Speedronde #2195 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#2195 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Maandag 31-08-15 18:00
Einde: Maandag 31-08-15 22:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Maandag 31-08-15 18:00
* Einde: Maandag 31-08-15 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 2
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premium punten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: nee, pakketjes
* Barbarendorpen: ja, 2 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2500 punten (snelheid: 75%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 30 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
 

DeletedUser51009

Guest
haha doodlachen deze speed, wel moeilijk gehad, naast zoveel noobs die me aanvielen met kata's en dergelijke nog is kulta en sweet op me, uiteindelijk wel beide gepwned met wat hulp van yannickboy :D
 
Reactiescore
133
Maar uiteindelijk zien we wel weer wat kwaliteit is en doorzettingsvermogen! Kan ik niet van iedereen zeggen! Go Marnix!
 

DeletedUser71900

Guest
haha doodlachen deze speed, wel moeilijk gehad, naast zoveel noobs die me aanvielen met kata's en dergelijke nog is kulta en sweet op me, uiteindelijk wel beide gepwned met wat hulp van yannickboy :D

Zielige kerel ben jij, je scheld met verrot in PM omdat je me niet kunt pakken met je slaafjes ( was 4v2 tegen mij en sweet lips) en uiteindelijk wordt ik 2e. niks gepwned dus ;) 1e lukte niet want kreeg nog 3v1 op het eind. en waar sta jij?

130 Sexyness above Skills 0 0 0

GG :D

Maar uiteindelijk zien we wel weer wat kwaliteit is en doorzettingsvermogen! Kan ik niet van iedereen zeggen! Go Marnix!

Thanks voor het co'en nog man :)
 

DeletedUser51009

Guest
Zielige kerel ben jij, je scheld met verrot in PM omdat je me niet kunt pakken met je slaafjes ( was 4v2 tegen mij en sweet lips) en uiteindelijk wordt ik 2e. niks gepwned dus ;) 1e lukte niet want kreeg nog 3v1 op het eind. en waar sta jij?

130 Sexyness above Skills 0 0 0

GG :D



Thanks voor het co'en nog man :)

whahah verrot schelden?
wa scheelt er medu gast gij ging me meer uitschelden op skype, ik zei da gij een noob bent en da gij nog wa moet gaan leren bij uw moeder, punt uit, daar zit amper iets van schelden?
En nee want het was ik met 1 slaaf en yannickboy, tegen jou en sweet lips, maar ik werd aangevallen en kreeg allemaal kata's ook nog op mij van 3 andere noobs, dus wie weet zaten ze bij jou? maar ale ik was weg om 8 uur al fzo vraag maar yannickboy want hij mocht mijn dorp dus doe u niet zo achterlijk voor, want gij bent al dom genoeg opzich..
 

DeletedUser71900

Guest
whahah verrot schelden?
wa scheelt er medu gast gij ging me meer uitschelden op skype, ik zei da gij een noob bent en da gij nog wa moet gaan leren bij uw moeder, punt uit, daar zit amper iets van schelden?
En nee want het was ik met 1 slaaf en yannickboy, tegen jou en sweet lips, maar ik werd aangevallen en kreeg allemaal kata's ook nog op mij van 3 andere noobs, dus wie weet zaten ze bij jou? maar ale ik was weg om 8 uur al fzo vraag maar yannickboy want hij mocht mijn dorp dus doe u niet zo achterlijk voor, want gij bent al dom genoeg opzich..

Haha jij hebt wel humor man, mij noob noemen :D (rofl). Kan jou dus echt totaal niet serieus nemen.
Verder overdrijf je mijn actie en ging je zonder reden mij uitschelden ingame en me meteen blokkeren zodat ik niks kon reageren? Lekker zielig. En dit doe je altijd bij iedereen, neem ff een agressiecursus a.u.b. want iedereen denkt zo over je. Verder waren jullie met 4, bbcurve, Dexarx, jij en YannickBoy en met die kata's heb ik niks te maken ;)
En tja dom daar kan een gymnasiast enkel om lachen
 

DeletedUser51009

Guest
Haha jij hebt wel humor man, mij noob noemen :D (rofl). Kan jou dus echt totaal niet serieus nemen.
Verder overdrijf je mijn actie en ging je zonder reden mij uitschelden ingame en me meteen blokkeren zodat ik niks kon reageren? Lekker zielig. En dit doe je altijd bij iedereen, neem ff een agressiecursus a.u.b. want iedereen denkt zo over je. Verder waren jullie met 4, bbcurve, Dexarx, jij en YannickBoy en met die kata's heb ik niks te maken ;)
En tja dom daar kan een gymnasiast enkel om lachen

ok noob xx ik own u nog steeds dus shh
 
Bovenaan