Speedronde #1685 - Vrije instellingen

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Reactiescore
661
Jammer genoeg te weinig targets op het einde. Kon zo niks met me volle nuke. :(

Was een prettige kennismaking met de speed.
Zal eens een leuk persoon zoeken om te kunnen feeden zelf.
Heerlijk zo'n dienende rol.

Bijna top 10, waarschijnlijk superveel geluk.

Wie weet tot de volgende.
 

DeletedUser73062

Guest
What the FUCK!
Willen jullie dan echt de hele NLS naar de klote? waar iedereen in het verleden heeft moeten knokken voor zijn cups, haalt summervibes ze nu 1 voor 1 met zn slaven,,.
 

DeletedUser73062

Guest
doet er ff niet toe maar het is echt KUT gewoon

dit doet me denken aan little die ff zomertje doorhaalt en 1 endless staat
 

DeletedUser

Guest
Hmm.. ik gep stijn en thomas is ook gewoon een goed team, we gaan geen speed van 4 uur met starten met ze 4e op 1 account.

Slijmen is tevens ook een vak. En welke slaven hebben jullie het over?
 

DeletedUser73062

Guest
Hmm.. ik gep stijn en thomas is ook gewoon een goed team, we gaan geen speed van 4 uur met starten met ze 4e op 1 account.

Slijmen is tevens ook een vak. En welke slaven hebben jullie het over?

ehm jullie starten met 4 accs (waarom zoveel in 1 team?) en gaan elkaar feeden
 

DeletedUser

Guest
ehm jullie starten met 4 accs (waarom zoveel in 1 team?) en gaan elkaar feeden

Waar haal jij uit dat ze met 4 accounts starten? Team Summervibes bestaat uit 4 man, dat heeft er. niks mee te maken dat ze dan ineens met 4accs starten, Hooguit start er een van hun mee, meer niet.

Gast ga nou toch eens beter opletten want je praatecht onzin
 

DeletedUser73062

Guest
Je moeder is een noobje in bed xxx

Btw ik ben gewoon mastertjoko, zijn jullie allemaal achterlijk?
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
What the FUCK!
Willen jullie dan echt de hele NLS naar de klote? waar iedereen in het verleden heeft moeten knokken voor zijn cups, haalt summervibes ze nu 1 voor 1 met zn slaven,,.
Jij noemt het slaven in noem het teamwork met een team dat een doel heeft?
Is er eindelijk weer eens een team buiten damn dat degelijk samenwerkt, gaat men zeggen dat t slaven zijn, wat een bullshit.
ehm jullie starten met 4 accs (waarom zoveel in 1 team?) en gaan elkaar feeden
Elkaar feeden, lol dude jij snapt er echt de ballen van he. We zijn een team dus helpen we elkaar.

Gister middag me 4. Jij bent teringnub dus doeii

je doet wel heel erg stoer met je annonieme naam maar ik hoop dat je door heb dat je jezelf echt enorm voor schut zet.
 

DeletedUser73062

Guest
Jij noemt het slaven in noem het teamwork met een team dat een doel heeft?
Is er eindelijk weer eens een team buiten damn dat degelijk samenwerkt, gaat men zeggen dat t slaven zijn, wat een bullshit.

Elkaar feeden, lol dude jij snapt er echt de ballen van he. We zijn een team dus helpen we elkaar.



je doet wel heel erg stoer met je annonieme naam maar ik hoop dat je door heb dat je jezelf echt enorm voor schut zet.

Ik zet mezelf niet voor schut, dat zeg jij weer om je helijk te halen. Dat je jezelf met damn durft te vveegelijken is al beschamend. In damn wint elk acc af en toe een ronde en eindigt elk acc af en toe buiten top 3. Jullie hebben accs (Daarten, Smooth, Peutertje) die PUUR spelen om SummerVibes 1e te laten worden. Dat is het verschil tussen teamen en feeden, subtoppertje.
 
Bovenaan