Speedronde #1708 - Vrije instellingen

DeletedUser

Guest
*nummer 5 endless fr*
wegdrzhweqx.png

solo...

Het houdt je wel bezig he(rofl)
Ik hoef maar iets te veranderen en jij valt er weer over, ik lach me dood
 

DeletedUser

Guest
i.p.v. dat iedereen stoer zit te doen over dat ze met elkaar moeten fighten, join zelf een keer de battle en roep niet telkens vanaf de zijkanten hoe andere het moeten doen ;).
 

DeletedUser

Guest
i.p.v. dat iedereen stoer zit te doen over dat ze met elkaar moeten fighten, join zelf een keer de battle en roep niet telkens vanaf de zijkanten hoe andere het moeten doen ;).

Jij speelt op summer toch geloof ik? Dus jij maakt 1 stam invite alle goede en wint vervolgens super makkelijk vind je daar wat aan?
 

DeletedUser

Guest
Nou dan regel jij nog 2 mensen en ga je ze gezellig 3v3'en. Of is 2 mensen regelen al te moeilijk? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jij speelt op summer toch geloof ik? Dus jij maakt 1 stam invite alle goede en wint vervolgens super makkelijk vind je daar wat aan?

Waarom wil jij de reden 3x horen waarom wij met hun in de stam zitten? Ben je zo dom?

2 van onze co's die deze ronde bespelen, zijn bevriend met Jarne.. Daarom zitten ze met hem in de stam. Kiekeboeh zat er al eerder bij volgens mij. Dat het dan toevallig de 2 beste zijn van de speed is niet ons probleem. Moet je zelf maar mee doen en concurreren?
 

DeletedUser

Guest
Waarom wil jij de reden 3x horen waarom wij met hun in de stam zitten? Ben je zo dom?

2 van onze co's die deze ronde bespelen, zijn bevriend met Jarne.. Daarom zitten ze met hem in de stam. Kiekeboeh zat er al eerder bij volgens mij. Dat het dan toevallig de 2 beste zijn van de speed is niet ons probleem. Moet je zelf maar mee doen en concurreren?

Ja als je met 10 man op een acc zit zijn er wel eens 2 bevriend met iemand he.
 

DeletedUser

Guest
Ja als je met 10 man op een acc zit zijn er wel eens 2 bevriend met iemand he.

5, en ikzelf speel zelde de laatste tijd, Je beredeneringen kloppen van geen kanten:confused:.

Ga eerst goeie argumenten bedenken voordat je jezelf telkens voor aap zet Kees..
 

DeletedUser

Guest
5, en ikzelf speel zelde de laatste tijd, Je beredeneringen kloppen van geen kanten:confused:.

Ga eerst goeie argumenten bedenken voordat je jezelf telkens voor aap zet Kees..

JIj gaat er serieus op in dat er "maar" 5 man op je acc zitten, volgens mij zet jij je eerder voor paal met deze vertoning op de speed maar oke.
 

DeletedUser

Guest
JIj gaat er serieus op in dat er "maar" 5 man op je acc zitten, volgens mij zet jij je eerder voor paal met deze vertoning op de speed maar oke.

Waarmee zet ik mezelf dan voor paal? Omdat wij het fijn vinden om met 5 man te spelen zodat je nooit aan andere je pass hoeft te geven?
 

DeletedUser62927

Guest
dat 5 man natuurlijk veel te veel is voor 1 acc

5 man te veel voor 1 acc :confused: Volgens mij heeft het niets anders dan voordelen
- Geen co's nodig die pass fzo doorgeven
- Bijna elke speed actief
- Je kan van elkaar leren
- ...

Snap niet wat jij daar zo'n probleem van maakt. Als jij liever solo speelt moet je dat doen maar kom niet tegen ons lopen huilen dat wij niet met z'n 5'en op een acc mogen spelen omdat JIJ dat te veel vindt :eek:
 

DeletedUser68400

Guest
Tis toch overduidelijk dat 5 wel vrij veel is ja voor een account. Dan word het zo'n kwantiteit --> kwaliteit accountje. (achja, t gemiddelde is nog leuk maar das logisch als je elke speed bij de top 3 in de stam gaat :D )
 

DeletedUser

Guest
Als er 5 goede spelers op zitten waarom zou het dan kwantiteit boven kwaliteit zijn? Dat zou betekenen dat kwaliteit+kwaliteit=kwantiteit.
 

DeletedUser69486

Guest
5 man te veel voor 1 acc :confused: Volgens mij heeft het niets anders dan voordelen
- Geen co's nodig die pass fzo doorgeven
- Bijna elke speed actief
- Je kan van elkaar leren
- ...

Snap niet wat jij daar zo'n probleem van maakt. Als jij liever solo speelt moet je dat doen maar kom niet tegen ons lopen huilen dat wij niet met z'n 5'en op een acc mogen spelen omdat JIJ dat te veel vindt :eek:

Slechte argumenten... Van elkaar leren kan ook met meerdere accs in chat? Elke speed actief is geen voordeel te noemen, wat maakt dat nou uit hoeveel je speelt?
En dat andere argument, verander je ww?

Oftewel het is een faggot account, zal wel weer wat speed meepakken dan.

Waarom wil jij de reden 3x horen waarom wij met hun in de stam zitten? Ben je zo dom?

2 van onze co's die deze ronde bespelen, zijn bevriend met Jarne.. Daarom zitten ze met hem in de stam. Kiekeboeh zat er al eerder bij volgens mij. Dat het dan toevallig de 2 beste zijn van de speed is niet ons probleem. Moet je zelf maar mee doen en concurreren?

Kick KiekeBoeh, wacht 30 min en ga dan fighten?
 

DeletedUser

Guest
Slechte argumenten... Van elkaar leren kan ook met meerdere accs in chat? Elke speed actief is geen voordeel te noemen, wat maakt dat nou uit hoeveel je speelt?
En dat andere argument, verander je ww?

Oftewel het is een faggot account, zal wel weer wat speed meepakken dan.



Kick KiekeBoeh, wacht 30 min en ga dan fighten?

Wie ben jij dan en hoe durf jij uberhaupt het een ''fagged account'' te noemen. Spreek voor jezelf met je USSRSector...
 

DeletedUser

Guest
Laten we het spelletje leuk houden ipv discussieren op t forum over summervibes. Op deze manier word de speed ook niet leuker. We spelen wel met ze 5e op 1acc mr lang noet elke speed. Alle 4 uur speeds worden door 1 iemand gespeeld. En bij langere speeds hebje sws co's nodig.
@ussrsector. Wie benje? Wrm zie ik je nooit op de speed en wrm kom je zeuren ?

@candice we gaan met jarne in de stam vervolgens krijg ik elke speed min. 15 mededelingen of mensen de stam in mogen. Ipv dat iedereen dat doet kunnen ze tog ook tegen ons vechten... kzie niet wrm de schuld hier bij ons ligt ;)
 
Bovenaan