Speedronde #2207 - Soloronde

Reactiescore
575
#2207 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Woensdag 16-09-15 19:00
Einde: Woensdag 16-09-15 22:00
Scenario: Alternatief
Soloronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Woensdag 16-09-15 19:00
* Einde: Woensdag 16-09-15 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 3
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premium punten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: nee, pakketjes
* Barbarendorpen: ja, 0.5 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1.5 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 5000 punten (snelheid: 40%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 15 minuten
* Stamleden: 1
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: ja
* Vakantiemodus: nee


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde is een bijkomende restrictie actief. (NLS §3: Eén speler per account). Meerdere verbindingen / IP-adressen per account leiden in de regel tot een uitsluiting van de ronde.
 

DeletedUser

Guest
jaa wtf dit heet toch niks voor niks solo speed maar nee hoor LK gaat lekker samenwerken 3v1 knap hoor pff
 

DeletedUser76409

Guest
:confused:

NLS ranglijst #2207 NLS (Speed)

Rang Naam Stam Punten Dorpen
1 pur3cha0spkr 81.872 15
2 general ro 58.914 13
3 RIXS 58.424 13

1 pur3cha0spkr 81.872 15 5458
2 RIXS 60.313 13 4639
3 general ro 58.914 13 4532

ik heb deze???
 
Reactiescore
133
Van wat ik ervan heb meegekregen was ie geband omdat er 2 man op dat account zaten, als dat idd zo was was die 1ste plek ook niet terrecht geweest.

Ik was inderdaad geband voor die regel. Alleen het is in mijn onwetendheid gebeurt. Er is een vuillak die in de buurt van Lochem / Breda woont (according to IP) die me 2x heb gelogd. En daarna nooit meer gelogt heb. In die tussentijd is er dus een gebouwtje geklikt. Toen ben ik geband. Ik zal erachterkomen wie dit is. Ik denk één van Boyz ze leden. Ze zijn ook niet vies om te loggen en pp te jatten. Dus deze actie kan er ook wel aan. Kansloos team is het iig wel.

Deze overwinning hoorde sws bij mij te staan. Had 2 treinen heb f*cking 2.5 uur straight gespeeld en door een viespeuk is dat van me afgenomen.

En 0.0 begrip door de mods, die het wel hebben nagekeken maar zeiden dat me ww veiliger zou moeten zijn..

Als je dat gaat spitten ben ik er al eigenlijk helemaal klaar mee met deze speeds.
 

DeletedUser75091

Guest
Ik was inderdaad geband voor die regel. Alleen het is in mijn onwetendheid gebeurt. Er is een vuillak die in de buurt van Lochem / Breda woont (according to IP) die me 2x heb gelogd. En daarna nooit meer gelogt heb. In die tussentijd is er dus een gebouwtje geklikt. Toen ben ik geband. Ik zal erachterkomen wie dit is. Ik denk één van Boyz ze leden. Ze zijn ook niet vies om te loggen en pp te jatten. Dus deze actie kan er ook wel aan. Kansloos team is het iig wel.

Deze overwinning hoorde sws bij mij te staan. Had 2 treinen heb f*cking 2.5 uur straight gespeeld en door een viespeuk is dat van me afgenomen.

En 0.0 begrip door de mods, die het wel hebben nagekeken maar zeiden dat me ww veiliger zou moeten zijn..

Als je dat gaat spitten ben ik er al eigenlijk helemaal klaar mee met deze speeds.



Triest dit!
Sowieso Boyzz, en de mods weten dit zeker te weten ook. alleen smerige vriendjes politiek laat zien wat voor noobs het zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ik was inderdaad geband voor die regel. Alleen het is in mijn onwetendheid gebeurt. Er is een vuillak die in de buurt van Lochem / Breda woont (according to IP) die me 2x heb gelogd. En daarna nooit meer gelogt heb. In die tussentijd is er dus een gebouwtje geklikt. Toen ben ik geband. Ik zal erachterkomen wie dit is. Ik denk één van Boyz ze leden. Ze zijn ook niet vies om te loggen en pp te jatten. Dus deze actie kan er ook wel aan. Kansloos team is het iig wel.

Deze overwinning hoorde sws bij mij te staan. Had 2 treinen heb f*cking 2.5 uur straight gespeeld en door een viespeuk is dat van me afgenomen.

En 0.0 begrip door de mods, die het wel hebben nagekeken maar zeiden dat me ww veiliger zou moeten zijn..

Als je dat gaat spitten ben ik er al eigenlijk helemaal klaar mee met deze speeds.

dat zijn harde beschuldigingen...en wrm zou je je ww aan boyz leden geven?
 
Bovenaan