uberhaupt niet waarom zehem er ooit op lieten :p
 

DeletedUser

Guest
Moehahaha! Tis vakantie en dan ben ik altijd wel wat actiever op het forum, en wat ik in die paar dagen al heb geleerd is dat die jongen genaamd 'Joachim' idd een zieligerd is.

Hf tegen Tom de volgende speed, hij pwnt je met zn ogen dicht, zn vingers in zn neus en ondertussen zeikt hij je nog lekker af op het AF :D

Zoals ik joachim vind spelen kan hij Tom makkelijk aan in het begin.;)

Nouja zo zielig is joachim niet.

ja op de manier hoe hij ze terugpakt wel ja. Maar vind het ook erg lullig dat tom en patrick hem er zo maar van afschoppen. Ok hij heeft slechte start maar wie speelt er niet wel eens slecht? :S

Start van joachim kan heel goed zijn mits die barbs es gingen groeien. :p
Maar denk dat hij het wat anders moest aanpakken dan zijn normale start, ik heb het ook heel anders gedaan dan wat ik normaal deed. ;)
 

DeletedUser710

Guest
Voor de laatste keer: doe eens normaal tegen elkaar!!
Als jullie door blijven gaan met dit zielige gedrag dan sluit ik het topic.

(de personen tegen wie ik het heb weten dat zelf wel...)
 

DeletedUser

Guest
Oef.. dit gaat nog een lange... saaie... dag worden :p

1 BarbiePoppen. SD. 2.408.555

2 .Rush Hour. SD. 1.612.810

3 SlayerMike Break? 84.939

Me team ligt een dikke 1.5 mio voor op rang 3, en 800k achter op rang 1 :cool: Enige wat we moeten doen is nog 88k stijgen en rang 25 op de endless pakken :D

Achja, nu alvast --> Gefeliciteerd
 

DeletedUser

Guest
Ik roep iedereen op om .Rush Hour. aan te vallen, hij heeft bijna alles offence (en ik kan het weten :))
Ik speelde op acc en werd eraf gegooid door cenkhan, want hij voelde zich te goed. :rolleyes:
Hij kwam pas na mij bij het team en hij beslist al alles, nja drm heb ik nog liever dat account eraan gaat dan dat hij met alle eer gaat lopen! ;)
Komaan iedereen BASHEN! :)
 

DeletedUser

Guest
Is niet mooi van Kirac:mad:

maar euh Stijn, wie denk je dat hem gaat ownen:confused: een speler van 20k:p
 

DeletedUser

Guest
Ik roep iedereen op om .Rush Hour. aan te vallen, hij heeft bijna alles offence (en ik kan het weten :))
Ik speelde op acc en werd eraf gegooid door cenkhan, want hij voelde zich te goed. :rolleyes:
Hij kwam pas na mij bij het team en hij beslist al alles, nja drm heb ik nog liever dat account eraan gaat dan dat hij met alle eer gaat lopen! ;)
Komaan iedereen BASHEN! :)

Ok fail xD

Is niet mooi van Kirac:mad:

maar euh Stijn, wie denk je dat hem gaat ownen:confused: een speler van 20k:p

Ik ga jullie wel even ownen ;D


Maar serieus, eerst na-apers failed omdat joachim eraf gegooid wordt en dubbelaccount maakt en nu dalijk rush hour ook? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ok fail xD



Ik ga jullie wel even ownen ;D


Maar serieus, eerst na-apers failed omdat joachim eraf gegooid wordt en dubbelaccount maakt en nu dalijk rush hour ook? :eek:

Ik ga hen geen ban bezorgen, zo ben ik niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ga jullie wel even ownen ;D


Maar serieus, eerst na-apers failed omdat joachim eraf gegooid wordt en dubbelaccount maakt en nu dalijk rush hour ook? :eek:

Ik dacht het niet :p Ik zie niet in hoe Rush Hour zou kunnen failen. Denk dat niemand van ons zielig genoeg is om dubbel account te maken. En jullie kunnen ons niet ownen weetjewel?:D
 
Bovenaan