Speedronde #1641 - Barbarenronde

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Jij gaat mij niet vertellen dat jij ooit een skillfight hebt gehad op speed 300 met 3 mil + :eek:

(ahja, de massascript 'skill' buiten beschouwing gelaten :eek: )

volgensmij moet je nogsteeds je acc goed opzetten, goed opletten waar je gaat edelen en waar je je deff heen schuift.
Niet als een retard je edels en clears gaan lopen gooien want dan kom je gewoon weg nergens.
Dat is namelijk wat een heel groot deel hier op de speed wel doet en daarom zo tering hard faalt soms met het doen van massa's en bij de eerste de beste counter dood zijn.

Snelheid 300 is lastig maar je moet nogsteeds wel nadenken. Op snelheid 200 kan je al vrij redelijk deffen en vrij veel effectief schuiven met deff.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Iemand die vanavond co wil zijn? :x
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Geen oc helaas, dus ik ga heerlijk slapen :) Morgen zal ik wel tussen 2m spelers liggen, maar toch top 3 gestaan en 3. ODA. Leuk middagje ;)
 

DeletedUser68400

Guest
volgensmij moet je nogsteeds je acc goed opzetten, goed opletten waar je gaat edelen en waar je je deff heen schuift.
Niet als een retard je edels en clears gaan lopen gooien want dan kom je gewoon weg nergens.
Dat is namelijk wat een heel groot deel hier op de speed wel doet en daarom zo tering hard faalt soms met het doen van massa's en bij de eerste de beste counter dood zijn.

Snelheid 300 is lastig maar je moet nogsteeds wel nadenken. Op snelheid 200 kan je al vrij redelijk deffen en vrij veel effectief schuiven met deff.

Nou, snelheid 300 is gewoon kwantiteit, als jij 300 nukes 24/7 hebt lopen, dan kan je nooit alles dodgen/stacken en is de vijand toch wel door ze troepen heen na een x aantal runs
 

DeletedUser62095

Guest
Best zielig hoe iedereen naar de rim vlucht om daar de barbs te kunnen edelen, zijn wij dan de enige die dat niet doen?
 

DeletedUser62095

Guest
heb de top 10 eens aangeduid op kaart, allemaal smalle clusters richting rim :p
 

DeletedUser62095

Guest
komop jongens koning M is al onbeheerd van 17u ofzo dus ga nou eens edelen gratis dorpen :p
 
Bovenaan