Speedronde #1712 - Bash ronde

Reactiescore
575
#1712 NLS(Bash)
Snelheid: 400
Start: Woensdag 25-06-14 18:00
Einde: Woensdag 25-06-14 21:00
Scenario: Groen
Bash ronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Woensdag 25-06-14 18:00
* Einde: Woensdag 25-06-14 21:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 1
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste verslagen tegenstanders als aanvaller wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: n.v.t. (!)
* Barbarendorpen: ja, 1 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 1500 punten (snelheid: 40%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 40 minuten
* Stamleden: 1
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: ja, slechts 20 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde wordt de OD(A) berekend volgens deze methode.

(!) Edelen is niet mogelijk!
 

DeletedUser69486

Guest
Hmm lekker lage boerlimiet, kan summer zn deffers niet gebruiken :)
 

DeletedUser69486

Guest
Dat je er ook echt op ingaat.. Lachwekkend

Is nog de waarheid ook
 

DeletedUser65285

Guest
Hahaha je kan niet eens deffen op een bashronde :D

Zegt genoeg over jou niveau..
 

DeletedUser

Guest
Leuk weer een bash, maar toch heeft het WK voorrang, succes WK team!:cool:
 

DeletedUser62927

Guest
Jij bent zo'n teringleier he, wat zielig gaan doen alsof je ownt terwijl elke pro het toernooi speelt, zielig, gewoon zielig.

thx voor het compliment, maar ik ben nu weg dus kon wk sws niet mee doen en had al met geppie afgesproken dat hij deze hele wk ronde ging doen ;)
 

DeletedUser71900

Guest
Niveau ligt sowieso niet hoog laatste tijd, maar ach, jammer dan xD
 

DeletedUser72953

Guest
Net naast premium gegrepen ...
Spijtig :(

Het niveau is er wel wat op achteruit gegaan want het teken dat ik zelfs bijna premium pak is toch ook nogal lachwekkend :D
 
Reactiescore
133
Jij bent zo'n teringleier he, wat zielig gaan doen alsof je ownt terwijl elke pro het toernooi speelt, zielig, gewoon zielig.

Opeens die haat. Julliehebben die gasten ingemaakt ;)
 

DeletedUser54614

Guest
thx voor het compliment, maar ik ben nu weg dus kon wk sws niet mee doen en had al met geppie afgesproken dat hij deze hele wk ronde ging doen ;)

Je blijft zo gay, ga de mensen die normaal niet winnen eens de kans geven om te laten winnen? Dat jij nog trots bent op deze overwinning of zelf stoer durft te doen nog na deze actie? Sjezus ik ben al blij dat je deze keer niet mer 4 accounts starte om te feeden, idioot.

haha wat moeten ze dan doen

speeds afschaffen tot onze pro's weer vrij zijn :p
slaat ook nergens op

Net niet! Geef de kans aan de andere om te winnen, dat is net men punt ;)
 

DeletedUser71900

Guest
Dat zullen ze niet doen, ze gaan denk ik voor eigen fame.
 

DeletedUser62927

Guest
Je blijft zo gay, ga de mensen die normaal niet winnen eens de kans geven om te laten winnen? Dat jij nog trots bent op deze overwinning of zelf stoer durft te doen nog na deze actie? Sjezus ik ben al blij dat je deze keer niet mer 4 accounts starte om te feeden, idioot.

Ach Steven stfu, je loopt weer te haten en het lachwekkende is dat je het zelf goed genoeg weet... Doe normaal man en als dat niet lukt hou dan gwn je bek --'
 
Bovenaan