Speedronde #2200 - De zeven heuvels van Rome

DeletedUser71900

Guest
Dit is gewoon prima ronde, veel specials zijn al snel beslist maar deze nog steeds niet :D
Verder is er niks mis met het niveau
 

DeletedUser66289

Guest
Congratz aan I.C.A
Echter hadden wij kunnen (I.C.A kon niks tegen dit plan) winnen mits ik niet was gelogd (speelde op KillYouHarder)
Ik had 32 clears op 3 verschillende boostdorpen gegooid met op elk dorp na 25 clears en 30 clears een trein, gezien het feit met boerderijmoraal is dat niet te verdedigen, oftewel kan niet misgaan.
Ook was gepland dat laatste 5 mins niet meer kon worden aagevallen, backdraft was niet mogelijk!
Dit alles is niet door gegaan, omdat de owner vv beëindigde midden in massa.
Alle boostdorpen stonden na 30 clears leeg en treintjes van 5 edels#had alles gehad mits ik niet was gelogd.
Hiermee wil ik niet zeggen dat jullie het niet verdient hebben, echter meer dat dit een enorme fout van deze speed is aangezien je dan zo onverdient zou kunnen winnen.
Gezien je er praktisch niks tegen kan doen moet hier wat aan gedaan worden, het mag dan nog niet bewezen zijn dat het kan maar het was zeker gebeurd als vv niet was beëindigd.
Volgende keer dat er een speed met dit concept is, zou ik graag zien dat laatste 5 minuten geen aanvallen meer eruit word gehaald.
Dan wint de beste stam, niet in zon geval de 'slimste'.

De beste stam was deze speed: I.C.A
Verdient gewonnen.
Ook bedank ik graag mijn hele team, en in het speciaal Paul.
Paul je hebt echt top gespeeld deze ronde en was ontzettend blij je in mijn team te hebben.
Bedankt Paul!

Mvg,
Daan
 

DeletedUser

Guest
Congratz aan I.C.A
Echter hadden wij kunnen (I.C.A kon niks tegen dit plan) winnen mits ik niet was gelogd (speelde op KillYouHarder)
Ik had 32 clears op 3 verschillende boostdorpen gegooid met op elk dorp na 25 clears en 30 clears een trein, gezien het feit met boerderijmoraal is dat niet te verdedigen, oftewel kan niet misgaan.
Ook was gepland dat laatste 5 mins niet meer kon worden aagevallen, backdraft was niet mogelijk!
Dit alles is niet door gegaan, omdat de owner vv beëindigde midden in massa.
Alle boostdorpen stonden na 30 clears leeg en treintjes van 5 edels#had alles gehad mits ik niet was gelogd.
Hiermee wil ik niet zeggen dat jullie het niet verdient hebben, echter meer dat dit een enorme fout van deze speed is aangezien je dan zo onverdient zou kunnen winnen.
Gezien je er praktisch niks tegen kan doen moet hier wat aan gedaan worden, het mag dan nog niet bewezen zijn dat het kan maar het was zeker gebeurd als vv niet was beëindigd.
Volgende keer dat er een speed met dit concept is, zou ik graag zien dat laatste 5 minuten geen aanvallen meer eruit word gehaald.
Dan wint de beste stam, niet in zon geval de 'slimste'.

De beste stam was deze speed: I.C.A
Verdient gewonnen.
Ook bedank ik graag mijn hele team, en in het speciaal Paul.
Paul je hebt echt top gespeeld deze ronde en was ontzettend blij je in mijn team te hebben.
Bedankt Paul!

Mvg,
Daan

Thankssss voor de nominatie daantje, ik waardeer het zeer dat mensen nog vertrouwen in mij hebben:rolleyes: . Ik ben dan ook niet de beste barb speler, maar ik heb door de jaren heen erg veel geleerd op het barb speed platform en ik probeer mijn skills ook bij te werken;). Ik wil ook mijn team nog even bedanken voor het vertrouwen hebben in een kans om te winnen en het goede team werk! Bedankt allemaal!
 

DeletedUser71900

Guest
Idd zeker mee eens, ik kreeg 300 aanvallen op die dorpen en het valt amper te deffen, enige wat je kan doen is voor de edelaanvallen deff bijvullen. heb ze wel weten te behouden das dan wel weer nice :)
 

DeletedUser66289

Guest
Idd zeker mee eens, ik kreeg 300 aanvallen op die dorpen en het valt amper te deffen, enige wat je kan doen is voor de edelaanvallen deff bijvullen. heb ze wel weten te behouden das dan wel weer nice :)

wat verwacht je dan als edeltreinen nu 2 mins later dan clears komen, terwijl ze normaal na 25ste clear en na 32ste clear aankwamen?
Dan had je ze echt nooit kunnen deffen ;)
 

DeletedUser68954

Guest
Was een super lekkere speed. Knap dat jullie het zolang spannend hielden ^^
 
Bovenaan