Speedronde #1685 - Vrije instellingen

DeletedUser73062

Guest
hee eat ik durf er 100 euro op te wedden dat stijn in 1vs1 jou ownt en ik denk dat jij dat diep van binnen ook wel weet :D
Gozer houd jij sowieso maar ff je mond want jou own ik al met 1 vinger.

stijn s niet meer dan subtoppertje

1. Ik zit niet stoer te doen, ik zeg gewoon waar het op staat :confused:
2. Zoals al aangehaald werd, wij spelen niet met slaafjers. Gewoon 1 team dat allemaal spelers van summervibes maar als we bijvoorbeeld met z'n 2en of 3en volledig die speed kunnen uitspelen is het vrij dom om alsnog op 1 account te spelen toch... Dan vind loggen we idd op nog 1 of 2 acc's maar focussen wel op summer omdat dat het main account is.
3. Als ik tegen jou zou spelen, jij zonder Damn! en ik zonder de andere spelers van Summer dan denk ik alsnog dat er een kans is dat ik je pak. Al weet ik dat ik best nog wat kan bijleren ivm starten vooral dan :/
4. Wat dat met davey betrof, klopt was idd misschien wat laag maar dit had ik al met thomas afgesproken voor dat speed begon & het was bovendien een solo ronde dus ja maar dat is al met Davey weer bijgelegd :D
Gozer het blijft gay, om dan summervibes te feeden. Als er iemand al speelt en de andere dan niet op dat acc kunnen, doe dan gewoon iets anders? Of zijn jullie zo nolife...
 

DeletedUser62927

Guest
Ik heb ooit 1vs1 tegen hem gespeeld en ik blockte al z'n off, ik had 30k en hij 50k. Als ik hem al kan blocken zijn er een hoop die hem kunnen hebben hoor :p

Ik zeg toch ook niet dat ik iedereen pak ofzo :confused: want dat is zeker niet het geval. Ik loop niet heel de tijd te roepen dat ik zooo pro ben want zoals ik al zei, ik heb nog heeel wat te leren.

Gozer houd jij sowieso maar ff je mond want jou own ik al met 1 vinger.

stijn s niet meer dan subtoppertje


Gozer het blijft gay, om dan summervibes te feeden. Als er iemand al speelt en de andere dan niet op dat acc kunnen, doe dan gewoon iets anders? Of zijn jullie zo nolife...

Aangezien jij elke seconde na dat iemand iets post reageert op die post vraag ik me af wie hier de no-lifer is. En klopt, ik ben idd een subtopper, dat is waar maar loop niet heel de tijd zo te zeuren omdat wij samenwerken ;)
 

DeletedUser73062

Guest
dat je samenwerkt is top, maar deze manier is echt vies en dus krijg je vanzelf mensen tegen je. Waarom spelen jullie uberhaupt met zoveel op een account? alleen op barbrondes is het nodig...
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Verschil tussen dit team en Damn is dat Damn niet op 1 account focust en summer er alles aan doet dat zijn account wint... Feeden, internen, clearen en deffen. Bij Damn zal je niet snel iedereen zijn deff bij Thijs zetten of alles voor hem clearen, we helpen elkaar wel maar enkel als dat nodig is, we spelen nog altijd ook voor onszelf. Jullie starten met meerdere accounts om 1 accounts te boosten, dat is naar mijn idee, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay.... Als je op die manier wilt winnen hoor je niet eens thuis in het rijtje subtoppers ;)


Lol je weet niet eens waar je het over hebt man. Ik heb twee rondes gespeeld op Tha real bob marly en heb hier echt niet gespeeld om Summervibes te feeden. Ik team gewoon met ze meer niet. Waarom zou ik in godsnaam iemand anders laten winnen als ik zelf de mogelijkheid daartoe heb ?

Ik zet mezelf niet voor schut, dat zeg jij weer om je helijk te halen. Dat je jezelf met damn durft te vveegelijken is al beschamend. In damn wint elk acc af en toe een ronde en eindigt elk acc af en toe buiten top 3. Jullie hebben accs (Daarten, Smooth, Peutertje) die PUUR spelen om SummerVibes 1e te laten worden. Dat is het verschil tussen teamen en feeden, subtoppertje.

Je doet opnieuw uit de hoogte op een annoniem account, zonder dat je ook maar enig idee heb waar je over praat.
Zoals net ook al gezegd heb ik 2 rondes bij sean gespeeld en totaal niet met de bedoeling om SummerVibes te helpen. Jullie baseren jullie argumenten op 1 ronde waarbij geinternd is. Ik heb zelf al meerdere malen aangegeven dat internen facking gay is en dat je dat gewoon niet moet doen.
Ik persoonlij speel niet puur om sumervibes te helpen, enkel om weer een beetje in vorm te geraken en om gewoon leuk wat te spelen. Dat iedereen deff lc speelt en ik vervolgens zelf niet meer kan winnen kan ik niet echt iets aan doen of wel dan.

