Speedronde #2050 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#2050 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Dinsdag 28-04-15 18:00
Einde: Dinsdag 28-04-15 22:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Dinsdag 28-04-15 18:00
* Einde: Dinsdag 28-04-15 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 2
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 1.5 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2000 punten (snelheid: 75%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 30 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Een edelman verlaagt de toestemming met minimaal 25 en maximaal 30.
 

DeletedUser

Guest
18.00 altijd lastig tijdstip met eten en dan spelen, waarschijnlijk dan maar halfuur later starten.
 

DeletedUser75707

Guest
geen middag rondes??

heb vakantie 2 weken he

Heb dit nagevraagd bij Robby, gisteren al.

[26/04/2015 14:32:33] Niels |: Ik hoorde dat veel Nederlanders volgende week vakantie hebben? Klopt dat en zijn er dan meer speeds?
[26/04/2015 14:33:14] Niels |: quote Jordy; "Veel mensen hebben deze week/volgende week of beiden wel een weekje vrij ja"
[26/04/2015 16:28:35] Robby | Ropiloot11: Volgens de officiële data is er vakantie van 2 t/m 10 mei. Dan zullen er extra rondes zijn.
[26/04/2015 16:28:58] Robby | Ropiloot11: Morgen zullen er ook de 'hele' dag rondes zijn i.v.m. Koningsdag.
[26/04/2015 16:29:50] Robby | Ropiloot11: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/schoolvakanties/schoolvakanties-2014-2015
[26/04/2015 16:45:25] Niels |: Oke dank :p
[26/04/2015 16:45:42] Niels |: Als belg heb je geen idee van de Nederlandse Vakantiedatums of omgekeerd :p
 

DeletedUser49199

Guest
Hoezo zijn er dan wel middagspeeds als het in belgie vakantie is en in nederland niet?
 
Reactiescore
742
Heb dit nagevraagd bij Robby, gisteren al.

[26/04/2015 14:32:33] Niels |: Ik hoorde dat veel Nederlanders volgende week vakantie hebben? Klopt dat en zijn er dan meer speeds?
[26/04/2015 14:33:14] Niels |: quote Jordy; "Veel mensen hebben deze week/volgende week of beiden wel een weekje vrij ja"
[26/04/2015 16:28:35] Robby | Ropiloot11: Volgens de officiële data is er vakantie van 2 t/m 10 mei. Dan zullen er extra rondes zijn.
[26/04/2015 16:28:58] Robby | Ropiloot11: Morgen zullen er ook de 'hele' dag rondes zijn i.v.m. Koningsdag.
[26/04/2015 16:29:50] Robby | Ropiloot11: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/schoolvakanties/schoolvakanties-2014-2015
[26/04/2015 16:45:25] Niels |: Oke dank :p
[26/04/2015 16:45:42] Niels |: Als belg heb je geen idee van de Nederlandse Vakantiedatums of omgekeerd :p


bedankt maar ja dan word het de hele week een beetje niks doen had wel zin in speed maar ja niks aan te doen
 

DeletedUser63150

Guest
Leuke ronde alleen jammer dat concurrentie al snel weg was
 

DeletedUser15401

Guest
Het had een ideale ronde kunnen zijn. Beun vs Touche vs LK. Helaas ging er aan onze kant wat mis bij nomen est omen waardoor wij al niet sterk meer stonden.

Volgende keer geen NAP maar gewoon drie teams tegen elkaar? :)

Gefeliciteerd Little! Tot de volgende keer
 

DeletedUser

Guest
Leuke ronde alleen jammer dat concurrentie al snel weg was

Als je met bijna alle spelers die een beetje tw kunnen spelen (de huidige top) een nap neemt gaat het snel ja..

Speelde zelf ook ff mee maar geen beginnen aan op deze manier
 

DeletedUser75707

Guest
Als je met bijna alle spelers die een beetje tw kunnen spelen (de huidige top) een nap neemt gaat het snel ja..

Speelde zelf ook ff mee maar geen beginnen aan op deze manier

Jij word ook gewoon direct geownd, daarom doe je niet mee. En als ik zielige treinen krijg verspreid over seconden tja ....

Enige waar ik een beetje dacht shit moet ik echt mijn best doen om te snipen was tijsbetuwehero3.
 

DeletedUser63150

Guest
Geloof dat er voor jou filantrooper sws geen beginnen aan is ook al krijg jij een dorp met trein aangeboden.

Volgende keer doen we dan wel kleine stammenoorlog, was ook dat shadow erg dichtbij lag dat ik nap wilde
 

DeletedUser

Guest
Geloof dat er voor jou filantrooper sws geen beginnen aan is ook al krijg jij een dorp met trein aangeboden.

Volgende keer doen we dan wel kleine stammenoorlog, was ook dat shadow erg dichtbij lag dat ik nap wilde

ja ik ben noob, boeie, tis maar een spel waar ik liever niet te veel tijd aan verspil

Maar tzou wel leuker zijn voor noobs als je de uitdaging meer opzoekt dan kan ik nog eens hoog eindigen :D
 

DeletedUser49125

Guest
Beun had nap met touche (bewijs volgt later), maar ze hebben gebackstabbed .... Volgende keer ander rapetarget dus.
 

DeletedUser59468

Guest
Het had een ideale ronde kunnen zijn. Beun vs Touche vs LK. Helaas ging er aan onze kant wat mis bij nomen est omen waardoor wij al niet sterk meer stonden.

Volgende keer geen NAP maar gewoon drie teams tegen elkaar? :)

Gefeliciteerd Little! Tot de volgende keer


Vreemd... blijkbaar wist iedereen dat Touche een NAP had met Beun, behalve StealHimson zelf... Leuke stab! ^^
 
Bovenaan