Speedronde #1719 - Vrije instellingen

DeletedUser73158

Guest
Qua Fearcads, heb ik dit gezegt en probeert hij zoals ten alle tijden zijn eigen hachie te redden. En is summervibes uitelkaar gevallen :eek:

kunnen we wat meer info krijgen over dat uitelkaar vallen ben wel benieuwd
 

DeletedUser73062

Guest
oh summervibes doet niet mee dus gaat fearcrads maar bij kulta lukka in de stam

jij durft ook niet tegen de "toppers" van deze ronde te fighten

Vind het ook een beetje raar van Kulta...

Eerst wou ik tegen FearCrads fighten, maar king of the game stopt opeens en verder had ik geen teamgenoten. FearCrads vroeg heel lang of ik erbij kwam (werd er gek van) en gaf hem maar zn zin.. Als kotg etc wel meedoen waren we tegen FearCrads gegaan hoor;) Ik lag er 19.50-20.30 omdat ik moest eten, en ik heb geen co dus hij had me kunnen pakken dan. Verder heb ik niet zo heel veel tegen jarne, hoewel hij wel bg heeft met bijna iedereen om zijn eigen hachje te redden pak ik hem volgende rondes maar gewoon, nu was het zelfmoord geweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18987

Guest
Eerst wou ik tegen FearCrads fighten, maar king of the game stopt opeens en verder had ik geen teamgenoten. FearCrads vroeg heel lang of ik erbij kwam (werd er gek van) en gaf hem maar zn zin.. Als kotg etc wel meedoen waren we tegen FearCrads gegaan hoor;) Verder heb ik niet zo heel veel tegen jarne, hoewel hij wel bg heeft met bijna iedereen pak ik hem volgende rondes maar gewoon

Je kunt hem toch ook 1 vs 1 pakken :confused:
 

DeletedUser73062

Guest
Zijn allemaal bende noobs die zich zo goed voelen met hun bekers .. tssk

Nee, mijn acc staat een halfuur onbekmand omdat ik solo speel. Anders was ik echt niet met fearcrads gaan teamen ...
 
Reactiescore
133
JHaha, Kulta je stond 6 dorpen voor op hem, je had hem allang al pakie kunnen geven. "_"
 

DeletedUser73062

Guest
jarne had al zn dorpen deff + had nog een deffslaaf in de start.
kom er eigenlijk nu pas achter dat ie vuil speelt. ik team niet meer met hem ;)
 
Bovenaan