Speedronde #1633 - Clusterronde

Reactiescore
575
#1633 NLS(Speed)
Snelheid: 350
Start: Vrijdag 25-04-14 14:00
Einde: Vrijdag 25-04-14 21:00
Scenario: Alternatief
Clusterronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Vrijdag 25-04-14 14:00
* Einde: Vrijdag 25-04-14 21:00
* Snelheid: 350
* Startniveau: Niveau 2
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 1.5 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 4000 punten (snelheid: 40%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 45 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: ja, 800 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: ja
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde kan een edelman maximaal 10 velden afleggen!
 

DeletedUser73011

Guest
ik snap het niet meer de belgen hebben wel school tot 4 uur dus ... zit in mn laatste jaar maar nog dit is echt *** voor me en ook de vorige ronden van dinsdag tot donderdag heb ik niet goed mee kunnen doen hier voor zouden jullie hier rekening mee kunnen houden ?
 

DeletedUser

Guest
ik snap het niet meer de belgen hebben wel school tot 4 uur dus ... zit in mn laatste jaar maar nog dit is echt *** voor me en ook de vorige ronden van dinsdag tot donderdag heb ik niet goed mee kunnen doen hier voor zouden jullie hier rekening mee kunnen houden ?

De Nederlanders kunnen toch ook de rondes niet spelen of nauwelijks spelen die worden geplaatst als de Belgen vakantie hebben. Beetje egocentrisch om enkel aan jezelf te denken.
 

DeletedUser73011

Guest
Ik denk niet aan me zelf ik denk aan alle belgen die nog op middelbare school zitten en zover ik het nederland systeem ken kan je nog bijna hele namidag op tribal wars ik heb van smorgens 8:20 uur tot 16:30 les en dat zonder school werk of klaarmaken voor naar school ter vertrekken en ik dacht dat jullie vakantie gelijk viel als met de onze alleen dan een weekje minder
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet aan me zelf ik denk aan alle belgen die nog op middelbare school zitten en zover ik het nederland systeem ken kan je nog bijna hele namidag op tribal wars ik heb van smorgens 8:20 uur tot 16:30 les en dat zonder school werk of klaarmaken voor naar school ter vertrekken en ik dacht dat jullie vakantie gelijk viel als met de onze alleen dan een weekje minder

Vakantie lopen niet gelijk.
Meestal heeft België een week eerder dan NL.
En iedereen heeft wel redenen waarom ze sommige speeds onmogelijk kunnen spelen. Sommige zijn kleine groepen, sommige grote. Daar valt nu eenmaal niet op in te spelen, tenzij je speeds van 15 min wilt, zodat iedereen er 1tje kan spelen per dag.
 

DeletedUser71900

Guest
ik snap het niet meer de belgen hebben wel school tot 4 uur dus ... zit in mn laatste jaar maar nog dit is echt *** voor me en ook de vorige ronden van dinsdag tot donderdag heb ik niet goed mee kunnen doen hier voor zouden jullie hier rekening mee kunnen houden ?

Het heet niet voor niets .nl

Nee geintje, maar dit was ook 2 weken geleden tijdens de Belgische vakantie..
 

Deleted User - 487958296

Guest
Ik denk niet aan me zelf ik denk aan alle belgen die nog op middelbare school zitten en zover ik het nederland systeem ken kan je nog bijna hele namidag op tribal wars ik heb van smorgens 8:20 uur tot 16:30 les en dat zonder school werk of klaarmaken voor naar school ter vertrekken en ik dacht dat jullie vakantie gelijk viel als met de onze alleen dan een weekje minder

Ja want als ik om 16:45 thuis kom heb ik alle tijd in de wereld :confused:
Zijn ook scholen die gewoon doorgaan tot 20:00 ofzo
 
Reactiescore
278
Zolang geleden dat ik speedde ;) maar even een keertje inchecken.

GL everyone.
 

DeletedUser

Guest
Mensen in bb zouden niet toegestaan moeten zijn al mensen aan te vallen.
Grootste bullshit ooit.
 
Reactiescore
278
Hihi, zoals ik zei. Net weer gestart.
Toch ben je verslagen door dit noobje :)

Veel plezier op het strand <3

xoxo
 

DeletedUser

Guest
Hihi, zoals ik zei. Net weer gestart.
Toch ben je verslagen door dit noobje :)

Veel plezier op het strand <3

xoxo

Verslagen?
Je valt me aan toen ik al was gestopt en dat noem je verslagen?
Jeetje mina wat ben jij voor een noob.
 
Bovenaan