Speedronde #2200 - De zeven heuvels van Rome

DeletedUser68954

Guest
waar speel je dan?

ik bedoel ica heeft even veel punten als alle andere stammen bij elkaar! je kan goed zijn maar tegen overmacht kan je niets!
 

DeletedUser

Guest
waar speel je dan?

ik bedoel ica heeft even veel punten als alle andere stammen bij elkaar! je kan goed zijn maar tegen overmacht kan je niets!

Ik ben in my business en w8 maar, ik heb het al vaak genoeg bewezen dat overmacht niet alles is;)
 

DeletedUser

Guest
Nog lang niet hoor;), zolang ik nog overeind sta is helemaal niks nog gespeeld

Ondanks dat ik je meestal een flapdrol vind, vind ik dit een goede instelling. Zie je niet vaak! Zelfde geld voor Nelson. Meeste mensen die er zo voor staan stoppen al direct, maar bijv. nelson blijft hard doorvechten deze speed, terwijl die eigenlijk al zo goed als dood is.
 

DeletedUser63246

Guest
Ondanks dat ik je meestal een flapdrol vind, vind ik dit een goede instelling. Zie je niet vaak! Zelfde geld voor Nelson. Meeste mensen die er zo voor staan stoppen al direct, maar bijv. nelson blijft hard doorvechten deze speed, terwijl die eigenlijk al zo goed als dood is.

Je bent pas dood als je geen dorp meer over hebt ;). De aanvallen bleven gisteren komen, maar ik probeerde toch nog iets te redden... Blokken van clears ging niet/nauwelijks, want ik had de dag ervoor 'KillYouHarder' beost die ook al een massa over zich heen kreeg...

Doorzetten levert misschien nog wat op.
 

DeletedUser

Guest
Goede instelling. Zulke moeten er meer zijn, zouden dit soort rondes veel leuker worden.
 

DeletedUser76022

Guest
zijn er wel meer hoor maar die vallen vanavond pas op
 

DeletedUser63150

Guest
tis niet moeilijk overeind te blijven met al deze floops
 

DeletedUser74404

Guest
Soso Word er gezegd dat ik belangerijke info aan Paul heb doorgestuurd -_- Heb helemaal niks dat van belang is gestuurd.. Weet zelf niet eens wat er aan de hand was... Het begin van de ronde was ik buiten, kom ik thuis ga ik wiskunde maken en opeens berichten van vuile naaier etc. Kan iemand me dit uitleggen ;)
 

DeletedUser

Guest
tis niet moeilijk overeind te blijven met al deze floops

Flop? Zeg jij ik loop 120 clears op je dood omdat je def in wanhoop vraagt, btw moet jij niet een vriendin zoeken ofzo ipv de hele dag achter je schermpie te zitten^^
 

DeletedUser63150

Guest
juhh ik kom ff uurtje maat helpen? geloof dat jij hier elke avond nolife massa's doet haha
 

DeletedUser66289

Guest
Hallo,

Ik denk dat deze speed beslist is, daarom feliciteer ik alle spelers van I.C.A met de overwinning.
Jullie hebben simpelweg veel beter met elkaar als team gespeeld dan dat ons.
Daarom is naar mijn mening deze overwinning wel terecht.
Verder wil ik mijn stam bedanken voor alle inzet, ondanks dat we er niet best voor stonden, in het special nelson en KillYouHarder (zij waren ongeveer 100% dood maar bleven gaan thats the spirit we need!)

Met vriendelijke groet,
Daan|Gigantadorp
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan