Speedronde #2000 - De Grote Volksverhuizing

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405

Is nochtans op gecontroleerd. Dat het unfaire situatie creëert en eigenlijk niet legaal zou mogen zijn, daar geef ik je gelijk in. Maar als het illegaal was waren de spelers die het gebruikten banned geweest.

Dus ofwel geen niv 4 meer spelen ofwel script bemachtigen ;)


Over de speed zelf nog net ff zeggen dat ik het een topronde vond, scripts/goed gecoördineerde aanvallen deden me de das om, heb dan wel niet gewonnen maar voor mijn laatste .nl speed vind ik die ODD 1 ook niet slecht :p
 

DeletedUser60278

Guest
Is nochtans op gecontroleerd. Dat het unfaire situatie creëert en eigenlijk niet legaal zou mogen zijn, daar geef ik je gelijk in. Maar als het illegaal was waren de spelers die het gebruikten banned geweest.

Muah, zet ze in je bookmarks en niemand komt erachter :$
 

DeletedUser68400

Guest
Als de scripts die op deze ronde zijn gebruikt 'legaal' zijn dan denk ik dat we geen barbarenrondes meer moet spelen.

Je komt hier wel vrij laat achter. Daan gebruikte vroeger al de illegale scripts dusja :eek:


Veel van ons weten dat de spelers Paul en nicosta naast massascripts ook via vpn verbinding op meerdere accs hebben gespeeld en toch winnen ze, kom op zijn er nou echt geen mods die dit kunnen nagaan in 2 weken?

Ja, jij hebt natuurlijk nooit die massascripts gebruikt! :eek:
 
Reactiescore
76
1e op endless zijn is enkel een kwestie van tijd in dit spel stoppen.
Je hoeft er niet eens goed voor te zijn.

Inderdaad het is een kwestie van tijd en het is een doel maar ik denk 1x je 1ste staat je wel al skills hebt bewezen en dat je het verdiend.
 

DeletedUser72420

Guest
Inderdaad het is een kwestie van tijd en het is een doel maar ik denk 1x je 1ste staat je wel al skills hebt bewezen en dat je het verdiend.

Welke skills, skills om bb' s te edelen, grote mond op te zetten en vervolgens dood te gaan? Ja daar is rits wel het allerbeste in, dan zijn we het eindelijk eens robbie!:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73972

Guest
Paul, jij verliest tegen ongeveer iedereen hier 1v1 zonder illegale scriptjes en anderen om je handje vast te houden + je hebt de grootste mond van allemaal hier. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72420

Guest
Paul, jij verliest tegen ongeveer iedereen hier 1v1 zonder illegale scriptjes en anderen om je handje vast te houden + je hebt de grootste mond van allemaal hier. :p

Volgens mij def ik handmatig en ga ik dan niet dood, in tegen deel tot rits wel. Kun je bewijzen dat iets illegaal is nee? dus waarom praat je daar nou steeds over? Go W@sted zat vol met illegale dingen en die mocht dit ook zeggen

Paul, jij verliest tegen ongeveer iedereen hier 1v1 zonder illegale scriptjes en anderen om je handje vast te houden + je hebt de grootste mond van allemaal hier.

En vertel eens wie heeft me tot nu toe ge owned dan? Mmh misschien melle en siemen ja en joachim, dan mag ik toch ook best zeggen dat dat goede speeders zijn, tegen van die noobs van touche verlies ik niet hoor:D en zeker niet in een 1v1
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
76
Welke skills, skills om bb' s te edelen, grote muil op te zetten en vervolgens dood te gaan? Ja daar is rits wel het allerbeste in, dan zijn we het eindelijk eens robbie!:D

Maurits heeft wel heus wat in zijn mars en is zeker geen slechten speler en hij staat samen met mij en thomas rang 1 endless :) En je moet spreken paultje ga nog wat buitenlanders op je acc zetten dat is egt een teken van zwakte omdat je het zelf niet aankan weest maar trots man :) Je bent toch een belg/nederlanders wees er trots op en ga niet met die buitenlanders op je eigen server spelen :)

En vertel eens wie heeft me tot nu toe ge owned dan? Mmh misschien melle en siemen ja en joachim, dan mag ik toch ook best zeggen dat dat goede speeders zijn, tegen van die noobs van touche verlies ik niet hoor:D en zeker niet in een 1v1

Ik wil ook wel eens een battle tegen jou, alleen ik heb hier niet veel tijd meer voor en zeker niet voor lange speeds. Nujah de spelers waar ik tegen gebatteld heb kunnen wel bevestigen dat het geen makkie is tegen mij i think.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72420

Guest
Maurits heeft wel heus wat in zijn mars en is zeker geen slechten speler en hij staat samen met mij en thomas rang 1 endless :) En je moet spreken paultje ga nog wat buitenlanders op je acc zetten dat is egt een teken van zwakte omdat je het zelf niet aankan weest maar trots man :) Je bent toch een belg/nederlanders wees er trots op en ga niet met die buitenlanders op je eigen server spelen :)

hier naab ik heb hier gespeeld vandaag en dus niet ene nicosta, verzin even een ander excuus
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
76
hier naab ik heb hier gespeeld vandaag en dus niet ene nicosta, verzin even een ander excuus


Hehe ik naab ohja ik heb maar 140 gouden cups meer of jou ofzo? En ik had het niet over deze speed want weet niet hoe deze gaat ik veralgemeen dat je met je met buitenlanders speeld .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72420

Guest
Hehe ik naab ohja ik heb maar 140 gouden cups meer of jou ofzo? En ik had het niet over deze speed want weet niet hoe deze gaat ik veralgemeen dat je met je met buitenlanders speeld aap.

