Speedronde #1720 - Kata ronde

Reactiescore
575
#1720 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Woensdag 02-07-14 10:00
Einde: Woensdag 02-07-14 13:00
Scenario: Groen
Kata ronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Woensdag 02-07-14 10:00
* Einde: Woensdag 02-07-14 13:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 0
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten (grootste dorp) wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: n.v.t. (!)
* Barbarendorpen: ja, 1.5 per speler
* Bonusdorpen: ja, 0.5 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 500 punten (snelheid: 100%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 35 minuten
* Stamleden: 1
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: ja, slechts 150 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Edelen is niet mogelijk!
 

DeletedUser71623

Guest
welke goede speler kan deze spelen voor me? dikke pp beloning PM me <-----
 

DeletedUser73678

Guest
Saaie speed, wel lekker gekletst met iedereen^^. Eerste gouden beker is een feit :D
 

DeletedUser

Guest
Sja, als je niemand aanvalt, terwijl je wel 200 kata's hebt... Tuuk is het dan saai.
 

DeletedUser73678

Guest
Je hebt bijna iedereen gescout ja, maar echt aangevallen? Totaal niet. Verklare ook je lage ODA.

Jammer dat ik mn oude berichtjes er niet meer bij kan houden:p

En ja, echt aangevallen. Inderdaad niet allemaal, omdat ik met Wouter M in een race zat om de gouden beker. Als ik dan mijn lc'tjes te lang mis of verlies, dan loop ik achter. Daarnaast waren er gewoon een of twee dorpjes die vol gestackt waren met defence, zonder meerwaarde te hebben (1k dorpjes). Waarom zou ik die dan aanvallen? Dat schiet niet op. Daar verlies ik alleen maar lc mee en waarschijnlijk ook de koppositie. Mn lage ODA komt daar dus vandaan, ik heb denk zeker voor de lol 5 dorpjes gecleared, maar zoals ik eerder al zei, de dorpjes met 1k/1k of meer viel ik niet aan.

@Empire of statement; Ik viel jou niet aan omdat dan mijn troepen 4 minuten weg waren, dan had ik veel te weinig farm inkomsten;)
 

DeletedUser65460

Guest
Jammer dat ik mn oude berichtjes er niet meer bij kan houden:p

En ja, echt aangevallen. Inderdaad niet allemaal, omdat ik met Wouter M in een race zat om de gouden beker. Als ik dan mijn lc'tjes te lang mis of verlies, dan loop ik achter. Daarnaast waren er gewoon een of twee dorpjes die vol gestackt waren met defence, zonder meerwaarde te hebben (1k dorpjes). Waarom zou ik die dan aanvallen? Dat schiet niet op. Daar verlies ik alleen maar lc mee en waarschijnlijk ook de koppositie. Mn lage ODA komt daar dus vandaan, ik heb denk zeker voor de lol 5 dorpjes gecleared, maar zoals ik eerder al zei, de dorpjes met 1k/1k of meer viel ik niet aan.

@Empire of statement; Ik viel jou niet aan omdat dan mijn troepen 4 minuten weg waren, dan had ik veel te weinig farm inkomsten;)

Daarom moet je ook die Wouter M kata'en...
 

DeletedUser73678

Guest
Wij hadden op het begin al afgesproken om samen te werken tegen de top 3 op het begin, en ik ben m daarna niet gaan backstabben. Soms heeft een afspraak consequenties, en dat was hier ook het geval.
 

DeletedUser

Guest
Kom dan ook niet af dat je het saai vindt he. Daar heb je dan helemaal zelf voor gezorgd.
 
Bovenaan