Je hoeft mij niet uit te leggen wat teamen is, de mensen die met mij geteamed hebben weten dat ik een echt teamspeler ben. Dit mag je bij bijvoorbeeld noud, thomas en luuk navragen want die kunnen dit bevestigen.
Goed noem me een subtoppertje, prima, beetje treurig vanaf een anoniem accje.
 

DeletedUser

Guest
Lol je weet niet eens waar je het over hebt man. Ik heb twee rondes gespeeld op Tha real bob marly en heb hier echt niet gespeeld om Summervibes te feeden. Ik team gewoon met ze meer niet. Waarom zou ik in godsnaam iemand anders laten winnen als ik zelf de mogelijkheid daartoe heb ?



Je doet opnieuw uit de hoogte op een annoniem account, zonder dat je ook maar enig idee heb waar je over praat.
Zoals net ook al gezegd heb ik 2 rondes bij sean gespeeld en totaal niet met de bedoeling om SummerVibes te helpen. Jullie baseren jullie argumenten op 1 ronde waarbij geinternd is. Ik heb zelf al meerdere malen aangegeven dat internen facking gay is en dat je dat gewoon niet moet doen.
Ik persoonlij speel niet puur om sumervibes te helpen, enkel om weer een beetje in vorm te geraken en om gewoon leuk wat te spelen. Dat iedereen deff lc speelt en ik vervolgens zelf niet meer kan winnen kan ik niet echt iets aan doen of wel dan.

Je hoeft mij niet uit te leggen wat teamen is, de mensen die met mij geteamed hebben weten dat ik een echt teamspeler ben. Dit mag je bij bijvoorbeeld noud, thomas en luuk navragen want die kunnen dit bevestigen.
Goed noem me een subtoppertje, prima, beetje treurig vanaf een anoniem accje.

Waarom voel jij je aangesproken? Ik spreek toch team summer aan? Daarnaast heb jij paar dagen geleden zelf gezegd dat jij hun geholpen hebt, just saying.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Waarom voel jij je aangesproken? Ik spreek toch team summer aan? Daarnaast heb jij paar dagen geleden zelf gezegd dat jij hun geholpen hebt, just saying.

Ik voel me aangesproken omdat ik 2 maal met hun gespeeld heb en weet dat het er anders aan toe gaat dan jullie beweren. Ik heb ze idd geholpen aangezien ik een speler gecleared had waarvan zij vervolgens een dorp kunnen pakken, ik zelf had dat dorp niet meer kunnen pakken ivm looptijd. Niks van feeden of wat dan ook.
 

DeletedUser

Guest
Ik voel me aangesproken omdat ik 2 maal met hun gespeeld heb en weet dat het er anders aan toe gaat dan jullie beweren. Ik heb ze idd geholpen aangezien ik een speler gecleared had waarvan zij vervolgens een dorp kunnen pakken, ik zelf had dat dorp niet meer kunnen pakken ivm looptijd. Niks van feeden of wat dan ook.

Dus met meerdere accounts starten met als doel dat 1nen account 1e te laten worden noem jij niet boosten?
Het internen ervan als laatste hulpmiddel dus ook niet? Door ook op deze manier bekers te pakken krijg je een imago, waardoor het lijkt dat je zo altijd al gespeeld hebt ;)
 

DeletedUser54614

Guest
1. Ik zit niet stoer te doen, ik zeg gewoon waar het op staat :confused:
2. Zoals al aangehaald werd, wij spelen niet met slaafjers. Gewoon 1 team dat allemaal spelers van summervibes maar als we bijvoorbeeld met z'n 2en of 3en volledig die speed kunnen uitspelen is het vrij dom om alsnog op 1 account te spelen toch... Dan vind loggen we idd op nog 1 of 2 acc's maar focussen wel op summer omdat dat het main account is.
3. Als ik tegen jou zou spelen, jij zonder Damn! en ik zonder de andere spelers van Summer dan denk ik alsnog dat er een kans is dat ik je pak. Al weet ik dat ik best nog wat kan bijleren ivm starten vooral dan :/
4. Wat dat met davey betrof, klopt was idd misschien wat laag maar dit had ik al met thomas afgesproken voor dat speed begon & het was bovendien een solo ronde dus ja maar dat is al met Davey weer bijgelegd :D

Rofl.
 
Bovenaan