Jij bent trouwens wel een goede leer meester man, je hebt iemand opgeleid tot een noob, stabber en hacker, wie doet dit jou nog na???/:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73972

Guest
Stabber, welke stab? Hacker welke Hack? En noob waaruit basseer je dat?

Ach paul je maakt het me veel te makkelijk.

Stabben: op w37 zat je welgeteld 3 weken op een acc, ben je ermee de stam geleaved die je had gerecruit zonder de toestemming van de eigenaar, terwijl je zei dat je de toestemming had gekregen. Kortom: stab.

Hacker: je hebt meerdere malen gedreigd met iemand te ddosen + je hebt net toegegeven dat je illegale scripts gebruikt, als iemand die je pass bemachtigd mondeling van iemand anders en ermee inlogt al hacken is, dan is wat jij doet hacken tot de derde.

Noob: toen ik een keertje inviel op je acc ( en je geen hacks gebruikte ) was je dorpsuitbouw en troepen ronduit rampzalig. Je had misschien 40 dorpjes in je fa staan terwijl dat er 150 moesten zijn, en je stal Was uber laag, terwijl je full off was ( nouja, enkel lc :confused: ) + dat ik je 3 keer op rij in de start heb gepakt een tijdje geleden, en je geen enkele keer van de 3 er iets tegenover kon zetten / terug doen, jammer dat je illegale scriptje dat niet doet he?
 

DeletedUser72420

Guest
Ach paul je maakt het me veel te makkelijk.

Stabben: op w37 zat je welgeteld 3 weken op een acc, ben je ermee de stam geleaved die je had gerecruit zonder de toestemming van de eigenaar, terwijl je zei dat je de toestemming had gekregen. Kortom: stab.

Hacker: je hebt meerdere malen gedreigd met iemand te ddosen + je hebt net toegegeven dat je illegale scripts gebruikt, als iemand die je pass bemachtigd mondeling van iemand anders en ermee inlogt al hacken is, dan is wat jij doet hacken tot de derde.

Noob: toen ik een keertje inviel op je acc ( en je geen hacks gebruikte ) was je dorpsuitbouw en troepen ronduit rampzalig. Je had misschien 40 dorpjes in je fa staan terwijl dat er 150 moesten zijn, en je stal Was uber laag, terwijl je full off was ( nouja, enkel lc :confused: ) + dat ik je 3 keer op rij in de start heb gepakt een tijdje geleden, en je geen enkele keer van de 3 er iets tegenover kon zetten / terug doen, jammer dat je illegale scriptje dat niet doet he?

dan mag jij mij eens vertellen waarom ik jullie er uit start.

Jij weet niet wat hacken betekend denk ik? Ga maar terug naar school jochie, je hebt blijkbaar nog een hoop te leren!

Moet ik skype gesprekken naar je doorsturen waarin staat dat ronald wil overstappen? Ik doe het met liefde hoor!

Ach paul je maakt het me veel te makkelijk.

Stabben: op w37 zat je welgeteld 3 weken op een acc, ben je ermee de stam geleaved die je had gerecruit zonder de toestemming van de eigenaar, terwijl je zei dat je de toestemming had gekregen. Kortom: stab.

Hacker: je hebt meerdere malen gedreigd met iemand te ddosen + je hebt net toegegeven dat je illegale scripts gebruikt, als iemand die je pass bemachtigd mondeling van iemand anders en ermee inlogt al hacken is, dan is wat jij doet hacken tot de derde.

Noob: toen ik een keertje inviel op je acc ( en je geen hacks gebruikte ) was je dorpsuitbouw en troepen ronduit rampzalig. Je had misschien 40 dorpjes in je fa staan terwijl dat er 150 moesten zijn, en je stal Was uber laag, terwijl je full off was ( nouja, enkel lc :confused: ) + dat ik je 3 keer op rij in de start heb gepakt een tijdje geleden, en je geen enkele keer van de 3 er iets tegenover kon zetten / terug doen, jammer dat je illegale scriptje dat niet doet he?

Ja jammer he, altijd zijn het weer de scripts hahahaha, daan gigantadorp heeft PRECIES de zelfde scripts, waarom is hij dan niet pro? Tell me
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73972

Guest
Mij eruit starten? Eerst zien dan geloven!

Jij gebruikt de letterlijke betekenis van hacken, dat is je goed recht, maar ik als computerleek vind dat wat ik heb opgezegd een stukje harder dan iemand zijn pass verkrijgen ( pp stelen nu even buiten beschouwing gelaten ), en vind dat ook al vrij tot zeer smerig hoor, en dat je er nog trots op blijkt te zijn vind ik al straf, en dat je dat hier toegeeft vind ik nog straffer.

+ je hebt het er met ronald over gehad ja, maar had hij je toestemming gegeven om dan te leaven? Nope, nope, nope,
Uit een eigen bevlieging ben je maar even geleaved. Alsnog zat je al na 3 dagen te praten over een overstap naar story, terwijl je op het forum op hen liep te zeiken dat ze de grootste noobs ooit zijn en dat je ze snel ging wegspelen ( typische paul grootpraat), beetje achterbaks, niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan