Speedronde #1642 - Vrije instellingen

DeletedUser17095

Guest
#1642 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Vrijdag 02-05-14 18:00
Einde: Vrijdag 02-05-14 22:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Vrijdag 02-05-14 18:00
* Einde: Vrijdag 02-05-14 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 1
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: ja, zonder nieuwe ridderfeatures
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: ja (!)
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 2 per speler
* Bonusdorpen: ja, 2 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 4500 punten (snelheid: 75%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 45 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: ja
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde is kerk en geloof actief.
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat er vanmiddag en vanochtend geen rondes waren.
 

DeletedUser17095

Guest
Jammer dat er vanmiddag en vanochtend geen rondes waren.
Alles heeft een geldig reden. Normaal gezien ging ik geen ronde instellen, maar omdat ik jullie zo graag heb, heb ik toch nog een ronde erin gestoken. Maar nu ga ik verder slapen. Veel plezier vanavond!
 

DeletedUser

Guest
Alles heeft een geldig reden. Normaal gezien ging ik geen ronde instellen, maar omdat ik jullie zo graag heb, heb ik toch nog een ronde erin gestoken. Maar nu ga ik verder slapen. Veel plezier vanavond!

als die belgen vakantie hebben krijgen ze wel rondes overdag en wij moeten blij zijn met 1 ronde in de avond:O?

(!) Tijdens deze ronde is kerk en geloof actief.
ga zelf naar de kerk ofzo
 

DeletedUser17095

Guest
als die belgen vakantie hebben krijgen ze wel rondes overdag en wij moeten blij zijn met 1 ronde in de avond:O?

(!) Tijdens deze ronde is kerk en geloof actief.
ga zelf naar de kerk ofzo
Ik vind het vrij irritant dat mensen nog zo reageren. Nederland krijgt 2 rondes minder dan de Belgen, trekt gewoon op niets. Met zo een mentaliteit zal het speedforum niet een trapje omhoog gaan maar wel een trapje naar beneden.

Ik moet hierbij jou niets uitleggen, maar ik zal het toch doen, anders zal je blijven posten dat je 2 rondes minder kreeg.

Ropiloot had problemen met zijn pc, heeft deze binnengedaan en kon geen rondes instellen. Hij vroeg me om rondes te plannen tot gisteren, wat ook gebeurde. Gisteren stuurde hij mij een bericht, rond 23 uur of ik voor vandaag ook paar rondes kon instellen. Ik, die om 18 uur ging werken en om 06 uur thuiskwam, had dat bericht niet gelezen. Toen ik deze middag opstond heb ik dan ook zo snel mogelijk een ronde gepland.

En of ik zelf naar de Kerk ga, ja, ik als Moslim ben meermaals al naar de kerk geweest.

Ik hoop hierbij dat jullie een beetje respect hebben voor het werk dat we doen en dat jullie niet direct discriminerend gaan afkomen over het rondenaantal/aantal ronden dat een land krijgt.

Met vriendelijke groeten,

Kirac
 

DeletedUser39729

Guest
Ik vind het vrij irritant dat mensen nog zo reageren. Nederland krijgt 2 rondes minder dan de Belgen, trekt gewoon op niets. Met zo een mentaliteit zal het speedforum niet een trapje omhoog gaan maar wel een trapje naar beneden.

Ik moet hierbij jou niets uitleggen, maar ik zal het toch doen, anders zal je blijven posten dat je 2 rondes minder kreeg.

Ropiloot had problemen met zijn pc, heeft deze binnengedaan en kon geen rondes instellen. Hij vroeg me om rondes te plannen tot gisteren, wat ook gebeurde. Gisteren stuurde hij mij een bericht, rond 23 uur of ik voor vandaag ook paar rondes kon instellen. Ik, die om 18 uur ging werken en om 06 uur thuiskwam, had dat bericht niet gelezen. Toen ik deze middag opstond heb ik dan ook zo snel mogelijk een ronde gepland.

En of ik zelf naar de Kerk ga, ja, ik als Moslim ben meermaals al naar de kerk geweest.

Ik hoop hierbij dat jullie een beetje respect hebben voor het werk dat we doen en dat jullie niet direct discriminerend gaan afkomen over het rondenaantal/aantal ronden dat een land krijgt.

Met vriendelijke groeten,

Kirac

Verwende kut kinderen zijn het gewoon. :D
 

DeletedUser68400

Guest
Daarbij begrijp ik niet wat ze tegen kerkspeeds hebben, vind dat zelf altijd wel biest.
 

DeletedUser

Guest
alleen jammer dat er dan zoveel barbs zijn verder nette ronde:D
 

DeletedUser62766

Guest
Kan je niet ook rondes van morgen aankondigen? Straks hebben we weer geen rondes :(
 

DeletedUser67066

Guest
Kan je niet ook rondes van morgen aankondigen? Straks hebben we weer geen rondes :(

Kan je niet ff rustig doen en gewoon geduldig afwachten!!! Komop als je iets minder speed speelt ga je echt niet dood hoor. Ook een moderator heeft een privé leven hoor.
 
Reactiescore
575
als die belgen vakantie hebben krijgen ze wel rondes overdag en wij moeten blij zijn met 1 ronde in de avond:O?

(!) Tijdens deze ronde is kerk en geloof actief.
ga zelf naar de kerk ofzo
Ik denk dat kirac al duidelijk heeft gemaakt waarom er voor vandaag maar 1 ronde stond ingepland. We trekken niemand voor en dat weet je zelf ook. Lees je reactie nog eens na en ik hoop dat je begrijpt dat ook andere omstandigheden een rol kunnen spelen en dat je reactie eigenlijk buiten proporties en misplaatst is. ;)

Kan je niet ook rondes van morgen aankondigen? Straks hebben we weer geen rondes :(
Tsk tsk. :)

Speedrondes zijn nog altijd een privilege en geen recht. Zoals je inmiddels kunt zien, ben ik weer terug aanwezig en zal ik de rondes weer instellen. Besef we dat naast onze taken hier, ook nog andere bezigheden en verplichtingen hebben. ;)

Groeten,
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
133
Inderdaad, leef ermee kon je tenminste weer iets voor school doen deze middag.
 
Bovenaan