Speedronde #171

DeletedUser

Guest
Ik vind het trouwens wel ownage hoe Owhpus vanaf speed 6 geregistreerd staat op Twtotal en TGP vanaf speed 7 en denied- pas vanaf speed 91

Toch niet zo ver van owhpus af xD dan geef ik je een 90 speeds lange voorsprong en dan nog heb je er niet genoeg aan :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb em daar nog niet gezien, jij wel?

+1 xD

Owhpus zegt ook constant dat ik alleen hoogsta door die speed maar als ik het me goed herrinner speelde Owhpus en TGP die speed ook maarja dat liep niet zo goed af met die 2 he :p
 

DeletedUser30571

Guest
Ik vind het trouwens wel ownage hoe Owhpus vanaf speed 6 geregistreerd staat op Twtotal en TGP vanaf speed 7 en denied- pas vanaf speed 91

Toch niet zo ver van owhpus af xD dan geef ik je een 90 speeds lange voorsprong en dan nog heb je er niet genoeg aan :p

Misschien was er toen niet zo'n lange speed in een vakantie waar je nachtbonus had zodat je niet 2 weken hoefde te nachten ? En toen waren er ook nog geen veel bb's die je kon noblen ?
 

DeletedUser

Guest
Misschien was er toen niet zo'n lange speed in een vakantie waar je nachtbonus had zodat je niet 2 weken hoefde te nachten ? En toen waren er ook nog geen veel bb's die je kon noblen ?

Misschien deed owhpus mee bij een 2 weken lange speed met nachtbonus waar je niet hoefde te nachten maar wat was er die speed ook al weer gebeurd Ohja Owhpus werd Geowned xD
 

DeletedUser30571

Guest
Misschien deed owhpus mee bij een 2 weken lange speed met nachtbonus waar je niet hoefde te nachten maar wat was er die speed ook al weer gebeurd Ohja Owhpus werd Geowned xD

Ja dikke gangbang.. Dat noem ik geen ownen hoor

Naja jij ownde die speed totaal niet, hele tijd bescherming van Mario, daardoor overleefde je .
 

DeletedUser

Guest
Misschien was er toen niet zo'n lange speed in een vakantie waar je nachtbonus had zodat je niet 2 weken hoefde te nachten ? En toen waren er ook nog geen veel bb's die je kon noblen ?

Ja dikke gangbang, zoals ik al zei in mijn vorige post dus leer lezen a.u.b

Lees je vorige post zelf ook dan eens en dan mag jij mij mooi aanwijzen waar je zegt dat je gegangbanged werd? :D
 

DeletedUser30571

Guest
Lees je vorige post zelf ook dan eens en dan mag jij mij mooi aanwijzen waar je zegt dat je gegangbanged werd? :D

Ik zeg net toch al op msn dat ik dacht dat ik zoiets gepost had, maar op het laatste moment wegklikte omdat ik niet zo laag wil zakken :D
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg net toch al op msn dat ik dacht dat ik zoiets gepost had, maar op het laatste moment wegklikte omdat ik niet zo laag wil zakken :D

Je wilt niet zo laag zakken maar toch wil je je post naar boven halen die je niet gepost had?

Contradicteer jezelf nog meer zou ik zeggen :eek:
 

DeletedUser30507

Guest
ik denk ik mag op owhpus spelen, zit ik erop, tech levels net klaar, ging dorpjes clearen, was yero er alweer -,-'
 
Bovenaan