Speedronde #1700 - Nederland vs. België

Reactiescore
76
1 van de leukste speeds tot nu toe :) Het spelen met andere mensen en het tactisch inzicht in deze speed is gewoon fantastisch alleen jammer dat ik door een inschattingsfout weg ben :p maar belgie heeft mooi gespeeld :)
 

DeletedUser64514

Guest
1 van de leukste speeds tot nu toe :) Het spelen met andere mensen en het tactisch inzicht in deze speed is gewoon fantastisch alleen jammer dat ik door een inschattingsfout weg ben :p maar belgie heeft mooi gespeeld :)

eens! Was echt gaaf! Dit zou ook kunnen met bijvoorbeeld 6 stammen kleinere groepen en nog meer teamwork vereist!
 

DeletedUser

Guest
is er opzich welleens met de speciale rondes met 4 stammen dus lijkt er wel op.
misschien idee voor volgende speed (;
 

DeletedUser

Guest
eens! Was echt gaaf! Dit zou ook kunnen met bijvoorbeeld 6 stammen kleinere groepen en nog meer teamwork vereist!

Is moeilijk om dat aantal leiders te vinden, en waarschijnlijk moet die ronde dan ook nog langer anders is er geen echte winnaar.
 

DeletedUser

Guest
Ondanks dat ik geen tijd had helaas om de stam BE voortebereiden. Een leuke ronde met goed resultaat ghehe!
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Leuke ronde, en er toch nog een overwinning uit te weten slepen :)
 

DeletedUser

Guest
Deze ronde is minder snel over als je 2 kanten hebt, dan kan je snel dorpen recapen en gaat het minder snel zou dit dus volgende x liever zien. Snap dat dat deze keer niet haalbaar was.
 

DeletedUser68400

Guest
Ja was leuk, leuk geteamed met robbie en sven voor zolang het duurde.
Nog heel wat massa's afgestopt etc etc, jammer dat BE door de barbs noblen wel wint. Toch nog een mooie rang 1 oda, rang 1 odd en top 3 plek op dit moment. Nu quit ik maar want ben er klaar mee. :D

Was ook wel is leuk om tegen thijs, thomas en ruben enzo te spelen dit keer ipv steeds tegen dezelfde. Zo was het ook leuk is met robbie te spelen (en sven, al heb ik daar wel is mee gespeeld).
 
Bovenaan