Speedronde #1684 - Solo ronde

DeletedUser

Guest
Zonder dat dorp stond je alsnog onder hem en wss ook onder wasmachine dus dat is niet eens relevant.
 

DeletedUser62927

Guest
Zonder dat dorp stond je alsnog onder hem en wss ook onder wasmachine dus dat is niet eens relevant.

Als ik dat dorp niet had gepakt had ik 9/10 een ander dorp gepakt en mss zelfs 2 andere dorpjes aangzien ik daar toch wel even op liep dus hou je er aub buiten als je er niet eens bij was --' Al snap ik davey ofc wel, ik zou het ook flink balen vinde...
 

DeletedUser

Guest
Ja dat zeg je achteraf. Je moet gewoon niet internen op een fucking speed.
 
Reactiescore
133
Haha net of summer altijd nog geïnternd heeft. Wtf is dat... Dit was de 1e keer we kunnen altijd nog leren van Davey de flexste.
 

DeletedUser73062

Guest
Nu niet slijmen aub

Zal nog een lange weg worden voor jullie om weer seizoen te pakken
 

DeletedUser64514

Guest
Nu niet slijmen aub

Zal nog een lange weg worden voor jullie om weer seizoen te pakken

Ik snap het niet hè. Wat jij loopt te wenen wij weten ook wel dat het lastig word maar het is een spel. Je speelt om te winnen als winnen lukt geeft dat een kick. En wij gaan gewoon voor het volgende seizoen en zien wel hoe we er komen en of we er komen.
 

DeletedUser66220

Guest
Joris helemaal niet, een 9k dorpje internen op een 3 U speed levert je rang 1 op
 

DeletedUser73158

Guest
Tja je kan het ook een tactiek noemen en misschien is het wel niet eerlijk en niet "eervol" maar je hebt wel het bekertje waar je voor gaat en daar draait het om :D
 

DeletedUser73062

Guest
Precies.

Vieze mannetjes zijn dat, wanneer halen we ze neer?
 
Bovenaan