Speedronde #1712 - Bash ronde

DeletedUser

Guest
Ach Steven stfu, je loopt weer te haten en het lachwekkende is dat je het zelf goed genoeg weet... Doe normaal man en als dat niet lukt hou dan gwn je bek --'

Ik weet niet hoor Stijn maar je vriendjes zaten gister zelfs allemaal op je te haten dat je gewoon was gaan spelen op .nl dus ga nou niet doen alsof het zo belachelijk is als Steven er ook wat van zegt. ;)
 

DeletedUser54614

Guest
Ach Steven stfu, je loopt weer te haten en het lachwekkende is dat je het zelf goed genoeg weet... Doe normaal man en als dat niet lukt hou dan gwn je bek --'

Haten, haten. Ga je weer janken omdat ik de waarheid zeg? :D Jochie toch, jij hebt nog zoveel te leren.

Ow fuck sorry ik was vergeten hoe goed je bent doordat je kannen winnen van spelers die zonder pa spelen of minder goed zijn. :s
 

DeletedUser

Guest
Steven, jij moet ook nog veel leren... Als die jongen NL wilt spelen omdat er geen account op het WK bereikbaar is op dat moment, laat hem dan NL spelen? Ga jij hem niet de les lezen dat die dat dan wel moet doen? Wie moet hier nou leren?
 

DeletedUser62927

Guest
Ik weet niet hoor Stijn maar je vriendjes zaten gister zelfs allemaal op je te haten dat je gewoon was gaan spelen op .nl dus ga nou niet doen alsof het zo belachelijk is als Steven er ook wat van zegt. ;)

Wat zeg jij? Ik kon niet aan het WK deelnemen omdat ik 1, niet hele ronde kon en niet wist hoelaat ik precies weg moest anders had ik sws gestart voor iemand anders en zo heb ik ook niet hele bashronde gespeeld. Thomas heeft van me overgenomen. Wie was er tegen dat ik .NL speelde dan? Behalve die hater Steven natuurlijk :p
 

DeletedUser

Guest
Wat zeg jij? Ik kon niet aan het WK deelnemen omdat ik 1, niet hele ronde kon en niet wist hoelaat ik precies weg moest anders had ik sws gestart voor iemand anders en zo heb ik ook niet hele bashronde gespeeld. Thomas heeft van me overgenomen. Wie was er tegen dat ik .NL speelde dan? Behalve die hater Steven natuurlijk :p

Weet zo niet precies wie, maar de hele wk chat stond er mee vol! En nee niet door steven.
 
Bovenaan