Speedronde #1718 - Solo ronde

Reactiescore
575
#1718 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Maandag 30-06-14 19:00
Einde: Maandag 30-06-14 22:00
Scenario: Oranje
Solo ronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Maandag 30-06-14 19:00
* Einde: Maandag 30-06-14 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 2
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: ja, zonder nieuwe ridderfeatures
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 3-level systeem
* Goudmunten: ja, halve prijs
* Barbarendorpen: ja, 1.5 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3000 punten (snelheid: 75%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 30 minuten
* Stamleden: 1
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: nee


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde is een bijkomende restrictie actief. (NLS §3: Eén speler per account). Meerdere verbindingen / IP-adressen per account leiden in de regel tot een uitsluiting van de ronde.
 

DeletedUser71235

Guest
Waarom geen ronde meer over de dag de vakantie is voor sommige al 2 maanden begonnen en voor anderen vanaf vandaag?
 
Reactiescore
575
Waarom geen ronde meer over de dag de vakantie is voor sommige al 2 maanden begonnen en voor anderen vanaf vandaag?
De vakantie begint in België (Nederland moet nog beginnen) officieel morgen (dinsdag). Morgen kunnen we helaas nog geen rondes overdag doen, dus we zullen woensdag beginnen met de vakantie periode. Nog heel even geduld dus. ;)
 

DeletedUser66220

Guest
ZOLANGGGGGGGGGGGGGGG
Robby ik verwacht veel no haul speeds en startrondes
 

DeletedUser73772

Guest
Als mensen maar ook echt solo gaan spelen, dan kan het wel leuk worden.
 

DeletedUser

Guest
jammer dat het maar Niveau 2 is ik wel er is een met 4 of zo of gwn alle gs lvl 30 en de rest 1 ofzo dat lijkt me wel leuk
 
Reactiescore
133
Echt een vieze ronde. Paar treinen gesniped en axfire eindelijk uitgespeeld en komt king of the game met eeen trein van 900ms gap.. Wil ik gaan snipen, gaat me broer het internet resetten waardoor ik dus te laat weer kon inloggen echt kak... wel netjes gespeeld van LTB :p Volgensmij zat ik er 1 seconde vanaf ?
 

DeletedUser

Guest
Echt een vieze ronde. Paar treinen gesniped en axfire eindelijk uitgespeeld en komt king of the game met eeen trein van 900ms gap.. Wil ik gaan snipen, gaat me broer het internet resetten waardoor ik dus te laat weer kon inloggen echt kak... wel netjes gespeeld van LTB :p Volgensmij zat ik er 1 seconde vanaf ?

Je had sowieso weinig kans, want ik had genoeg deff om jou zonder weinig verliezen te kunnen blocken :)
 

DeletedUser

Guest
1z2nk2g.jpg


:cool::cool::cool:
 

DeletedUser34690

Guest
Echt een vieze ronde. Paar treinen gesniped en axfire eindelijk uitgespeeld en komt king of the game met eeen trein van 900ms gap.. Wil ik gaan snipen, gaat me broer het internet resetten waardoor ik dus te laat weer kon inloggen echt kak... wel netjes gespeeld van LTB :p Volgensmij zat ik er 1 seconde vanaf ?

Jij mij uitgespeeld? Volgens mij werd ik gebashed door zo'n random noobje op een paar sec met lc:eek:
 
Reactiescore
133
Bovenaan